Opinie o Royal Garden Beach

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(430 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wrzesień 24

    Ewelina 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Pobyt w porządku, połowa wyjazdu słoneczna, połowa pochmurna, jednak temperatura utrzymywała się w granicy 30st.C. Hotel ładny, czysty, zadbany, sprzątnie codziennie, pokoje duże i ładnie urządzone, lodówki codziennie uzupełniane w napoje. Baseny hotelowe ciepłe, dzieci bez problemu mogą w nich wszystkich przebywać. Zjeżdżalnie dostępne tylko w określonych godzinach, ratownik nie zwraca uwagi na uczęszczających, można jechać nawet razem, co na niektórych z nich z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Morze blisko, z prywatnym wyjściem, leżakami - bez problemu dostępne o której by się nie poszło. Plaża ok, gorzej wejście do morza - kamieniste, nieprzyjemne dla bosych stóp. Jeśli chodzi o jedzenie to zdania mieliśmy podzielone, każdy zawsze coś dla siebie znalazł, jednak po ultra all inclusive liczyliśmy na nieco wyższy standard posiłków. Wybór był dość duży, ale po trzech dniach pobytu byliśmy znudzeni powtarzaniem się posiłków. Pracownicy słabo komunikujący się po angielsku, dużo lepiej po rosyjsku, jednak nie jest to główny język zagraniczny, więc jeśli ktoś nie zna może mieć mały problem. Z wycieczek nie korzystaliśmy, mieliśmy w planie rejs statkiem i nurkowanie, ale ze względu na sztorm na morzu zostały przełożone, a dla nas odwołane jako że był to koniec naszego pobytu. Ogólnie wyjazd na plus, z drobnymi minusami, dlatego nieco niższa ocena.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia średnia

    JOLANTA, PIEKARY SLASKIE 29.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Pomimo pakiety ultra all inclusive nie mogliśmy korzystać z wszystkich snack barów, kawiarni, ponieważ część była już zamknięta. Posiłki mało urozmaicone, słaby wybór. W godzinach nocnych w restauracji również bardzo ograniczony wybór. Strefa SPA mało atrakcyjna, mała, tylko jedna sauna. W łazienkach brak płynu do kąpieli i szamponu, uszkodzone podajniki. Ładny, duży pokój.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wrzesień 2024

    Sławomir, Suchy Las 27.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel Royal Garden Beach w Konakly w mojej opinii spełnia oczekiwania dla hotelu 5☆ chociaż bez wielkiego WOW. Opinia dla pobytu we wrześniu 2024 PLUSY • Pokoje zadbane, widać że niedawno były remontowane, pokój rodzinny w budynku Suite naprawdę duży, łóżka wygodne, Klima całkiem nowa, cicha i sprawna, w pokoju rodzinnym dwie jednostki, w sypialni i salonie osobno • Wystrój lobby na wysoki połysk, lśniące płytki, lampy, Angel Bar gustownie przystrojony aniołkami i portretami rodziny królewskiej, niskie sofy I stoliki z krzesełkami które mogłyby być nieco wygodniejsze... • Teren hotelu również zadbany, wiele roślin, krzewów, kwiatów i palm różnej wielkości, trawa zielona, podlewana codziennie, ładnie zaaranżowany wystrój: pergole, alejki, naprawdę spory Pool Bar z koncertami na żywo (1raz w tygodniu), w Angel Bar w lobby muzyka fortepianowa na żywo (1raz w tygodniu) • Drinki kolorowe wg karty i dowolne inne wariacje chyba na każdym dostępnym alkoholu nawet importowanym, na pewno Smirnoff, whisky J&B, Havana Club, Bacardi dostępne w all inclusive bez dopłat, piwo niezłe, napoje z nalewaka typu cola, fanta, sprite nie jestem pewien czy oryginalne • Możliwość swobodnego przemieszczania się z napojami po całym hotelu również do pokojów, nawet w szklankach można wynosić drinki z lobby na basen • Wymiana ręczników na świeże w godz 8-17 w SPA w budynku Premium • Zaopatrzenie mini baru codziennie butelka wody niegazowanej 1,5l, 2 butelki wody gazowanej 250ml, 2 butelki Coca-Cola 250ml, 2 butelki Fanty 250ml, Coca-Cola w puszce, Fuse Tea w puszce, kawa rozpuszczalna Nescafe, lokalne herbaty, tylko jeśli zostały wam zapasy z poprzedniego dnia to nie dołożą wszystkiego • Kolacje a'la carte, dostępne kuchnie włoska, turecka, owoce morza i chińska. Jedna wizyta na pobyt siedmiodniowy gratis. Korzystaliśmy z Italian Cousine i Kebab House. W każdej z nich serwowane dania bardzo smaczne, napoje b/a i wino bezpłatne. Owoce morza były dostępne raz w tygodniu w restauracji głównej , w menu krewetki, raki, kraby, sałatka z małżami, ryby smażone oraz na zimno również wędzone • Prowadzący konferansjer zapowiada w kilku jezykach w tym również po polsku, było to bardzo miłym zaskoczeniem, • Obsługa bardzo miła, wielu mówi po angielsku, niektórzy po polsku, w czasie kolacji kelnerzy podchodzą I pytają co chcesz do picia a następnie przynoszą zamówione napoje do stolika, animatorzy nie nahalni, uśmiechnięci, barmani również spoko • W okolicy 3 centra handlowe plus spory teren z knajpkami i sklepikami oraz 2 meczety i wesołe miasteczko. Okolica na plus, jest gdzie pospacerować MINUSY • Nocne jedzenie rzekomo dostępne całą noc, tak naprawdę to tylko kilka wędlin, serów i oliwki bez pieczywa, ale bar działa do rana • Każdy barman robi drinki po swojemu, ten sam napój wygląda i smakuje inaczej w zależności od tego kto go przygotowuje • Hotel informuje gości o tym że rezerwacja leżaków jest niedozwolona ale nie egzekwuje zakazu • Brak ogólnodostępnej wody butelkowanej, można zamówić wodę w barze z nalewaka lub samemu napełnić kubeczek z dystrybutora ale lodówek z wodą brak, nawet w restauracji nie ma • Kuchnia raczej nie zaskakuje, na śniadanie i obiad tem sam zestaw codziennie i nie byłoby to minusem bo tak jest w każdym hotelu gdyby nie to że brakowało w menu kilku typowych hotelowych potraw jak Musaka, Menemen. • Kolacje trochę różnią się, codziennie mała zmiana ale również bez fajerwerków, kuchnia tematyczna to tylko Owoce morza i Kuchnia Turecka z kababem wołowym, o kebabie z kurczaka można tylko pomarzyć - to uważam za duży minus bo nawet w dużo tańszym hotelu spotkałem kebab z kurczaka w Snack barze codziennie! Za to sporo różnych dań z mięsem kozim lub baranim, w zasadzie to zawsze jakieś mielone w różnych wariacjach • Snack bar codziennie ten sam zestaw: kurczak smażony w grubej panierce w trzech wariantach, hamburger z mięsa koziego lub baraniego, mielone kawałki mięsa koziego smażone, opiekany ser w grubej panierce, raz w tygodniu kebab wołowy , kilka surówek do wyboru, konserwowe papryczki, ogórki, pomidory, sałata i 2 rodzaje sosu do surówek i turecki placek w formie faworków, w Snack barze na plaży dodatkowo pizza wypiekana na zamówienie z dodatkami ale jej ciasto nie jest pierwszych lotów oraz Gozleme ale tylko z serem bez możliwości wyboru innego smaku. Spotkałem już w Turcji dużo smaczniejsze menu snack barowe i uważam że Royal Garden ma tu sporo do poprawy • Standardowy zestaw animacji: gimnastyka w basenie, boccia, siatkówka, dart, piłka wodna, występy w amfiteatrze i konkursy z udziałem publiczności, • W toalecie w lobby przez cały nasz pobyt był zapchany jeden pisuar, takie coś raczej nie pasuje do 5☆ hotelu • Tylko 2 windy na cały budynek Suite, chociaż nigdy nie czekaliśmy zbyt długo, jednak w szczycie sezonu może okazać się za mało • Plaża piaszczysto żwirowa, im bliżej wody tym więcej kamieni, w wodzie drobne kamienie, dość trudno się tam poruszać bez butów do wody. Jest też fragment kąpieliska gdzie na dnie zalegają większe głazy, jest to trochę niebezpieczne trzeba uważać żeby się o nie nie przewrócić, ludzie omijają to miejsce. W morzu szybko robi się głęboko i są duże fale więc trzeba uważać. Przez 11 dni pobytu nie mieliśmy spokojnego morza jak w okolicach Side. Hotel znajduje się niby bezposrednio przy plaży ale nie do końca tak jest, trzeba przejść przez lokalną uliczkę aby dostać się na teren plaży • Na terenie są 2 baseny, jeden z nich ma słoną wodę

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Konakli Pazdziernik

    Anna 24.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W hotelu speczilam 7 dniowy pobyt w październiku 2023 r. Obiekt w dobrej lokalizacji, pokój czysty po prostu hotelowy, przestrzeń zadbana. Ogólne wrażenia pozytywne. Jednak w mojej ocenie zabrakło kropki nad i . Materace jak i leżaki na plaży brudne stoliki na plaży masakrycznie brudne. Barmani lekceważący kobiety. Posiłki wydawane w różnych barach i restauracjach nie korespondują w godzinach otwarcia/zamknięcia tz są godziny gdzie nie ma nic do jedzenia

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo słabe jedzenie

    Katarzyna, --- 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo słabe jedzenie. Codziennie to samo. Jedyny plus to owoce i warzywa. Dania główne mało apetyczne a wygląd tragiczny. Dzieci nie miały co jeść. Ratowaliśmy się burgerami i pizzą. Światła i klimą wyłączane już 15 minut przed końcem jedzenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje

    Robert, --- 28.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Obsługa z rainbow bez zarzutów. Plaża kamienista i brudna woda. Wyżywienie i napoje na wysokim poziomie. Zjeżdżalnie są tylko na krótki czas.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pokoje nie w standardzie 5*, obsługa nie mówi po angielsku.

    Darek, Legnica 24.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel spełnia 5* jeśli chodzi o otoczenie jak baseny i ogród. Mam porównanie do innych obiektów w Turcji w których byłem 4x. Na plus zasługuje czystość basenów i wody. Praca ratownków przy basenach również oceniam na bardzo dobrą, szczególnie przy wysokich zjeżdzalniach gdzie ratownik aktywnie pilnuje porządku ay dzieci nie zjeżdzały sobie na głowę. Ogród na terenie hotelu jest utrzymany w wysokim standardzie, nie mam uwag. Róznież lobby hotelowe są w standardzie 5* aczkolwiek wiele do żyzenia pozostawia działanie klimatyzacji w budynku Premium. Ogólnie hotel oceniam na 4. Co odbiega od stanardu: w lobby hotelowym przy barach pracownicy nie mówią po angielsku, zdarzały się sytuacje, że dodatkowe życzenia nie są obsługiwane bo zwyczejnie nie wiedzą co się do nich mówi. Mieliśmy przypadek, że w lobby w głownym budynku pravownik serwował nam czarną kawę w szklanach do drunków o godz 10:30 rano bo nie mia innych. Jeśli chcecie napić się kawy z ekspresu ciśnieniowego - z tym również jest kłopot. Na terenie hotelu jest tylko jeden ekspres ciśnieniowy kolbowy w lobby w głownym budynku. Pracownicy serwują kawę z automatów Nescafe. Jesli pijecie w domy kawę z ekspresu ciśnieniowego to wiecie co oznacza powrót to rozpusczlnej. Odrebny temat to łazienka a w szczególności kabina prysznicowa o której można pisać długi. Wymieniliśmy pokój 3x i w każdej wystąpił ten sam problem; w zasadzie wypralismy mniejsze zło. Drzwi kabiny są źle zamontowane, krzywo, są byle jak uszczelnione. Każdy przysnzic kończy się powodzią w łazience. To kuriozum z którym nie spotkalismy się w innych hotelach w turcji 5*, że jest pracownik który nie wypuszcza tuby z silikonem z rąk i cały dzień zajmuje się silikonowaniem drzwi w prysznicach. To jest zdecydowanie nie 5*. Może 3. Zdarzyło nam się również, że w budynku głównym na 30 min przed końcem śniadania lub lunchu nie było już niektórych potraw i brakowało kubków i szklanek. Śniadanie trwa do 10:00. Jeśli jecie śniadanie 15 min i przyjdziecie o 9:30, to będziecie mieli problem ze znalezieniem stolika ze sztućcami ponieważ o 9:30 pracownicy czyszczą stoliki z zastawy i nie wykładają sztućców. Pracownicy obsługi nie są szkoleni, to widać. Takie logiczne rzeczy jak podawanie drnków i napojów gorących w odpowiednich szklankach - to jest dla nich nowość. Np podają kawę mrożoną w gorących szklankach do drinków wyjętych dopiero co ze zmywarki. Lobby są czyte i pięknie urzadzone ale jednak obsługa zdaje się nie dorównywać temu co sobie wyznaczył właściciel hotelu. Nie jest prawdą, że w Turcji obsługa kuleje, bylismy w hotelach w których takie podstawowe rzeczy były normą. Ogólnie ocenami pobyt na 4 ponieważ otoczenie hotelu i możliwość odpoczynku gdy dzieci zajmują się sobą na basenie rekompensują niedogodności. Gdybym był sam z żoną, to wystawiłbym 3/5 ponieważ cenimy posiedzenie sobie w spokoju w klimatyzowanym lobby w którym pracownik wie, że kawę podaje się w filiżankach a nie szklankach. Brak znajomości angielskiego przez pracowników w hotelu w tym standardize poraża, jak również ewidentny brak podstawowego szkolenia np z przyrządzania drinków i napojów. Twój drink za każdym razem będzie inny w zależności kto Ci go przyrząda. Plaży wystawiam mocne 1 na 5. Jest brudno, brudny piasek, brak trapów, dojście tylko do pewnego miejsca, stoliki w barze przy plązy nie są wycierane. Wydaje się, że hotel nie dba o czystość plazy tak jak o czystość terenów basenowych. Plaży nie polecam. Jesli preferujecie spacery - brak infrastruktury jak chodniki w tym miejscu. Generalnie Rosjanom zapewne to nie przeszkadza bo u nich jest podobnie i standard wyznacza ilośc alkoholu w drinku ale my nie wypuszczaliśmy się z dzieckiem w wózku daleko ponieważ można połamać nogi i wózek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia pobytu

    Patrycja Katarzyna, Wrocław 08.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    W Turcji byłam nie raz zawsze do niej wracam. Hotel duży ale czystość w restauracji ma dużo do powiedzenia. Jedzenie monotonne, alkohole ubogie a obsługa niejednokrotnie jak za karę- traktująca lekceważono , pokoje swoją dawną świetność maja za sobą- mówię o tej części hotelu gdzie jest spa. Leżaki brudne nad morzem, może pełno kamieni. Przez to złamałam palca u nogi. Do Turcji kiedyś ponownie zawitam ale nie do tego hotelu

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Polecam, ale nie do końca

    Kamil, Bieruń 04.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Swój pobyt w tym hotelu z rodziną odbyłem we wrześniu tego roku. Transfer z lotniska trwał 2.5 godziny z jednym dłuższym postojem i krótszymi w innych hotelach. Hotel składa się z dwóch budynków - główny, w którym są pokoje rodzinne (tutaj uwaga, bo takie budynki są 2. Drugi, mniejszy znajduje się po drugiej stronie ulicy, więc na baseny trzeba przechodzić przez drogę na teren gdzie są pozostałe dwa budynki) i budynek z pokojami premium, w którym miałem możliwość nocować. Lobby, recepcja obu budynków bardzo ładna, dość nowoczesna. Pokoje w budynku premium duże, przestronne, jednak widać już, że nadgryzł je jakiś ząb czasu i inni wczasowicze (zamek w oknie był uszkodzony, klimatyzacja się zacinała, zamek do drzwi również się zacinał, drzwi do toalety się nie domykały. Ściana w toalecie była brudna z krwi, barierka na balkonie w pokoju szwagra była luźna, od ściany na balkonie odpadł wieszak do suszenia prania). Ogólnie pokoje były codziennie pobieżnie sprzątane, nie wiem ile razy była zmieniona pościel, chyba ani razu, za to ręczniki były wymieniane codziennie i to jest na plus. Na ogromny minus jest brak klimatyzacji na korytarzach, przez co wychodząc z pokoju dostawało się strzał duchoty i szoku cieplnego. Tak samo duszno było w windach, które zwłaszcza w czasie posiłków były tak oblegane, że czasami żeby zjechać na dół czekało się na nią 15-20 minut (z małym dzieckiem i wózkiem czasami ciężko zejść po schodach). Jedzenie dość monotonne, powtarzające się, na kolację kto miał farta to załapał się na coś lepszego, bo często kończyło się coś po 30 minutach i więcej tego nie było. Sporo świeżych owoców i warzyw, jednak nie zawsze były tej pierwszej świeżości. Snack bar, placki tureckie na plus, jednak wszędzie trzeba było swoje wystać i poczekać żeby zjeść. No ale głodni raczej nie chodziliśmy. Minibar uzupełniany codziennie, napoje w restauracji i barach również ok. W basenach na fugach można było dojrzeć pleśń, tak samo niektóre materace przy basenie za to ogromny minus. Codziennie odbywały się jakieś atrakcje dla dzieci i dorosłych (Aqua aerobik, dzień pizzy itp), co wieczór odbywało się mini disco dla dzieci, po którym był jakaś atrakcja wieczoru. Animatorzy i obsługa hotelu baaardzo na plus, zawsze się witali, pytali jak się mamy, również po polsku :) W najbliższej okolicy hotelu są mini bazarki i sklepy, jednak tureckie ceny potrafią zwalić z nóg, tak samo niektórzy baaaaardzo nachalni sprzedający szarpiący wręcz za ręce byleby coś kupić, także trzeba uważać. Plaża przy hotelu żwirkowo-piaszczysta, w morzu sporo kamieni. No nas plaża zawiodła, bez porządnych butów do wody raczej nie ma sensu się tam wybierać. Rezydenta hotelu nie spotkaliśmy ani razu, więc w sumie nie wiemy jaki z nim jest kontakt. Jednak informacje o powrocie wisiały na czas na tablicy także w hotelu pojawiał się na pewno. Ogólnie pobyt uważam za dość udany, jednak drugi raz na pewno nie wybiorę już tego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje

    Alicja, Gozdnica 22.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    uważam, że hotel powinien mieć 4 gwiazdki, nie 5. główny problem jest z jedzeniem, byłam już w kilkunastu resortach i to tutaj było po prostu niesmaczne. pokoje wymagają odświeżenia, a szczególnie łazienki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem