5.5/6 (419 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Hotel (główny budynek) ogólnie rewelacja. Mnóstwo plusów.. warunki, jedzenie, itp. Do minusów które z pewnością psują cały urok należą zbyt wczesne (moim zdaniem niczym nieuzasadnione zamykanie basenów, w których wspaniale byłoby kąpać się po zmroku kiedy są oświetlone..) i podróż z/na lotnisko - bardzo nieuprzejmi kierowcy!!! punktem obowiązkowym tych przejazdów jest przymusowy kilkudziesiesięciominutowy postój wybrew logice przejazdu szczególnie w drodze na lotnisko przy jednym z marketów gdzie turyści są niejako zmuszeni wyjść z autobusu na zakupy (kierowcy po prostu sobie wychodzą wyłączając silnik a tym samym klimatyzację nie bacząc czy da małe dzieci itp. należy zmienić ten punkt programu albo chociaż uczulić kierowców żeby nie wyłączali klimatyzacji). Masakra.. z jednym o mały włos się nie pobili turyści.. tak było wściekli!! Te dwie rzeczy zapamiętam jako zdecydowane minusy rzutujące niestety na całość.
3.0/6
Hotel w porządku poza tym że obsługa lepiej zna rosyjski niż angielski i za każdym razem pierw zwracała się do nas po rosyjsku. Niestety 80% gości to rosjanie co naprawdę przeszkadza. Dwa razy mieliśmy scysję z nimi o leżaki przy basenie bo oni tam chcieli leżeć. Obsługa nie radzi sobie z problemem niewystarczającej liczby leżaków. Zwierzęta na obiekcie potrzebują opieki weterynaryjnej ale nikt nie wydaje się tym przejmować. Są traktowane jak zabawki. Byliśmy w lepszych miejscach, nie warte miejsce swojej ceny.
3.0/6
Byłam w tym hotelu 5 lat temu, wróciłam mając dobre wspomnienia. Niestety teraz się zawiodłam, hotel nastawiony typowo na gości zza wschodu. Obsługa pracuje jak za karę, na palcach jednej ręki można wyliczyć miłych barmanów czy kelnerów. Najbardziej jednak rozbroił mnie aquapark, niby fajny, ale co z tego jak do zjeżdżalni pontonowej został gościom udostępniony JEDEN podwójny ponton i TRZY pojedyncze, jak na tyle osób korzystających to śmieszne. Napisałam w tej sprawie do Guest Relation i pani odpisała, ze to ze względów bezpieczeństwa :) Ze względu na dzieci zawsze wybieramy hotele z fajnymi aquaparkami i nigdy z taką sytuacją nie mieliśmy do czynienia. Bar z możliwośći samodzielnego wyciskania soków czynny był tylko w dniu przyjazdu, tj 15 października, w kolejne dni niedostępny. Biuro Rainbow niestety tez nas zawiodło. Rezerwacja zrobiona ponad rok temu w sierpniu 2022 r na termin 14 - 21 październik 2023, wylot z Poznania. Dość krótko przed wyjazdem otrzymaliśmy informację, ze wylot z Poznania odwołany i możemy zmienić na Wrocław, Warszawę lub Katowice. Zdecydowaliśmy sie na Wrocław, ponieważ była fajna godz wylotu 2.05, czym bliżej wyjazdu tym niekorzystniej ta godzina sie zmieniała, docelowo wylecieliśmy 18:30, w hotelu byliśmy z soboty na niedzielę po 2 w nocy, w drogę powrotną również zabrano nas o godz 2, więc z 8 dni zrobiło nam sie 6 dni. Generalnie TURCJĘ bardzo polecam, wracam co roku od 8 lat, hotel niekoniecznie.
2.0/6
Hotel ze zdjęć wygląda rewelacyjnie i taki jest ale tylko budynek, dzięki obsłudze a tak naprawdę jej braku pobyt okazał się bardzo słaby. Klimatyzacja działa tylko dobrze w pokoju w cały obiekcie było bardzo gorąco i wilgotno, kelnerzy tylko zabierali szklanki i talerze do tego stopnia, że nawet zabierali w trakcie jedzenie talerze jak się poszło po napój :(. Po napoje biega się samemu i to wszędzie, na basenach do barów jest bardzo daleko, jedzenie podczas posiłków dostępne w pełni tylko przez niespełna godzinę później już same ruskie odpadki :(. Słodycze to tylko wyglądały ładnie, smak fatalny, drinki masakra robione z dziwnych syropów. Po pobycie w Turcji oczekiwaliśmy zachwytu a okazał się wielkim rozczarowaniem, ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu nas bardzo rozczarował.