Opinie klientów o Lonicera Premium

5.4 /6
143 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Anna 30.08.2022

Byłam w lepszych hotelach w Turcji

Mały hotel, spokojny, brak dzieci, ładny hol i pokoje, czysto, schludnie, aczkolwiek nic nadzwyczajnego, niczym hotel nie zaskakuje. Plaża to porażka….. mała, w czerwcu nie brakowało leżaków, ale w wakacje myślę, że byłby problem, leżak jeden obok drugiego, brudna woda, piasek ubity, obok inne hotele i ich wydzielony kawałek plaży, łatwo się pomylić, który leżak czyj. Oczywiście w hotelu w przeważającej ilości Rosjanie i Polacy. Przemiła obsługa, zwłaszcza Pracownicy Restauracji.

3.5/6

Tomasz , Kraków 08.09.2021

Wyjazd w 4 osoby

Na pierwszy rzut oka widać że hotel został świeżo oddany do użytku. Część pokoi umieszczona jest nad ruchliwą ulicą którą dzień i noc jeżdża autobusy z turystami do pobliskich hoteli. Cały kompleks składa się z 4 hoteli z których można korzystać (poza głównymi restauracjami), jednak ilość osób bardziej przypomina małe miasto więc nie ma sensu się tam pchać (sumaryczna liczba gości w tych czterech hotelach wynosiła prawie 4000 osób). Jedzenie jest w porządku chociaż śniadania są monotonne. Obsługa hotelowa nie potrafi w podstawowym stopniu porozumieć się w języku angielskim, ale nie ma się czemu dziwić jeśli w hotelu jest 95% rosjan, nawet animacje odbywają się w języku rosyjskim. Z animatorami nie ma szans porozmawiać w języku innym niż rosyjski. Plaża jest wystarczająca dla gości, podzielona na dwie strefy dla palących i nie palących - położona w zatoce przez co widać że czasami bywa zaśmiecona. Łazienka jest dosyć słabo oświetlona, ręczniki nie były codziennie zmieniane (zdarzało się że sprzątaczka rozwiesiła je na balkonie zamiast wymienić). Szkoda że muzyka na basenie była tak głośna, że nie sposób było tam leżeć dłużej niż 30 minut.

3.5/6

Tom 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Lonicera Economy ... premium

To nie jest zły hotel, ale nazywa się "Lonicera Premium 5 gwiazdek Ultra All Inclusive," i z tego powodu oczekujemy czegoś więcej. Bez tych wszystkich dodatków powiedziałbym, że to dobry czterogwiazdkowy hotel. Trudno jednak znaleźć coś premium czy ultra. Wszystko jest normalne, rzekłbym przeciętne. Na plus, hotel jest nowy i kameralny, a pokój jest ładny, ale tanio umeblowany. W lodówce jest tylko woda, kosmetyki są raz na cały pobyt, podobnie jak herbata i kawa. Nie ma nawet filiżanek czy szklanek – dwa papierowe kubeczki. Pokoje są teoretycznie sprzątane, ale poza wodą w lodówce, trudno zauważyć jakiekolwiek zmiany w pokoju "po sprzątaniu." Jedzenie jest w stylu stołówkowym; nikt nie będzie głodny, ale nie ma żadnych kulinarnych rarytasów. Podobnie, alkohol jest wyłącznie lokalny, a koktajle są na bazie gotowych syropów. Wino jest bardzo słabe, ale piwo ratuje sytuację w gorącą pogodę. Goście mają dostęp do żwirowej plaży blisko hotelu oraz basenu. Ponieważ hotel głównie gości turystów mówiących po rosyjsku i polsku, wszystkie miejsca są zajmowane od wczesnego ranka. Animacje są słabe. Jednak standard obsługi w restauracji i barach jest bardzo dobry. Naprawdę obsługa to siła tego hotelu! Z pakietem all-inclusive można korzystać z hoteli tej samej sieci obok. Tam znajdziesz również dużą, piaszczystą, czystą plażę, bardzo gęsto zapełnioną leżakami. Podobnie gęsto są zapełnione baseny. WI-FI w hotelu działa dobrze ale na plażę już nie dociera. To samo w sąsiednich hotelach – tam obowiązują inne hasła. Podsumowując to nie jest ani premium ani 5* ale zauważyłem, że w Turcji standard się obniżył a prawdziwe hotele PREMIUM to wydatek ponad 7000 osoba na tydzień. Więc jeśli cena nie jest wysoka to będzie odpowiadała temu co zastaniemy na miejscu.

3.5/6

Pogo 07.09.2021

LONICERA PREMIUM 24.07-31.08

Hotel niestety nas nie zachwycił i na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Usytuowany przy drodze dojazdowej do innych hoteli z sieci LONICERA, więc autobusów, busów i aut wieleee. Warkot ich zagłuszała muzyka przy basenie!!! Pokoje nowe, pachnące, sprzątane codziennie. Łazienka wyposażona w mydło w "kostce" i szampon!! Jedzenie często było średnia ciepłe, nawet dobre, niestety nie wiedziałeś co jest w garach bo nic nie było opisane!! . Uwielbiam baklawę i niestety o 20 godzinie już NIET!! Jedzenie w snack barze bardzo dobre: pizza; hamburgery. Ogólnie miałam wrażenie, że najeść się mogłam w domu!! Wiecznie trzeba było się prosić o dołożenie potrawy ( śniadania ) . Drinki OKROPNE!! Wszystko ze sztucznymi dodatkami. Najlepsze piwo i martini z lodem. Przy barze na basenie zdarzało się, że brakowało lodu czy mięty!! Basen fajny, głęboki z małym jacuzzi. Plaża hotelowa znajduje sie w zatoczce. Woda w niej brudna. Ogromny plus dla chcących poszaleć z zakupami, bo wychodzisz z hotelu i jesteś na bazarze ;)) Fajne rozwiązanie z kluczem do pokoju w opasce. Ale uważaj aby za szybko nie ściągnąć!! Mieliśmy jeszcze chwilę do odjazdu i chcieliśmy się napić piwka i pani powiedziała, że musimy zapłacić !!! No bo już nie jesteśmy klientem!! Ogólnie szału nie było i to nie były wczasy za małe pieniądze. Nie polecam!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem