Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(312 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt od 25.08-01.09 2024

    ROBERT JERZY, PIASECZNO 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Generalnie ok ale zawsze jest ale, napewno nie wróciłbym tu ponownie,wszędzie daleko, jedzenie w miarę choc nie wspaniałe.Rezydent bardzo mało pomocny(p Sonia),generalnie to sprzedawca wycieczek a nie osoba pomocna.Natomiast p Alicja z którą byliśmy na wycieczce to przesłodzona,leniwa pilotka której nic się nie chciało.Plaza kiepska,kamienista,ratownik bardziej zainteresowany barem a nie plażowiczami.Czy polecam-kazdy lubi co innego,dla mnie bez rewelacji ale tu napewno nie wrócę.Acha i trudno nazwać to Ultra all inclusive,raczej słaba wersja all inclusive.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rainbow organizacja

    Michał, Sławno 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Super raczej tam więcej nie pojadę za daleko do miasta

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel OK

    Sylwia 25.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel nowy, czysty, zadbany, składa sie z 3 budynków, dla Polaków przeznaczony jest 3 😉 dla Rosjan budynek główny, za dopłatą można sie przenieść aczkolwiek przy budynku 2 i 3 jest spokojniej są baseny i zjeżdżalnie i bary. Hotel dla Rosjan i wszystko robione pod nich, animatorki Rosjanki, mało kto mówi po angielsku za to wszyscy po rosyjsku. Plaża przyzwoita ale nie zachwyca, woda mętna, brak snack baru, jedynie napoje w ograniczonym wyborze. Za wszystko trzeba dopłacać: internet 2€/dzień, soki wyciskane 1€, sejf 2€/dzień, za recznik trzeba zapłacić 10€ kaucji -do zwrotu w dniu wyjazdu, przy formie ultra all inclusive powinno to wszystko być w standardzie. Jedzenie w hotelu wyśmienite, kolacje na najwyższym poziomie to jest chyba najmocniejszy punkt tego hotelu. Ogólnie hotel przyzwoity ale mnie nie zachwycił.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Moje wrażenia

    Anna, Gostyń 20.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel i obsługa hotelowa super,pomocni mimo bariery językowej szło się dogadać.Czysto,zaopatrzenie w wodę i soczki codziennie,pokoje sprzątane codziennie włącznie z wymianą ręczników.Jedynym minusem są wycieczki ,które nie są dobrze zorganizowane zbyt długi czas dojazdu i prawdę powiedziawszy mało czasu na zwiedzanie i czas wolny.Napewno jest wiele ciekawych miejsc do zwiedzania,a nie ciąganie po bazarach i sklepach ,bo sklepów jest dużo i każdy sam może podejść do nich.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem