Opinie klientów o Lonicera Premium

5.4 /6
143 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Stanislaw, --- 11.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Dobre miejsce!

Lonicera to kompleks kilku hoteli. Lonicera Premium ze wszech miar daje możliwość wypoczynku; hotel nie jest zatłoczony. Obsługa bardzo życzliwa. Mankamentem niewielka plaża. Uznanie dla profesjonalizmu rezydenta. Nieco niezrozumiałym jest zatrzymywanie się na postój podczas transferu z i na lotnisko. Reasumując: pobyt bardzo udany. Polecam!

5.0/6

Lukasz, Bukowiec 30.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Lonicera Premium

Hotel naprawdę ok. Trudno się przyczepić, Największym minusem jak chyba w całej Turcji to wszechobecni rosjanie. Spokojny, obok aquapark z którego można korzystać, czysty, jedzenie bez fajerwerków jak na ultra all inclusive ale ok. Do spokojnego wypoczynku polecam. Daleko od lotniska, dojazd ok 2 godziny.

5.0/6

Izolda, Krostoszowice 22.08.2021

W pierwszym miesiącu od otwarcia :)

Mieliśmy okazję odpoczywać w hotelu Lonicera Premium już w pierwszym miesiącu od jego otwarcia (lipiec/sierpień 2021) Jakież było nasze zdziwienie, gdy z całego samolotu, który tego dnia leciał z Katowic do Antalyi, tylko ja i mój Mąż wybraliśmy właśnie ten hotel na nasz 11 dniowy wypoczynek. Podjechaliśmy pod hotel, Boy hotelowy odebrał nasze walizki już przy autokarze i zdezynfekował je zanim znalazły się we wnętrzu hotelu. Nam zmierzono temperaturę i ubrani w maseczki mogliśmy się zameldować. Jako że w recepcji byliśmy sami, wszystkie formalności załatwiliśmy bardzo szybko. Dostaliśmy pokój na drugim piętrze o numerze parzystym. Parzyste numery w hotelu mają widok na morze i na hotel Lonicera Resort & Spa. Numery nieparzyste z bocznym widokiem na morze i na hotel innej sieci, stojący bardzo blisko. Pokój bardzo przestronny, wygodny z dużym podwójnym łóżkiem. Oprócz łóżka był fotel, kanapa 2osobowa, nocne stoliki, stolik okolicznościowy, telewizor i szafka z zabudowaną lodówką całkiem dużą, w której obsługa codziennie umieszczała nowe zapasy wody gazowanej i niegazowanej. Nad lodówką, na szafce czajnik oraz zapasy kawy i herbaty. W przedpokoju szafa 3-drzwiowa z wieszakami i sejfem. Sejf bezpłatny. W łazience kabina walk-in, umywalka, wc i suszarka do włosów, oraz okno z żaluzjami w ścianie oddzielającej łazienkę od pokoju. 😉 Codziennie można było liczyć na wymianę ręczników, gdyż każdego dnia pokój sprzątano i uzupełniano w płyny do mycia oraz papier. Wymiana pościeli była co 3 dni 😊 Klimatyzacja działała bez zarzutu, sterowanie i jednostka chłodząca znajdowała się na ścianie w pokoju i temp. regulowało się indywidualnie. Otwarcie drzwi balkonowych nie przerywało pracy klimatyzatora. Restauracja znajduje się na parterze. Przed wejściem na posiłek zawsze mierzono temperaturę. Wewnątrz ustawiono ogromne oszklone bufety obsługiwane przez kelnerów. Obsługa nakładała wszystko ubrana w maseczki i rękawiczki. Każdy mógł zjeść co chciał i w jakiej ilości chciał 😉 Jedzenie było w dużym wyborze. Co prawda nie zawsze wszystko nam odpowiadało, ale wybór był. Na obiad zawsze 2 zupy, sporo rodzajów mięs pieczonych, gotowanych, z sosem lub z grilla. Zawsze była jakaś ryba, do tego: ziemniaki, frytki, ryż, makaron, mnóstwo sałatek. Bardzo duży wybór owoców i jeszcze większy wybór ciast i słodyczy. Na śniadania jajka gotowane, sadzone, omlety, duży wybór różnych serów, wędliny w mniejszym wyborze, ale są. Zawsze było coś na ciepło i chyba zupa mleczna (nie jadłam), jogurty, płatki do mleka itp.. Rano sok pomarańczowy 100% z miąższem, kawy, herbaty, wino białe, różowe, czerwone i inne napoje alkoholowe. Lunch i kolacja podobnie. Małym minusem było to, że potrawy nie były opisane. Posiłki główne serwowano w tej restauracji. Śniadania od 7:00 -10:30, lunch od 12:30 -14:30, obiadokolacja od 19:00 -21:00. Oprócz tego przekąski i lody w barach przy basenie w godzinach od 10:30 -16:00 i w tych godzinach także tradycyjny turecki przysmak gözleme w barze bliżej plaży. Leżaki przy basenie oraz te na plaży ogólnodostępne, bezpłatne, ręczniki plażowe codziennie wymieniane na poziomie -1 w SPA. W hotelu jest prowadzony bogaty program animacyjny, a wieczorem w amfiteatrze dyskoteka dla dzieci oraz różne występy. Mogliśmy korzystać z wszystkich atrakcji całego kompleksu hotelowego Resort& Spa, World, z Aquaparku i wszystkich basenów oraz barów. Każda osoba ma zakładaną opaskę na wzór naszych basenowych z magnetycznym chipem będącym jednocześnie kluczem do pokoju. Nie ma więc odwiecznego problemu z tym czy mamy przy sobie klucz/kartę do pokoju – moim zdaniem bardzo wygodne rozwiązanie. Korzystaliśmy również z wycieczek organizowanych przez Rezydenta, ale opiszę je w odrębnej ocenie. Powiem tylko krótko, że Hammam VIP polecam każdemu na początku pobytu. Moim zdaniem świetny wypoczynek w ciekawym miejscu, w hotelu pachnącym nowością. POLECAM!

5.0/6

Małgorzata, Częstochowa 07.10.2021

Hotel Lonicera Premium

Hotel Lonicera Premium. Pobyt od 22. 09. 2021 do 02.10. 2021. Wyjazd wypoczynkowy w trzy rodziny czyli sześć osób. Pobyt wszyscy uważamy za bardzo udany.
129303136
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem