Opinie o Lonicera World

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(419 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pokój, pobyt

    Patrycja 16.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Sam hotel jak ktoś nie ma wielkich wymagań super. Jednak wybierając się z 3 małych dzieci mieliśmy jeden chyba z najgorzej położonych pokoi. Widok z okna piękny, na morze, ale cóż z tego gdzie wszystkie animacje, imprezy było słychać, jakby odbywały się w pokoju, bo zaraz obok była scena. Balkony nad samymi dmuchawami z restauracji? Nie dało się porozmawiać, huk, gwar od nich. Po angielsku można się było dogadać jedynie w sprawie zamawianych napoi niestety. Jedzenie smaczne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Spostrzerzenia po pobycie w Turcji, sierpień 2017 (Hotel Lonicera)

    Anna 27.08.2017

    Miłe złego początki....

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lonicera World

    Radoslaw E . 27.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Kompleks Hotelowy Lonicera jest spoko ale zakwaterowanie w Lonicera World to jest porażka. Pokoje bardzo małe łazienka minimalna w trzy osoby jak nas tam wcisnęli to nie mieliśmy gdzie walizek rozłożyć . To trzeba było zrobić przemeblowanie krzesła stoliki i zbędne rzeczy wynieśliśmy na balkon i wtedy troszkę więcej się zrobiło . No i ta dostawka ( łóżko dla syna pod samą klimatyzacja ) . A i bym zapomniał pan z lotniska tak pokręciło trasy że z lotniska jechaliśmy 3.5 godziny gdzie normalnie jedzie się 2godz.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Wieloletni klient hotelu 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel ma wiele zalet, ale koszmarem jest ilość klientów (7 tyś) co powoduje ogromne kolejki - i przesada w podejściu do klienta rosyjskiego. O ile można zrozumieć, że ten naród nie ma wielkiego wyboru wyjazdów z uwagi na restrykcje z tytułu działań wojennych, a tu przywozi pieniądz - o tyle rosyjska muzyka i wszechobecne branie klientów innych nacji za Rosjan - jest nie do zniesienia. Ten hotel zasługiwał na uwagę kilka lat temu. Teraz czas posiłki przypomina krwawe łowy-hałas, tłok i atmosferę daleką od relaksu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem