Opinie o Lonicera Resort and Spa

5.5/6 (419 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
419 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wypoczynek

    Hotel duży więc dużo gości .jedzenie dobre choć monotonne .pokoje codziennie sprzątane choć nie dokładnie. Obsługa w barach nie za bardzo przyjazna każdemu z gości .

    Iwona Maria, Gdańsk - 24.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Czerwiec 2023

    Moim zdaniem ten hotel jest średni, skoncentrowany głównie na gościach rosyjskich - łatwiej było się porozumieć po rosyjsku niż po angielsku. Jedzenie było obfite i smaczne, ale monotonne - każdy dzień był podobny. Pokoje były przestronne, ale łóżka niewygodne, a czystość łazienek oceniam na 3+. Plaża była piaszczysta, ale dość mała

    Fabian, Bytów - 27.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    rosyjski hotel

    sam obiekt piękny, ładne czyste pokoje, sporo atrakcji (w tym sporo dodatkowo płatnych). Rezerwowanie leżaków ręcznikami jest tu standardem i są wyznaczone godziny (można rezerwować od godz.8) bywało tak, że cała nasza 7 osobowa grupa na cały dzień miała tylko jeden leżak, bo reszta była porezerwowana ręcznikami gdzie przez cały dzień nikt się na nich nie pojawił. pierwszy raz to piszę, ale poważnie jedzenie było bardzo monotonne. Mięsa w sosach, ziemniaki, frytki. codziennie to samo. We wszystkich sałatkach pokrojona natka pietruszki i koperek. Na plus świeży sok do śniadania i możliwość wyciskania soku z pomarańczy za pomocą ręcznych wyciskarek. Nocny bufet niezjadliwy. Alkohole smaczne. cała obsługa bardzo nastawiona na rosyjskich turystów. Animacje hotelowe dla dzieci w języku rosyjskim. Dużo rosyjskiej muzyki o każdej porze dnia. plaża średnia, piasek mulasty (nie doświadczycie tu błękitnej wody) raczej błotko. Powyżej kostek nie widać już dna. internet TRAGICZNY, właściwie przez dwa tygodnie byliśmy odcięci od świata. 2 mb to był szczyt wydajności. Rosyjscy turyści są tu traktowani z wyższością. częstymi były sytuacje, że Polacy rezerwowali sobie leżaki ręcznikami, a Rosjanie wyrzucali je na podłogę i sami zajmowali leżaki, a obsługa nie reagowała. Na pewno tu nie wrócimy, jest dużo piękniejszych miejsc na świecie :)

    Beata, --- - 26.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rozczarowanie

    Po raz trzeci w Turcji, poprzednio hotel 3 i 4- gwiazdkowy, a wspomnienia o niebo lepsze. Na początek to, co zasługuje na bardzo wysoką ocenę- przepyszne i nad wyraz urozmaicone wyżywienie, świeżutkie owoce, surówki, pieczywo, domowej produkcji dżemy itd., bardzo zadbana roślinność i porządek na całym obiekcie, miła obsługa i przestronny pokój. A teraz to, co nie pozwala na stwierdzenie, iż urlop można zaliczyć do udanych. Okno naszego pokoju (8255) wychodziło na stertę śmieci, zwozonych przez cały dzień z innych obiektów, a nocą wywożonych przez ogromne "śmieciarki", obok i pod balkonem parkingi pracownicze i 8 ogromnych agregatów, pracujących niemal non-stop ( dysponujemy zdjęciami). Jego otwarcie to albo fetor, albo hałas, albo spaliny. Nasz pokój był sprzątany byle jak, ani razu nie umyto lustra i kabiny prysznicowej, o wymianę ręcznika musieliśmy prosić sami. Hotel przeznaczony dla gości rosyjsko- jezycznych(97%) , zachowanie niektórych pozostawiało wiele do życzenia. Od hotelu tej klasy oczekiwaliśmy lepszej organizacji , a nie codziennej walki o leżak, czy o miejsce w restauracji. Ten tłok sprawiał, że czasami jedliśmy zimne posiłki , lub chodziliśmy do barów , gdzie oferta była znacznie skromniejsza. A rezydent zanim usłyszał, co mamy do powiedzenia, stwierdził, że mój mąż jest nastawiony negatywnie. Kiedy próbowałam skontaktować się z nim w pomieszczeniu przedstawicieli innych biur, nigdy go tam nie było, co z ironią zostało skomentowane przez inne osoby.

    Ewa, Białystok - 03.07.2022

    6/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem