Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Beata, Lódź 21.06.2022

Grand kolibri prestige and spa

W hotelu byliśmy 7 dni. Byliśmy dużą grupa, która zajmowała 5 pokoi w budynku A, z czego 4 to pokoje superior z jacuzzi. Pokoje bardzo ładne, sprzątane codziennie, ale mało dokładnie, ręczniki wymieniane przy każdym sprzątaniu. Niestety w naszym pokoju była nieszczelna kabina prysznicowa i w związku z tym codziennie zalana łazienka. Obsługa hotelu rozmawiała tylko po turecku I rosyjsku, co jest dużym minusem jak dla mnie. Przy naszym budynku znajdował się duży basen ze zjeżdżalnią. Szkoda, że zjeżdżalnia nie była cały czas czynna. I niestety kolejny minus - Rosjanie przy basenie dostawali napoje i drinki w szklankach, a pozostali goście w plastikowych kubeczkach. Plaża blisko, z bezpiecznym przejściem nad drogą lub korytarzem podziemnym. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Do hotelu dotarliśmy po 16, niestety bylo juz po obiedzie i przekąskach. Na posiłek musieliśmy czekać do kolacji czyli do 19. Dodam tylko, że całą dobę miały być dostępne przekąski, ale nikt nam nie powiedział gdzie można spożyc posiłek ( znów brak porozumiewania sie po angielsku). Trochę słabo po całym dniu podróży. Spotkanie z rezydentką mieliśmy drugiego dnia po przylocie. Bardzo sympatyczna Pani udziela nam wskazówek i odpowiedziała na wszystkie pytania. Muszę jeszcze dodać, że pierwszego wieczoru przy hotelowym basenie przy budynku, w którym mieliśmy pokoje została zorganizowana impreza zamknięta dla tamtejszej firmy deweloperskiej, a goście hotelowi nie mieli na nią wstępu. Dobrze, że byliśmy zgraną ekipą i wiele rzeczy traktowaliśmy z dużym przymrużeniem oka. Ogólnie nie polecam tego hotelu.

3.0/6

ANETA, z rodziną 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje z rodziną

Hotel średni jak na 5 gwiazdek. Pokoje, obsługa, czystość w obiekcie ok, ale plaża brzydka, woda o dziwo brudnawa. Najbardziej zaskoczyła nas restauracja i ogólnie gastronomia w hotelu, niestety na niekorzyść, a opinie były same pozytywne. Zastanawiamy się dlaczego, bo jedzenie kiepskie, zarówno jakość jak i różnorodność, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, najbardziej kiepskie, jakie do tej pory widzieliśmy w hotelach. Lokalizacja też nie taka doskonała jak w opisie, daleko do sklepów, bazarów, centrum miasta Konakhi. Hotelu niestety nie polecimy.

3.0/6

Martyna, Stargard 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

małe rozczarowanie

sam hotel ładny, w pokoju brakuje szafy tak żeby wszystkie rzeczy nie leżały na wierzchu. jedzenie ogólnie dobre,.każdy znajdzie coś dla siebie, czasami zdarzyło się czerstwe pieczywo. nie wolno wynosić jedzenia poza żaden obszar wyznaczony do jedzenie. animacje po rosyjsku, i animatorzy też tylko po rosyjsku się porozumiewają nawet nie znają angielskiego. okolica hotelu jak dla mnie wystarczająca,.można zrobić zakupy. niestety zemsta sułtana złapała całą nasza rodzinę, pierwszy raz a jeździmy tam co roku.

3.0/6

Agata 05.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Na pewno nie jest to hotel 5*

Niestety hotel nie spełnił naszych oczekiwań - choć nie były one wcale wygórowane. Na pewno nie jest to hotel 5*, powiedzielibyśmy, że raczej 3*. Na minus jedzenie, których różnorodność cechowała się jedynie tym, że następnego dnia potrawy były ze sobą mieszane i podawana jako nowa potrawa. Zabrakło nam świeżych owoców, których wydawało nam się, że będzie pod dostatkiem, Hitem była rozcieńczana coca cola z wodą gazowaną czy drinki, które po prostu były gotowcami z butelki. Jedynie mojito było przygotowywane na "świeżo". W barze ciągły brak większości pozycji drinków - z 5 opcji dostępne zwykle 1/2. Co do czystości, często zdarzało się, że wyłożone talerze były ubrudzone czy to w jogurcie, czy innych resztach jedzenia. Słabe rozrywki - wieczór muzyczny, na który się wybraliśmy okazał się chyba wieczorem muzycznym tylko dla gości z Rosji - znane pozycje muzyczne w języku angielskim przerabiane i śpiewane w języku rosyjskim... Plaża bez szału - zaniedbana i szczególnie brakowało tam jakiegoś oświetlenia nocą. Na plus jedynie obsługa hotelowa - większość naprawdę bardzo uprzejma i pomocna, no i z jedzenia - mieli naprawdę dobre pieczywo. Co do samego lotu - niestety pora wylotu i powrotu na minus - straciliśmy tak naprawdę całe dwa nic. Wylot o 22:30 i na miejscu, w hotelu byliśmy dopiero na 6 rano następnego dnia... Wylot o 11:50 z czego już o 7 musieliśmy wyjechać z hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem