Opinie klientów o Lonicera Premium

5.4 /6
143 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

DanyO 17.07.2022

„Tydzień z Rainbow”

Wróciliśmy właśnie z pobytu w tym hotelu , ogólne wrażenie i położenie nie wywołały traumy , lecz jeżeli mam być szczery to polecam hotele bliżej lotniska. Same pokoje sprzątane codziennie i wymienianą ręczników , brak dostatecznej wentylacji w łazience = pleśń na suficie. Polecam pokoje położone od ulicy i na wyższych piętach ( spokojniej) , pokoje słabo wygłuszone i słychać np budzik sąsiada 😅 lub głośniejszą muzykę ( o innych odgłosach nie wspomnę) Jedzenie dobre , każdy znajdzie coś dla siebie jednak trzeba zaplanować sobie tak posiłki żeby przychodzić w miarę wcześnie później obsługa racjonalne tak żeby jak najmniej zostało , mało owoców , za to pyszne słodkości. Animacje z biura podróży nie istnieją , a animatorzy Enterteinment myślą że im głośniej tym lepiej , o polskich klientach wcale nie myślą , tak jak obsługa hotelu ( dla nich wszyscy jesteśmy Rosjanami). Jeżeli ktoś chce naprawdę wypocząć to polecam „domki przy plaży” koszt 5€/ dzień , a cisza i spokój nieocenione.

4.0/6

Tom 19.06.2024

Lonicer Economy Premium

To nie jest zły hotel, ale jeśli nazwa brzmi "Lonicera Premium 5 gwiazdek Ultra All Inclusive", to jednak daje do myślenia. Gdyby nie było wszystkich tych dodatków, powiedziałbym, że to dobry hotel czterogwiazdkowy. Natomiast trudno szukać czegokolwiek premium lub ultra. Wszystko jest normalne i poprawne. Na plus - hotel jest nowy i kameralny, pokój jest ładny, ale urządzony tanio. W lodówce jest tylko woda, kosmetyki są raz na cały pobyt, podobnie jak herbata. Nie ma nawet kubków lub szklanek. Pokoje teoretycznie sprzątane bo trudno poza wodą w lodówce odkryć zmiany w pokoju „po sprzątaniu”. Jedzenie jest stołówkowe, oczywiście nikt nie będzie chodził głodny, ale brak jakichkolwiek zachwytów. Podobnie alkohole są wyłącznie lokalne, a drinki na bazie syropów. Wino jest bardzo kiepskie, na szczęście ratuje piwo w gorący dzień. Do dyspozycji gości jest kamienista plaża w pobliżu hotelu oraz basen. Ze względu na to, że w hotelu są głównie turyści rosyjskojęzyczni oraz polskojęzyczni, wszystkie miejsca są zajęte od rana. Animacje słabe. Natomiast standard obsługi w restauracji ibarach oceniam bardzo dobrze! W ramach all inclusive można korzystać z hoteli tej samej sieci obok. Tam też jest duża, piaszczysta, czysta plaża, bardzo gęsto usiana leżakami.

4.0/6

Angie 14.06.2024

Lonicera na 4

Dość mały wybór jedzenia na stołówce. Brak wentylacji w łazienkach. Brak klimatyzacji na korytarzu na 1 piętrze. Dodatkowo dostaliśmy pokój z widokiem na balkony hotelu obok który jest oddalony jakieś 7metrów. W pokoju zatem brak światła dziennego- ciemnica. Bardzo dobre mięsa, ciepła woda w basenie głównym, fajne animacje, dobra lokalizacja, sklepiki naokoło, duży plus za możliwość korzystania z terenu i barów pozostałych hoteli Lonicera( przejście przez ulicę). Super rezydent p.Wojciech.

4.0/6

Urszula, 12.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

wakacje w Lonicera

Polecam hotel . Jak w każdym hotelu jedne rzeczy na plus inne na minus zależy . Drinki średnie już drugiego dnia nie było świeżej mięty do mojito robili z sztucznych soków. Dobre kolacje. Piękne widoki na morze. Brak zieleni.
132333436
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem