Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.1/6 (267 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
267 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Pobyt na 4plus

    Pobyt uważam za udany. Plus za czystość na całym terenie hotelu. Jedzenie smaczne. Pomimo dużej ilości gości obsługa zwinnie zmieniała nakrycia na stolikach. Baseny czyste. Pomoc obsługi w każdej chwili. Minus za alkohol podawany w plastikach, mały wybór alkoholi,kolejki za lodami. Plaża brzydka.

    WITOLD, Jarocin - 07.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt być super , ale plaża była fatalna , kamienia i brudna woda

    Bardzo ładny hotel i SPA w hotelu super, hammam , masaże - 5* , jedynie to plaża była fatalna . trochy długo jehaliqs my do hotelu i nazad , bo zajezalis my do innych hoteli z Rainbou .

    Antonina, Warszawa - 05.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt rodzinny

    Spędziliśmy miło tydzień w hotelu. Zaczynając od początku. Transfer z lotniska mega sprawnie. Formalności w recepcji w ekspresowym tempie. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel w dobrym położeniu. Byliśmy w bloku A, widok boczny na morze. Hotel usytuowany przy ruchliwej drodze, przy otwartym balkonie słychać samochody. Pokój jak na zdjęciach, minibar uzupełniany codziennie. Klimatyzacja w pokoju działa bez zarzutu. Jednak na korytarzach strasznie duszno. Plaża niezbyt ładna. Żwir i kamienie. Wejście do wody kamieniste bez butów do wody ciężko. Baseny wizualnie w porządku, jednak z nimi mam największy problem... Moja 3letnia córka zaraziła się bakterią e.coli, musieliśmy wzywać lekarza i dostała antybiotyk i niestety nie była odosobnionym przypadkiem. W tym przypadku skorzystaliśmy z ubezpieczenia zawartego w ofercie, wszystko przebiegło sprawnie od mojego telefonu na infolinię ubezpieczyciela do przyjazdu lekarza do hotelu minęły 2h. Napoje podawane w kubkach plastikowych. Ogólnie pobyt oceniam na dobry ze względu na kilka elementów.

    Sandra - 06.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobry , ale mógłby być bardzo dobry

    Hotel czysty, nowy, wszędzie blisko, wszystko pod ręką. Obsługa zróżnicowana w spa, od wrednych Mongolek i masażystek, po super mile osoby. Poza spa obsługa super miła . Są na początku sezonu. Więc dużo niedociągnięć i braków np w barze, i snack barze. Niby pizzę i inne tureckie smakołyki są, ale bez przypraw, żadnych, nawet soli. Na barze napoi duży wybór, ale pijalnych dwa góra trzy. Wifi - płatne za każde urządzenie i za każdy dzień. Generalnie dobrze na kilka dni, ale bez klimatu. Atrakcje dla dzieciarni ok, ale 2 na 3 zjeżdżalnie nieczynne. Bilard jest ale bez oświetlenia. Stół do ponga jest ale na wietrze i nie da się grać. Boisko do siatkówki jest , ale trzeba uważać na karmienie, codziennie wygrania przed grą.

    GRACJAN, ZIELONA GORA - 14.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem