Opinie klientów o Grand Seker Hotel

5.4 /6
114 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Mariusz, Busko-Zdrój 10.07.2019

Wczasy w Grand Seker Hotel

Na początku przy zakwaterowaniu niemiła niespodzianka. Rezerwacja mieliśmy na 2 pokoje 3 osobowe, a próbowano zakwaterować nas w małych pokojach 2 osobowych z dostawką - zupełna ciasnota. Nie zgodziliśmy się na takie rozwiązanie, a żeby przyspieszyć podejmowanie decyzji "wcisnąłem" gościowi z obsługi w kieszeń 10 euro. W magiczny sposób po około 15 minutach przeniesiono nas do dużego rodzinnego apartamentu z dwoma pokojami salonikiem i dwoma łazienkami- bajka. Cały późniejszy pobyt przebiegał już bez zakłóceń. Generalnie hotel jak na 4 gwiazdkowy oceniam bardzo wysoko - czysto, schludnie, zawsze posprzątane. Miła i sympatyczna obsługa, animacje i co najważniejsze również z polskimi animatorami, choć dla dzieci mogło by być więcej. Goście to głównie Polacy, Niemcy, trochę Holendrów, Belgów, Turków i Rosjan, ale zupełnie spokojnie. Jedyny mały minus to czasami zbyt głośna muzyka na basenie, ale to już subiektywna ocena. Jedzenie bardzo dobre i duży wybór. Owszem część dań jest standardowa, ale też pojawiają się niemal każdego dnia inne zestawy. Każdy z pewnością codziennie wybierze coś dla siebie. Wieczory tureckie to już zupełna wyżerka i nie wiadomo co wybrać - wszystko bardzo apetyczne - nam zdarzyło się dwa razy w nich uczestniczyć - super. na 6 osób w tym 2 dzieci nikt nie miał dolegliwości, co również jest bardzo ważne. Basen i leżaki ok, choć miejsca z przodu trzeba było rezerwować dość wcześnie, ale jeżeli komuś na tym nie zależało to zawsze znalazł miejsce. Ręczniki plażowe niestety płatne, ale my jak i większość wczasowiczów mieliśmy swoje. Plaża dość blisko ok 5 minut spokojnym spacerkiem, ładna piaszczysta, morze bardzo płytkie powoli opadające. W trakcie pobytu piana - party - super zabawa dla każdego, a szczególnie dzieci były zachwycone. Opieka rezydentów bez zastrzeżeń. My nie wykupowaliśmy wycieczek z bura. Położenie hotelu jest tak atrakcyjne, że po południami jeździliśmy busem lub taksówką do Side lub Manavgat. Busy przywoziły nas i odwoziły wprost pod hotel. Cena za osobę do Side 1 Euro, do Manavgat 1,5 Euro. Transfer z i na lotnisko bez problemów. POLECAM

5.5/6

Bogusław, MIŃSK MAZOWIECKI 25.06.2019

ocena pobytu w Grand Seker Hotel

Przede wszystkim należy pochwalić animatorów za mnogość i różnorodność organizowanych imprez dla dzieci i osób dorosłych.

5.5/6

Jolanta Anna, Aleksandrów Kujawski 15.09.2019

Wakacje z Rainbow

Super hotel przyjazny dla Rodzin z dziećmi. Mega program animacyjny .Moja 6 letnia córka nie miała czasu się nudzić codziennie były jakieś atrakcje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.Jedzenie urozmaicone i świeże obsługa mila i bardzo pomocna .Wszędzie czyściutko . Pokoje przestronne codziennie sprzątane i barek uzupełniany.Pozdrawiam Panie Animatorki Julie i Magdę.Polecam ten Hotel .Nie ma sie do czego przyczepic Rainbow dziękujemy za super wakacje.

5.5/6

Krystian, Otwock 17.09.2019

Plus za plusem

Świetna oferta last minute i duża liczba dobrych opinni, zdecydowały, że zaczęliśmy się pakować. I tak na drugi dzień znaleźliśmy się w tym hotelu. Po powrocie mogę zdecydowanie potwierdzić wszystkie pozytywne komentarze. Obsługa na wysokim poziomie, jedzenie i napoje bardzo dobre (jak na standardy all-in), super animacje wieczorne. Na plaży można spędzić cały dzień, wszystko jest pod ręką - toaleta, natryski, jedzenie, posiłki, siatkówka itd. Ani razu nie weszliśmy do hotelowych basenów, ale wyglądały ładnie i czysto i było w nich dużo miejsca. Nie radzę zostawiać materaców do pływania w holu, bo nam ktoś ukradł. Razić może nastawienie obsługi na Niemców, udekorowane dla nich stoły, puszczanie ich piosenek, barmani i kelnerzy bardziej mówią po niemiecku niż angielsku. Ogólnie jest to szczegół, bo obsługa jest miła dla wszystkich gości niezależnie od narodowości. Informacje jakie mogą się przydać - w bankomatach można wypłacić min 50e, warto się targować tam gdzie nie ma napisanej ceny, warto zjeść na mieście i poczuć turecką gościnność, o 5:30 pobudka z pobliskiego meczetu, ale po 2 dniach można się przyzwyczaić, słaby darmowy internet (z płatnego nie korzystaliśmy). Hotel polecam w 100%, animator i rezydent Rainbow non stop w hotelu, tekze po stronie biura podróży wszystko perfekcyjnie.
116171829
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem