Opinie klientów o Lonicera Premium

5.4 /6
143 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

KAROLINA, JEDLICZE 20.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Bardzo ładny hotel

Hotel bardzo ładny, czysty. Pokoje jak na zdjęciach, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Leżaków przy basenie całkiem sporo, jednak przy natłoku ludzi ciężko znaleźć wolny po 10:00. Jedzenia dużo, jednak mamy wrażenie ze na początku jak przyjechaliśmy było bardziej różnorodne, i nie podeszło nam mięso, które było do wyboru, jednak mimo to głodni nie chodziliśmy (myślę, ze każdy znajdzie coś dla siebie). W ostatnich dniach było dużo dzieci, może jest to dla kogoś ważna kwestia. Pan rezydent 10/10, bardzo pomocny. Polecamy!

5.0/6

Gość hotelu 2024 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Lonicera premium Turcja

Hotel nowoczesny, otwarty w 2021. Obsługa hotelu dba aby wszędzie było czysto. Jedna restauracja główna, dania się powtarzają ale jest w czym wybrać. Do tego kawiarnia/cukiernia oraz snack bar. Jedzenie praktycznie cala dobę. Jeśli ktoś lubi kawę to niestety mają tylko jeden ekspres z świeża kawa w lobby barze, wszystkie ekspresy powinny być na świeża kawę a nie tylko jeden.

5.0/6

Jakub, Białystok 31.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Wyjazd na przełomie września oraz października

Nasz pierwszy raz w Turcji, ten kraj zrobił na nas wrażenie od pierwszych minut po wylądowaniu, kiedy tylko ujrzeliśmy ogromne palmy po wyjeździe z lotniska w Antalyi. Hotel nowy, panie wzorowo dbały o czystość oraz obsługa wywiązywała się z obowiązków z uśmiechem na twarzy, podając drinki czy też posiłki. Jednak pomimo starań obsługi i wysokiego standardu hotelu znalazło się kilka wad: - plaża nie była zadbana, dużo syfu i w całości kamienista, na szczęście na terenie kompleksu Lonicera World & Resort była ładniejsza i można było wyruszyć tam plażę oraz Aquapark z masą zjeżdżalni, - pomimo szczerych chęci obsługa nie posługiwała się językiem angielskim, był to dosyć duży problem komunikacyjny z racji tego, iż nie rozmawialiśmy w języku rosyjskim (na szczęście kilkoro z nas posługuje się językiem niemieckim, który też jest używany przez obsługę), - hotel z mocnym nastawieniem na obywateli federacji rosyjskiej (nie było żadnych incydentów lecz owi goście byli lepiej traktowani oraz na więcej mogli sobie pozwolić w nocnych zabawach). Do plusów możemy zaliczyć: - bardzo wysoki standard hotelu, schludnie, czyściutko, pachnąco, - codzienne animacje z myślą dla każdej grupy wiekowej, w lobby koncerty różnych artystów grających np. na fortepianie/pianinie, dyskoteki, aerobik oraz wiele innych zabaw - warto wspomnieć o wielu miejscach gdzie można uprawiać sport (duży plus z myślą o aktywnych) można było pograć w tenisa, siatkówkę plażową, tenis stołowy czy też wygospodarowano teren na siłownie oraz animatorzy zachęcali do grania w piłkę nożną, - hotel jest sam w sobie samowystarczalny, na jego terenie możemy poddać się zabiegom upiększającym (masaże, wszelkiego rodzaju SPA itp) są sklepy wewnątrz i cała infrastruktura. - 10 metrów od wyjścia z hotelu znajduje się miejski bazar, ku naszemu zdziwieniu (może związane to było z końcówką sezonu, nie dane nam było to sprawdzić) ceny na bazarze obok hotelu poszczególnych artykułów takich jak "oryginalne" perfumy, ręczniki czy też inne tekstylia były lepsze niż w na słynnym bazarze w Manavgat (byliśmy tam na wycieczce fakultatywnej) . Ogólna ocena jak najbardziej na plus, 10 dniowy pobyt udany. W każdym hotelu są plusy oraz minusy w tym przypadku było dużo więcej plusów niż minusów. Czy wrócilibyśmy tam jeszcze raz? Raczej nie, gdyż chcielibyśmy zwiedzić inne rejony świata lecz będziemy bardzo miło wspominać urlop w Turcji 2022. Pozdrawiamy!!

5.0/6

Marta, Kielce 25.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Super choć znalazło się kilka minusów

Hotel Lonicera Premium jest piękny i czysty. Jedzienie zróżnicowane i pyszne, organizowane są wieczory m.in. tureckie lub np owoców morza. 🙃 Obsługa miła i pomocna. Większość gości to turyści z Rosji. Obsługa częściej używa języka rosyjskiego i za każdym razem trzeba mówić im żeby przeszli na angielski. Podczas zabaw na mini disco dzieci z Rosji są faworyzowane przez animatorów. Moja córka się popłakała bo jako jedyna ze zgłaszających się dzieci nie została wybrana do zabawy. 😠 Miał być figloclub w języku polskim, polscy animatorzy od połowy września, a nie było, nasz pobyta trwał od 14 do 21 czerwca i nie spotkaliśmy w hotelu polskich animatorów. Aquapark park jest naprawdę blisko, praktycznie po drugiej stronie ulicy. Dzieci miały wielką frajdę. Trzeba wiedzieć ze Aquapark ma przerwę godzinną od godz 14 do 15, a bar przy aquaparku działa tylko do 16tej.
128293036
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem