Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel ma wiele zalet, ale koszmarem jest ilość klientów (7 tyś) co powoduje ogromne kolejki - i przesada w podejściu do klienta rosyjskiego. O ile można zrozumieć, że ten naród nie ma wielkiego wyboru wyjazdów z uwagi na restrykcje z tytułu działań wojennych, a tu przywozi pieniądz - o tyle rosyjska muzyka i wszechobecne branie klientów innych nacji za Rosjan - jest nie do zniesienia. Ten hotel zasługiwał na uwagę kilka lat temu. Teraz czas posiłki przypomina krwawe łowy-hałas, tłok i atmosferę daleką od relaksu.
Wieloletni klient hotelu - 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Jak w tytule. My mieliśmy pokój w głównym budynku Lonicera. Hotel nie jest wysokich lotów. Widać różnicę standardu pomiędzy głównym budynkiem a bungalowami, na niekorzyść tych drugich.
Daniel, Opole - 07.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokoje bardzo małe, 18 m2 dla 2 dorosłych i dziecka to ścisk ... przesuwać łóżko do ściany aby mieć trochę miejsca bo na środku to zero ruchu. Mało fajnie. Jedzenie okropne. Dużo było Rosjan, talerze pełne , pozostawiane zero umiaru a nie było co jeść. Fajny basen, Fajny plac zabaw...morze od razu. Za to plusy. Rajskie wakacje to nie były. Mam nadzieję, że pozwolą na tej stronie zamieścić moją ocenę...bo ona jest wiarygodna :) ale mało dla hotelu przychylna.
Małgorzata - 01.06.2022
6/9 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Lonicera to hotel w szczególności dla Rosjaninow. zabawy, animacje napisy wszystko po rosyjsku. Nawet z 3/4 obsługi nie dogadasz się po angielsku. Jeśli komuś to nie przeszkadza to ok, ale powinniśmy zostać poinformowani. WiFi dziala tylko w recepcji. Jedzenie- codziennie to samo. Jeśli chodzi o samą obsługę klienta przez rainbow to pozostawia wiele do życzenia.
Martyna - 30.05.2021
5/8 uznało opinię za pomocną