Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

AGNIESZKA, zabrze 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

nie polecam

Bardzo słaba obsługa, posiłki powtarzalne, monotonne. Drinkbary niskiej jakości, barmani jak i reszta obslugi pracują niechętnie. Bar w lobby tylko rzekomo czynny cała dobę, drinki mozna zamawiac ale usiąść juz niekoniecznie. Hotel nastawiony na rosyjską klientelę

3.0/6

Justyna 06.07.2024

Pobyt w Grand Kolibri. Lipiec 2024

Pierwsze wrażenie, tj. wejście do hotelu oraz okolica niezaciekawa. Na wstpępie zaproponowano mi zmianę pokoju z budynku B, na A za dopłatą 50 Euro. Sejft płatny 2 Euro za dzień. Internet płatny 2 Euro za dzień za każde urządzenie. Darmowy internet przy recepcji, ale praktycznie nie działał. Wewnątrz hotel ładny i zadbany. Baseny małe, w lipcu było tłoczno. Plaża blisko, jednak kamienista. Hotel przy głównej drodze, zatem hałas jest całą dobę, głównie przy głównym basenie bardzo głośno. Hotel nastawiły na gości z Rosji, animacje prowadzone głównie po rosyjsku. Barmani także głównie mówili po rosyjsku. Moim zdaniem niezbyt sympatyczni. Czasami miałam wrażenie, że jestem gościem drugiej kategorii. Recepcja nie pozwoliła mi zagrać z 15letnim synem w płatny bilard, gdyż podobo jest on dla dorosłych, a później wielokrotnie widziałam jak inne dzieci tam grają! Jedzenie bardzo dobre. Bardzo przyjemne centrum spa. Generalnie mam mieszane uczucia co to tego hotelu. Jeśli miałabym odpowiedzieć ma pytanie czy chcę do niego wrócić,to odpowiedziałabym, że nie. Jak dla mnie za głośno, teren hotelu mały, obsługa zarówno w recepcji jak i w barze przy basenie niemiła.

3.0/6

Marta 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Pierwsze przeciętne wczasy z biurem Rainbow.

Z samego wyjazdu jesteśmy zadowoleni bardzo, ale to tylko i wyłącznie dzięki temu, że lecieliśmy na wakacje super ekipą. :) Co do transferu - Masakra. Samoloty opóźnione w jedną i drugą stronę. Lecąc do Turcji - na lotnisku byliśmy o godzinie 16:00. W hotelu o godzinie 4:30 rano. Transfer mega długi i męczący. Co do hotelu - hotel ogólnie spoko. 6/10 punktów. Pokój duży i codziennie sprzątany. Jedzenie przeciętne. To co bardzo mi się nie podobało to to, że wszystko było prowadzone w języku rosyjskim. W hotelu byli ludzie różnych narodowości. Wg mnie hotel powinien używać języka angielskiego. Animatorzy również przeciętni. Obsługa hotelowa 6/10. Woda w dużym basenie super. Zjeżdżalnie na małym basenie często zamknięte. Fajnie obsługiwana była restauracja przy barze. To tu zazwyczaj jedliśmy lunch. Gdyby ktoś mnie zapytał, czy wróciłabym w to samo miejsce, odpowiedziałabym nie. Plaża nad morzem kamienista.

3.0/6

Jakub, Oświęcim 12.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Opinia o hotelu

Nie polecam twgo hotelu budynek C mało sprzątane pokoje wyżyweni jedno i to samo sala dla posiłków gorąco duszno nie właczaja klimatyzacji a i plaż brudna nie ma co zjeśc piwo w plastiku 200ml
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem