Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Bartosz, Warszawa 01.11.2022 Termin pobytu: październik 2022
Nie polecam tego hotelu
Zacznijmy od plusów: Hotel ma bardzo dobrą lokalizację (położony między górami, a morzem) i jest w nim po prostu pięknie. Zrobiony jest w kameralny (jak na Turcje) sposób, formie małych, dwupiętrowych domków rozłożonych na dużej powierzchni, więc nie jest to kolejny 10cio piętrowy wielki moloch z milionem ludzi. Wszędzie jest sporo zieleni, po hotelu chodzi armia słodkich kotów dokarmianych przez obsługę i gości. Nie ma też dużo dzieci i jest spokojnie. Prywatna plaża i nieźle wyposażony bar. Lecz niestety jest jeden ogromny minus tego hotelu - jedzenie. Płacąc za jeden z droższych hoteli w okolicy oczekuję, że bufet będzie różnorodny i będzie składał się także z owoców morza, ryb i lepszego mięsa niż w budzie z kebabem. Przez 8-dniowy pobyt na każdym lunchu i obiedzie było praktycznie to samo, zupełnie średnie jedzenie: kebab, kofty, jakaś ryba (najczęściej importowany łosoś i pstrąg), spagetti, kurczak. Praktycznie zero owoców morza (w basenie Morza Środziemnego, gdzie jest ich mnóstwo), samo mięso było zupełnie średniej jakości (porównywalna jakość do tureckiej budy z kebabem), ryby średniej jakości i kiepsko przygotowane, na śniadanie płatki i ledwo ciepła jajecznica z bufetu. Jest to jeden z kluczowych elementów hotelu all-inclusive i BARDZO się na tym zawiodłem. I w związku z tym faktem uważam, że warto wybrać inny hotel. Warto też dodać, że prawie nikt z obsługi nie mówi po angielsku, wszyscy porozumiewają się po rusku, bo 90% turystów w hotelu to Rosjanie.
4.0/6
Patryk, Tychy 26.06.2022
Wakacje
Byłem na urlopie w tym Hotelu od początku czerwca (12dni), generalnie hotel bardzo ładny, zadbany, jedzenie super. Niestety jeżeli chodzi o obsługę hotelu to jeśli nie jesteś rosjaninem to jesteś traktowany gorzej, zawsze w pierwszej kolejności obsługują rosjan i bardzo ale to bardzo widać ich faworyzację, pomijam fakt że 95% obsługi hotelowej nie mówi ni grama po angielsku ale żeby tak faworyzować nacje rosyjską to już przesada.
4.0/6
KASIA, ŁÓDŹ 23.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Super urlop
Mieliśmy zarezerwowany pokój Garden, polecam tą opcję, ponieważ pokoje umiejscowione są w małych cztero pokojowych domkach. Pokoje Kimeros są już w większych budynkach na tyle ogrodu. Teren hotelu piękny i zadbany, w około piękne kwiaty i drzewka jak w ogrodzie botanicznym. Jedzenie przepyszne, na głównych posiłkach duży wybór. Plus za salę w restauracji tylko dla dorosłych. Dania pomiędzy posiłkami, równie pyszne. Plaża duża i przyjemna, leżaki zawsze wolne. Woda w morzu czysta i ciepła. W barach pyszne drinki, a obsługa bardzo miła. Duży wybór importowanych alkoholi. W hotelu większość gości z Rosji, ale nie byli męczący i uciążliwi.
4.0/6
Magdalena 07.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Hotel dobry ale na pewno to nie jest 5 gwiazdek
Wróciliśmy z hotelu w środę. Generalne odczucia ok ale na pewno nie jest to 5 tureckich gwiazdek jakie oferują inne hotele. Najważniejsza uwaga- mało kto mówi po angielsku. 80 procent to Rosjanie i obsługa mówi w ich języku, generalnie wszystko jest pod nich, momentami ciężko to znieść. Walka o leżaki, której nie powinno się spotkać w takich miejscach… mimo zostawienia ręczników potrafią być zrzucone na ziemię przez innych turystów, którzy przychodzą i tak sobie zajmują. …Po angielsku ewentualnie na recepcji. Nie zmienia to faktu, że starają się być mili. Bardzo mało atrakcji dla dzieci, program animacyjny wieczorami czasem odwoływany, rozpiska na tablicy nie zmieniana od kilku tygodni- info od animatorów. Pokoje absolutnie nie 5*, do tego naprawdę co do czystości mam duże zastrzeżenia, sprzątane starymi kopalami, które było b czuć, a dzieci wróciły pogryzione przez pluskwy…Jedzenie dość monotonne, ale jest sporo miejsc do wyboru. Serdecznie pozdrawiamy Panią Kasię - animatorkę z Figloklubu, b miła i serdeczna, nadrabiała swoim uśmiechem cały czas. Rezydentka mało uprzejma. W porównaniu z 4 gwiazdkowym Falkensteinerem w Kalabrii zdecydowanie Kimeros przegrywa. Generalnie poprawne 4 gwiazdki za bardzo ładne położenie w parku i mnóstwo drzew.