Opinie klientów o Kleopatra Micador

4.8 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Stanisław, Krasne 27.09.2021

Polecam

Ogólnie pobyt w tym hotelu oceniam pozytywnie . Standard pokoju ok, obsługa sympatyczna i bardzo dobra lokalizacja. Na zaniżone noty wpływa specyficzne wyżywienie, słaby internet i mały basen.

3.0/6

Anita, Bodzanów 04.08.2021

Micador

Holel mieści się w dobrej lokalizacji i to jest oczywiście mega plus. Natomiast jeśli chodzi o wyżywienie to już gorzej, codziennie jest to samo, byliśmy 8 dni i codziennie niestety te same potrawy...W pokojach lodówki niestety nie działały-gdy poinformowałam o tym, Pani poinformowała mnie, że na terenie całego hotelu nie działaja- co jest minusem. Jeśli chodzi o klime to u nas bez zarzutów, ale u znajomych obok już byl problem, bo też nie była sprawna.Obsługa jak najbardziej miła i przyjazna dla gości hotelowych. Podróż z lotniska trwała 5 godzin co jest jakimś koszmarem dla mnie-rezydent wchodził z ludźmi do każdego hotelu i czekał az sie zameldują mimo kolejek... a my siedzieliśmy po 30/40 minut w autokarze czekając aż wroci i ruszymy do kolejnego hotelu zostawić kolejnych ludzi.

3.0/6

Mariola, Warszawa 13.10.2021

wakacje 2021

Hotel czysty. Niestety zarówno osoby w recepcji jak i obsługa (kelnerzy,barmani, osoby z obsługi pomocniczej) bardzo ponurzy, przez okres 8 dni ani razu nikt nie odpowiedział na powitanie. podziękowania za posiłek, brudne ręcznik rzucone na podłogę w czwartek (wyjazd w sobotę późnym popołudniem) zostały podniesione i przewieszone przez poręcz balustrady balkonowej bez wymiany pomimo zaznaczenia o sprzątaniu. Na szczęście należymy do osób spędzających minimum czasu w hotelu inaczej depresja murowana. Hotel nastawiony na turystów ze wschodu. Polacy to tylko dodatek. Jeszcze nigdy ne spotkała się z zdejmowaniem opasek po przekazaniu bagażu. Ogranicza dostęp do baru, lunch a przecież było to opłacone. Pierwszy raz byłam poza UE i ostatni. Bardzo cenie sobie wyjazdy z Waszą firmą ten był udany ale zawdzięczam to mojemu towarzystwu. Woęnie do wybranych sklepów to pewnie Państwa polityka

3.0/6

A., Warszawa 21.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

opinia Hotel Kleopatra Micador

Położenie hotelu bardzo dobre, jedyny minus to, że przy otwartym balkonie było głośno - pokój od ulicy. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Czyste pokoje. Wyżywienie bardzo monotonne. Bardzo mało owoców- były tylko jabłka, gruszki, nektarynki, na 7 dni jeden raz były morele. Nie było żadnych świeżych soków, tylko miejscowe napoje. Po gości hotelowych przy wyjeździe przyjechał sam kierowca, pół godziny przed umówioną godziną odbioru gości z hotelu, który wymieniał tylko jedno imię - Pani Wanda, gdyby nie zainteresowanie Pani z recepcji, która wzięła telefon kierowcy i zaczęła wyczytywać imiona, to pewnie wszyscy by zostali i nie pojechali na lotnisko. Przy wylocie Pani Rezydentka pojawiła się gdy praktycznie połowa pasażerów była już odprawiona. Po planowym przylocie Warszawa Okęcie o godz. 21:40, bagaże wyjechały dopiero po interwencji pasażerów, ok. godz. 23:25
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem