Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
dosyć głośno w pobliżu hotelu,blisko ulica i zaplecze innego hotelu....wywóz śmieci nawet o 23 i z samego rana z hotelu obok zakłóca ciszę....
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Już przy meldunku spotkały nas niedogodności, obsługa hotelu nie potrafiła się dogadać w języku angielskim a po przedstawieniu dokumentu tożsamości, posunęli nam umowę ludzi, których nie znaliśmy. Za każdą dodatkową usługę - wifi, stretch, waga do bagażu- dopłata po 2 EUR. Drinki to w zasadzie nie drinki tylko alkohol z sokiem lub napojem. Jedzenie ok., choć dosyć słone. W przypadku słodyczy, znacząco przesłodzone. Za lody trzeba było dopłacać. Prywatna plaża ma mało wspólnego z plażą, ponieważ leżaki znajdują się na skarpie i do morza trzeba zejść jeszcze po schodach. Standard pokoju też nie zrobił wrażenia. Gdzieniegdzie w łazience minimalne skupiska pleśni. Obsługa w pokojach super. Polecam też masaż w piwnicy budynku- w spa za dodatkową opłatą. Ogólnie poza wypisanymi rzeczami ok.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość pobytu oceniam na dobry. Hotel dla mało wymagających.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w tym hotelu był niestety dużym rozczarowaniem. Pokój okazał się bardzo mały, z niewygodnymi, zbyt miękkimi łóżkami – stelaż skrzypiał przy najmniejszym ruchu. Łazienka również mikroskopijna: drzwi od prysznica się zacinały, a drzwi wejściowe do łazienki były napuchnięte i dodatkowo wycięte, żeby zmieścić włącznik światła – wyglądało to bardzo nieestetycznie. Internet w lobby praktycznie nie działał. Plaża co prawda piaszczysta, ale bardzo mała, a przy plażowym barze brakowało alkoholi, co jest sporym minusem. Drinki przy basenie wszystkie smakowały identycznie – różniły się jedynie rodzajem alkoholu. Największe rozczarowanie to jednak jedzenie – rozgotowane, mdłe i monotonne. Śniadania można spokojnie pominąć, bo i tak nic się nie znajdzie. Dopiero kolacje co drugi dzień były smaczne. Warto też zwrócić uwagę, że w potrawach może znajdować się składnik mocno uczulający (prawdopodobnie papryka) – istotna informacja dla alergików. Animatorki się starały, żeby zajęcia były ciekawe, to był plus, choć tylko jedna z nich mówiła po angielsku. Obsługa była miła, ale z uwagi na brak znajomości języków dogadanie się było trudne. Ogólnie widać, że hotel nastawiony jest głównie na lokalnych turystów i Rosjan. Nie polecam – standard zdecydowanie nieadekwatny do ceny i oczekiwań.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu był średni ponieważ jedzenie bardzo słabe ,codziennie to samo ,wędliny bardzo słone sery tak samo córka jadła owsiankę jeśli jeszcze była ,tylko jajka sadzone były zjadliwe więc raczej nie jedliśmy w hotelu a częściej jedliśmy w barze przy plaży frytki i hamburger,jeśli chodzi o pokoje to codziennie sprzątane ,toaleta wymaga remontu , wifi masakra nawet Nadole w lobby kiepsko działała więc jeśli chodzi o wyjazd to Turcji bardzo polecam ale nie w tym hotelu .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa w recepcji hotelu pozostawia wiele do życzenia, sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę, no chyba że na wyraźne żądanie kilkudziesięciu euro zmienia się nie do poznania. Animacje dla dzieci pozostawiają wiele do życzenia - brak znajomości języka angielskiego i żądanie od dzieci gotówki, faworyzowanie dzieci pochodzenia rosyjskiego, nierówne traktowanie , wręcz uniemożliwianie POLSKIM dzieciom we wszelkiego rodzaju atrakcjach (rzutki, granie piłkę w wodzie). Piaszczysta plaża okazała się piaszczysto- kamienistym miejscem z 9-cioma parasolami i 20-toma leżakami na cały 6-cio piętrowy hotel.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wcześniej przed wycieczka dzwoniłam do Państwa dopytywałam między innymi o nocleg. Jechaliśmy w 5 osób dopytywałam o pokoje pani powiedziała że w hotelu widzą że jesteśmy grupą więc przydzielone będziemy mieć miejsca obok siebie. Pokój na 1 piętrze a następny na 6 no nie wiem czy jest obok siebie... kolejna rzecz pokoje miały być z widokiem na morze na 1 piętrze to nawet basenu nie było widać a co mówić o morzu. Następna rzecz Pani opiekunka na lotnisku w Turcji no jakąś pomyłka- lot powrotny. Pani trzeba szukać bo nie raczy zainteresować się klientem. Poznalam ją po smyczy firmowej zawieszonej na szyji. Pytając ja czy ona udziela inf dot lotu usłyszałam ...ja tu tylko stoję! Naprawdę tak trudno zainteresować się klientem i tak jest traktowany klient! Ogromne zażalenia pod tym względem
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szczegóły poniżej. Obsługa tragiczna. Lokalizacja neutralna. Aktywizacja gości po 21:00. Dla dzieci znajdziecie dużo lepsze miejsca. Plaża ok, jedzenie jedyny plus.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Kolibri niestety nas rozczarował. Wybraliśmy ten obiekt po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii, które niestety okazały się niezgodne z rzeczywistością. Zdjęcia zamieszczone na stronie są mocno nieaktualne i nie odzwierciedlają obecnego stanu hotelu. Już na początku, podczas zameldowania, obsługa nie wykazała żadnego zainteresowania nowymi gośćmi – po prostu wręczono nam kartę do pokoju, bez jakichkolwiek informacji o posiłkach, korzystaniu z sejfu czy możliwości dokupienia dodatkowego internetu. Nawet o opaski all inclusive musieliśmy się sami upomnieć. Pokój był co prawda przestronny, ale niestety zaniedbany i brudny. Do mebli i drzwi można było się dosłownie przykleić, przez co musieliśmy sami go posprzątać, by poczuć się chociaż odrobinę komfortowo. Na plus działała klimatyzacja, jednak łóżko było bardzo niewygodne, co dodatkowo wpływało na nasz komfort snu. Rano budziły nas hałasy z wozów śmieciowych, ponieważ tuż obok hotelu znajduje się punkt z koszami na śmieci, co sprawiało, że przechodząc obok, zwłaszcza w drodze do centrum miasta, nie dało się uniknąć przykrego zapachu. Co gorsza, nieprzyjemne odory były także wyczuwalne przy basenie, co znacząco psuło wrażenia z pobytu. Ogólne wrażenie hotelu było bardzo negatywne – budynek jest zniszczony, a w środku panuje brud. W toaletach przy recepcji zauważyliśmy biegające po podłodze karaluchy, co dodatkowo pogłębiło nasze rozczarowanie. Staraliśmy się znaleźć jakieś pozytywy, ale było ich niewiele. Jedzenie było smaczne, jednak codziennie serwowano te same potrawy, co szybko stawało się nudne. Największym atutem hotelu jest przynależna plaża, która była naprawdę ładna. Cieszymy się jedynie, że nie zapłaciliśmy dużo za pobyt (2 tys. zł za osobę) i większość czasu spędziliśmy na atrakcjach poza hotelem, dzięki czemu wyjazd nie był całkowicie stracony.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybierając hotel kierowałem się ceną i wiedziałem, że cudów nie będzie. Ale.... Wszystkie negatywne opinie o hotelu potwierdzam. Obsługa pracuje za kare, muminki. Większość nie zna angielskiego, nie witają się jak się przywitasz, nie odpowiadają na dziękuje itd. Goście hotelowi to w 95% obywatele rosyjsko języczni. Mi to nie przeszkadzało. Nikt nie zaczepiał wręcz byli mili, zagadywali i chwalili polaków. Na dzień dobry pokój tragedia. Odbiegała totalnie od zdjęć z RB i hotelu. Waliło kanalizą, obskurnie i głośno od jakiejś rury od kanalizy. Po interwencji rezydetki zmieniono na coś bardziej przyzwoitego ale dalej daleko od tych zdjęć z folderów. Ogólnie hotel zaniedbany, niedoczyszczony taki klimat lekko z PRL. Dań trochę było, ciągle to samo i zero przypraw, mdłe. Bardzo często od razu po otwarciu kuchni zimne ziemniaki pieczone czy frytki. Zampomnijcie o normalnej kawie: smak inki lub cykorii. Mało owoców. Brak lodów. Plus za prawdziwą fante, sprite i coca cole. Piwo ok EFES, drinki też w miare ale bez szału. Plaża w zatoce kamienista, pod wodą syf, mocno zmącona woda. Zapomnijcie o lazurowej wodzie w tym miejscu. Najbliżej do Bałtyku. 15 min pieszo dobra szeroka plaża z niebieską wodą z płatnymi leżakami po 5 € za osobę. Miejsc bez leżaków 5% czy praktycznie nic.