Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na Hotel 3 gwiazdkowy jest w porządku, wszystko zależy za jaką cenę jest wycieczka. Atutem jest lokalizacja
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wakacjach w hotelu Kolibri byłem z żoną i dzieckiem (półtorej rocznym). Samo umiejscowienie hotelu w bardzo wygodnym miejscu tj blisko plaży oraz centrum Avsallar, sama plaża bardzo przyjemne dla stół (piaszczysto-żwirowa), łagodne zejście więc i bezpieczna dla dziecka. Pokój regularnie sprzątany, miłe panie sprzątające. Wyżywienie bardzo słabe jak na moje standardy, tj. monotonne oraz jakość wykonania niska, najlepszą rzeczą jakie zjedliśmy w tym hotelu były owoce (świeże pomarańcze i melony). Obsługa hotelowa niestety poza recepcja ani me ani be po angielsku, ogólnie pozytywnie nastawieni i pomocni. Rezydentka zamiast pomóc w zapoznaniu się z okolicą i możliwościami wykorzystania w pełni wypoczynku sprawiała wrażenie zwykłego naganiacza na wycieczki, na niektóre pytania po spotkaniu organizacyjnym odpowiada że odpowie na nie na wycieczce...
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czysty hotel, klima trochę szwankowała, housekeeping codziennie panie bardzo miłe zawsze uśmiechnięte, jedzenie niezbyt dobre bez smaku zero przypraw codziennie praktycznie to samo, plaża i basen super wszystko blisko, ogólnie bardzo fajnie gdyby nie jedzenie, nie polecam brać wycieczek fakultatywnych z biura podróży jest bardzo drogo i niezbyt ciekawe, polecam przejść się w okolicy do tamtejszym biur z wycieczkami są o wiele tańsze i są ciekawsze oferty
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel i jego otoczenie bardzo klimatyczne. Widok z okna na morze, z drugiej strony góry. Basen ok. Ogród przy amfiteatrze był moim ulubionym miejscem. Jedzenie bardzo dobre. Obsluga baru tragedia. Panowie i pani podchodzą do Polaków z wielką ognorancją. Był jedynie jeden młody chłopaczek Arif, uśmiechnięty i zyczliwy, jednak gburowaty kolega szybko pozbawial go uśmiechu i życzliwości. Animacje codziennie. Super ale po rosyjsku. No i ostrzegam. Pilnujcie siebie i swoich bliskich na basenie. Ratownicy czasem są jak by powinni ale nie są zainteresowani niczym więcej niż telefon Nie wspominała bym o tym gdyby nie sytuacja z dnia 30 lipca 2024 Starsza Pani,, utopiła się,, Zauważył ją Polak Andrzej i wyciągnął wołają o pomoc której nikt nie udzielił. Razem z nim prowadziłam reanimację pani Litwinki, która nie miała już czynności zyciowych Obsluga hotelu nie pomagał. Ratowników nie było. Pojawili się chwilę po całej akcji Reanimacja trwała do przyjazdu pogotowia. Na szczęście Panią udało się uratowac. Przeżyłam traumę, zero reakcji menager hotelu, nic, dopiero po moich naciskach poprzez rezydenta Rainbow wieczorem w pokoju na łóżku znalazlam kartkę z podziękowaniem i owoce. Słabo. Nie oczekiwalam braw ale spotkania z menagerem w związku z sytuacją gdzie moje 7 letnie dziecko widziało cala sytuację a ja przyjeżdżając odpocząć przeżyłam coś czego nigdy nie zapomnę. Naraziłlam też przy tym swoj zdrowie fizyczne i psychiczne