Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Liliana, Śrem 15.09.2021
Polecam Hotel Grand Seker
Hotel polecam , miła obsługa. Jedzenie dobre. Czyste pokoje Wyjazd udany jestem bardzo zadowolona.
6.0/6
Joanna z rodziną, Łódź 09.08.2019
Grand Seker
Rewelacyjne wakacje. Organizacja wyjazdu przez Rainbow - bez zarzutu. Wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Hotel czysty, zadbany, pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie wyśmienite. Atrakcje przy basenie dla dzieci i dorosłych, piękny, uroczy ogród, blisko do piaszczystej plaży. Promenada przy plaży cudowna, hotel blisko bazarów z niezliczoną ilością sklepów. Wspaniałe, turystyczne miasteczko fantastycznie skomunikowane z sąsiednimi miejscowościami. Atrakcje w hotelu rewelacyjne- animacje dzienne i wieczorne, gimnastyka w wodzie, Piana Party, uroczysty wieczór turecki dwa razy w ciągu 7-dniowego pobytu. Super animatorzy - uśmiech dziecka bezcenny. Nie można wymarzyć sobie lepszego hotelu ani lepszej lokalizacji - TURYSTYCZNY RAJ. Z pewnością odwiedzę to miejsce za rok.
6.0/6
Agata, Białystok 01.08.2021
Grand Seker Turcja!:)
Serdecznie polecam resort dla rodzin z dziećmi! Byliśmy w lipcu 2021 r. Z 10- miesięcznym dzieckiem i oceniany wyjazd jako bardzo udany! Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji z pięknym ogrodem, który daje schronienie od słońca podczas wypoczynku z małymi dziećmi. Pokoje bardzo czyste i zadbane, należy też wspomnieć o bardzo miłym i pomocnym personelu. Serwowane jedzenie jest zawsze smaczne i świeże, co potwierdza fakt, że od pierwszego do ostatniego posiłku karmiliśmy nim dziecko. Animacje dla dzieci i dorosłych zachęcały do skorzystania :) Zdecydowany plus to pomoc i kontakt z Rezydentem. Hotel Grand Seker z Rainbow jako operatorem godny polecenia!:)
6.0/6
Małgorzata , Mysłowice 24.09.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018