Opinie klientów o Kleopatra Micador

4.8 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Natalia, Andrespol 09.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel

Niestety hotelu nie polecam, jeżeli już to bez wyżywienia bo all inclusive bym tego nie nazwała… jedzenie tłuste i bez smaku, codziennie to samo. Każdy drink dodatkowo płatny ok 6 euro, to już lepiej wypić na plaży bo tam były lepsze. Wszystko płatne dodatkowo… wifi płatne od osoby! Rezydentka namawia do płacenia za leżaki w hotelu, na plaży wychodzi taniej ;) W hotelu ogólnie czysto, ale jeśli ktoś liczy na codziennie wymieniane ręczniki lub sprzątany pokój to przykro mi ale nie tu.

1.0/6

Marek, ŁÓDŹ 16.09.2021

NIGDY WIĘCEJ !!!

Hotel nie zasługuje na pewno na 4 gwiazdki , a nawet 3 gwiazdki to bardzo sporna sprawa . Jeździmy do Turcji regularnie i po raz pierwszy byliśmy w hotelu , w którym obsługa nie jest zainteresowana klientem i robi wszystko , aby klient nie wrócił tam już nigdy . !!!! Brudno , kiepskie jedzenie , niski standard właściwie wszystkich usług.

0.5/6

RYSZARD, Szczyrk 17.09.2019

Micador

Witamy opinia o calej wycieczce na poczatek transfer do hotelu Micador autokar mial postuj po godzinie jazdy bylo to w jakims sklepie gdzie mozna bylo nabyc pamiatki i cos do jedzenia kupilismy kebaba a le pan kierowca nam zabronil wejsc do autokaru z jedzeniem a wiec reszta gosci musiala czekac na nas az my zjemy byla to juz pozna pora a w autobusie byly male dzieci . Nastepnie z autokaru wysiadala znaczna grupa wczasowiczow zapytalem pilota czy moge wypalic papierosa pilot powiedzial ze oczywiscie tak bo to troaszeczke potrwa a wiec zapalilem acz kolwiek grupa wysiadla bardzo szybko a pan kierowca prawie pojechal be ze mnie zamykajac mi drzwi przed nosem i ruszajac nastepnie zatrzymal autokar i zaczol cos wykrzykiwac otwierajac mi drzwi poganial mnie jak barana do autokaru a ja jeszcze nie skonczylem palic pana pilota juz znam nie bylo Hotel Micador niedzialajace lodowki zglaszalismy brak TV panowie naprawili TV po czterech dniach wykupilem Wifi w hotelu kture przestalo dzialac po trzech godzinach zglosilem reklamacje to pan na recepci mi powiedzial ze odda mi pieniadze niewyrazilem na to zgody bo Wifi bylo dla dziecka zeby moglo ogladac bajki w jezyku polskim nastepnie poznalismy w srode gosci tez z biura Rainbow siedlismy przy stoliku i przynioslem z baru wodke dla mnie i gosci czyli 3 drinki nastepnie syn udal sie po piwo bo niepija wodki tok jak i pan i niepodani nam juz piwa powiedziano nam ze mamy na stoliku zbyt wiele szklanek, o ile sie nie myle to mielismy zaplacone ALL INCLUSIVE malo tego w dniu wyjazdu mielismy transfer na lotnisko o godzinie 08.15 zeszlismy z czteroletnim dzieckiem na stolowke zeby moglo cos zjesc przed podroza obsluga stolowki wyprosila ojca z dzieckiem bo sniadanie bylo od godziny 08.00 syn z dzieckiem byl na stolowce o godz 07.55 jak tak mozna zabronic dziecku zjesc sniadanie 5 min predzej czekamy na odpowiedz od panstwa
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem