Opinie o Kolibri Hotel

Kategoria lokalna 3

4.9/6
(74 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel bardzo słaby

    Szymon, Kolonia Skarszewek 10.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel Kolibri to wyjątkowo słaby hotel, jeżeli byłby to nasz pierwszy raz w Turcji pewnie byśmy już nie wrócili, przedstawię kilka powodów dla których ten hotel to zły wybór i lepiej przemyśl wybór tego miejsca dwa razy Minusy -śniadania to masakra, żona pierwszego dnia nałożyła pomidory które miały pleśń , ja na szczęście zauważyłem pleśń na serze i go nie nałożyłem ale pierwsze śniadanie od razu nas zaskoczyło, wszędzie muchy ponieważ obok hotelu przy głównym wejściu są kosze na śmieci innego hotelu, smród na śniadaniu/obiedzie , muchy siadające na wszystkim, ciasta/sery/owoce na regale bez chłodzenia -Jedliśmy codziennie to samo bo tylko kurczak na świeżo i jajko sadzone wydawało się być świeże - Kawa to pomyłka (jakieś maszyny bez ziaren) Napoje z koncentratu często woda zamiast soku -Leżaki przy basenie z dziwnymi materacami które były w większości brudne -Ręczniki zakaz zabierania na basen więc jak ktoś jedzie do Turcji na All inc to musi zabrać swoje ręczniki jak u nas w latach 90 (haha) -Ogólnie hotel odświeżony ale brudno, nieapetycznie - Podwieczorek to Babka i ciastka, Babka dobra ale jeżeli nie rzucisz się na nią od razu to za 5 minut nie ma już szans i nikt już nie donosi , zapomnij o gofrach/lodach itp - Lody są ale płatne i droższe niż w sklepach na ulicy po wyjściu z hotelu - Personel nie zna angielskiego nawet w podstawach, nie dogadasz się z niczym - Odnośnie jedzenia jeszcze, nikt nie uzupełnia Sztuccy na" jadalni" wiec trzeba szukać po szafkach kelnerów - Animacje bardzo słabe dla dzieci jak i dorosłych - Wi-Fi PŁATNE 5 euro za dobę i to tylko na jedno urządzenie (masakra) + TV brak polskiego kanału tylko niemieckie tureckie Plus - Cola/Fanta - Basen/Zjeżdżalnia (tutaj z minusem bo działa tylko basen do 18:30 a zjeżdżalnia tylko pomiędzy 10-12 i 14-16) - Pogoda ( Ale to nie zasługa hotelu) Pokój ok , łazienka bardzo mała ciasna i ciemna, sprzątany pokój po łebkach, zostawiane pojemniczki po płynach, włosy na podłodze, ogólnie dużo niedociągnięć

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    Turcja Kolibri Hotel

    Ewelina, Kąty Rybackie 02.10.2022

    Hotel w 95% zapakowany Rosjanami . Rainbow powinien o tym poinformowac zanim sprzedał nam urlop, jest wojna i nie miałam ochoty przepychac się pomiędzy nimi! Wszystkie zabawy i występy były tylko po rosyjsku, personel pozwalał palić w miejscach zabronionych , zgłosiłam to do Managera Hotelu gdyz nie było praktycznie miejsca dla osób które nie chciały wdychac dymu papierosowego pomimo że strefy te były wydzielone przy basenie ,każdy z Rosjan dostał prywatną popielniczkę a manager ignorował prosby. Ogólnie hotel jest brudny ,po przybyciu do hotelu o 4:00 rano nie było dla nas przygotowanego pokoju. Hotel nie posiada swojego zejścia do plaży a wejście na plaże obok jest pilnowane przez obsługe z innego hotelu. Internet i ręczniki plażowe dodatkwo płatne. Bar po 23:00 kompletnie zamknięty a w ofercie miał byc otwarty. Pan z baru próbował się umówić z moją córką , jak odmówiła to do końca pobytu był bardzo niemiły i nie nalewał drinków do pełna. Brak profesjjonalizmu!Masakra, nie polecam!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem