Opinie o Lonicera Resort and Spa

5.5/6 (423 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
423 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Czerwiec 2023

    Moim zdaniem ten hotel jest średni, skoncentrowany głównie na gościach rosyjskich - łatwiej było się porozumieć po rosyjsku niż po angielsku. Jedzenie było obfite i smaczne, ale monotonne - każdy dzień był podobny. Pokoje były przestronne, ale łóżka niewygodne, a czystość łazienek oceniam na 3+. Plaża była piaszczysta, ale dość mała

    Fabian, Bytów - 27.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    rosyjski hotel

    sam obiekt piękny, ładne czyste pokoje, sporo atrakcji (w tym sporo dodatkowo płatnych). Rezerwowanie leżaków ręcznikami jest tu standardem i są wyznaczone godziny (można rezerwować od godz.8) bywało tak, że cała nasza 7 osobowa grupa na cały dzień miała tylko jeden leżak, bo reszta była porezerwowana ręcznikami gdzie przez cały dzień nikt się na nich nie pojawił. pierwszy raz to piszę, ale poważnie jedzenie było bardzo monotonne. Mięsa w sosach, ziemniaki, frytki. codziennie to samo. We wszystkich sałatkach pokrojona natka pietruszki i koperek. Na plus świeży sok do śniadania i możliwość wyciskania soku z pomarańczy za pomocą ręcznych wyciskarek. Nocny bufet niezjadliwy. Alkohole smaczne. cała obsługa bardzo nastawiona na rosyjskich turystów. Animacje hotelowe dla dzieci w języku rosyjskim. Dużo rosyjskiej muzyki o każdej porze dnia. plaża średnia, piasek mulasty (nie doświadczycie tu błękitnej wody) raczej błotko. Powyżej kostek nie widać już dna. internet TRAGICZNY, właściwie przez dwa tygodnie byliśmy odcięci od świata. 2 mb to był szczyt wydajności. Rosyjscy turyści są tu traktowani z wyższością. częstymi były sytuacje, że Polacy rezerwowali sobie leżaki ręcznikami, a Rosjanie wyrzucali je na podłogę i sami zajmowali leżaki, a obsługa nie reagowała. Na pewno tu nie wrócimy, jest dużo piękniejszych miejsc na świecie :)

    Beata, --- - 26.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rozczarowanie

    Po raz trzeci w Turcji, poprzednio hotel 3 i 4- gwiazdkowy, a wspomnienia o niebo lepsze. Na początek to, co zasługuje na bardzo wysoką ocenę- przepyszne i nad wyraz urozmaicone wyżywienie, świeżutkie owoce, surówki, pieczywo, domowej produkcji dżemy itd., bardzo zadbana roślinność i porządek na całym obiekcie, miła obsługa i przestronny pokój. A teraz to, co nie pozwala na stwierdzenie, iż urlop można zaliczyć do udanych. Okno naszego pokoju (8255) wychodziło na stertę śmieci, zwozonych przez cały dzień z innych obiektów, a nocą wywożonych przez ogromne "śmieciarki", obok i pod balkonem parkingi pracownicze i 8 ogromnych agregatów, pracujących niemal non-stop ( dysponujemy zdjęciami). Jego otwarcie to albo fetor, albo hałas, albo spaliny. Nasz pokój był sprzątany byle jak, ani razu nie umyto lustra i kabiny prysznicowej, o wymianę ręcznika musieliśmy prosić sami. Hotel przeznaczony dla gości rosyjsko- jezycznych(97%) , zachowanie niektórych pozostawiało wiele do życzenia. Od hotelu tej klasy oczekiwaliśmy lepszej organizacji , a nie codziennej walki o leżak, czy o miejsce w restauracji. Ten tłok sprawiał, że czasami jedliśmy zimne posiłki , lub chodziliśmy do barów , gdzie oferta była znacznie skromniejsza. A rezydent zanim usłyszał, co mamy do powiedzenia, stwierdził, że mój mąż jest nastawiony negatywnie. Kiedy próbowałam skontaktować się z nim w pomieszczeniu przedstawicieli innych biur, nigdy go tam nie było, co z ironią zostało skomentowane przez inne osoby.

    Ewa, Białystok - 03.07.2022

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Lipcowa Turcja

    Na wstępie ocenie hotel, główny budynek resort i spa bardzo dobre wrażenie na nas zrobił, pokoje super z świetnym widokiem na morze w stronę Alanya. Baseny i aquapark dla dzieci świetne ale naprawdę świetne wrażenie zrobiła plaża. Piękna piaszczysta i wejście do morza długie płytkie idealne dla dzieci i oczywiście piaszczyste. Problem zacza sie dopiero z jedzeniem. Typowa masowo przygotowywana stołówka i nie ważne czy w barach fastfood czy w restauracji na główne posiłki to jednak dominował fastfood. Mała rotacja jedzenia nie za duży wybór. Spodziewałem sie więcej po opiniach dosyć mocno sie zawiedliśmy. Niestety tez kolacja od 23 do 6 rano odbywa sie na dworzu przy innym budynku, do którego trzeba dojść spokojnie 7 min. Bary z drinkami okej. Atrakcje dla dzieci tez dosyć słabe - r.pl nie przygotowywało sie do tego brak ich atrakcji opierali sie w 100% na atrakcjach hotelu a każda atrakcja dodatkowo płatna - malowanie koszulek dla dzieci 15 euro za koszulkę... Podsumowując hotel otoczenie baseny rekreacja na wielki plus jedzenie i atrakcje dla dzieci nie związane z basenem na wielki minus. Turcje zapewne odwiedzimy jeszcze raz ale napewno nie ten hotel.

    Konrad, Bydgoszcz - 25.07.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem