Opinie klientów o Royal Garden Beach

5.6 /6
211 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Darek, Legnica 24.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pokoje nie w standardzie 5*, obsługa nie mówi po angielsku.

Hotel spełnia 5* jeśli chodzi o otoczenie jak baseny i ogród. Mam porównanie do innych obiektów w Turcji w których byłem 4x. Na plus zasługuje czystość basenów i wody. Praca ratownków przy basenach również oceniam na bardzo dobrą, szczególnie przy wysokich zjeżdzalniach gdzie ratownik aktywnie pilnuje porządku ay dzieci nie zjeżdzały sobie na głowę. Ogród na terenie hotelu jest utrzymany w wysokim standardzie, nie mam uwag. Róznież lobby hotelowe są w standardzie 5* aczkolwiek wiele do żyzenia pozostawia działanie klimatyzacji w budynku Premium. Ogólnie hotel oceniam na 4. Co odbiega od stanardu: w lobby hotelowym przy barach pracownicy nie mówią po angielsku, zdarzały się sytuacje, że dodatkowe życzenia nie są obsługiwane bo zwyczejnie nie wiedzą co się do nich mówi. Mieliśmy przypadek, że w lobby w głownym budynku pravownik serwował nam czarną kawę w szklanach do drunków o godz 10:30 rano bo nie mia innych. Jeśli chcecie napić się kawy z ekspresu ciśnieniowego - z tym również jest kłopot. Na terenie hotelu jest tylko jeden ekspres ciśnieniowy kolbowy w lobby w głownym budynku. Pracownicy serwują kawę z automatów Nescafe. Jesli pijecie w domy kawę z ekspresu ciśnieniowego to wiecie co oznacza powrót to rozpusczlnej. Odrebny temat to łazienka a w szczególności kabina prysznicowa o której można pisać długi. Wymieniliśmy pokój 3x i w każdej wystąpił ten sam problem; w zasadzie wypralismy mniejsze zło. Drzwi kabiny są źle zamontowane, krzywo, są byle jak uszczelnione. Każdy przysnzic kończy się powodzią w łazience. To kuriozum z którym nie spotkalismy się w innych hotelach w turcji 5*, że jest pracownik który nie wypuszcza tuby z silikonem z rąk i cały dzień zajmuje się silikonowaniem drzwi w prysznicach. To jest zdecydowanie nie 5*. Może 3. Zdarzyło nam się również, że w budynku głównym na 30 min przed końcem śniadania lub lunchu nie było już niektórych potraw i brakowało kubków i szklanek. Śniadanie trwa do 10:00. Jeśli jecie śniadanie 15 min i przyjdziecie o 9:30, to będziecie mieli problem ze znalezieniem stolika ze sztućcami ponieważ o 9:30 pracownicy czyszczą stoliki z zastawy i nie wykładają sztućców. Pracownicy obsługi nie są szkoleni, to widać. Takie logiczne rzeczy jak podawanie drnków i napojów gorących w odpowiednich szklankach - to jest dla nich nowość. Np podają kawę mrożoną w gorących szklankach do drinków wyjętych dopiero co ze zmywarki. Lobby są czyte i pięknie urzadzone ale jednak obsługa zdaje się nie dorównywać temu co sobie wyznaczył właściciel hotelu. Nie jest prawdą, że w Turcji obsługa kuleje, bylismy w hotelach w których takie podstawowe rzeczy były normą. Ogólnie ocenami pobyt na 4 ponieważ otoczenie hotelu i możliwość odpoczynku gdy dzieci zajmują się sobą na basenie rekompensują niedogodności. Gdybym był sam z żoną, to wystawiłbym 3/5 ponieważ cenimy posiedzenie sobie w spokoju w klimatyzowanym lobby w którym pracownik wie, że kawę podaje się w filiżankach a nie szklankach. Brak znajomości angielskiego przez pracowników w hotelu w tym standardize poraża, jak również ewidentny brak podstawowego szkolenia np z przyrządzania drinków i napojów. Twój drink za każdym razem będzie inny w zależności kto Ci go przyrząda. Plaży wystawiam mocne 1 na 5. Jest brudno, brudny piasek, brak trapów, dojście tylko do pewnego miejsca, stoliki w barze przy plązy nie są wycierane. Wydaje się, że hotel nie dba o czystość plazy tak jak o czystość terenów basenowych. Plaży nie polecam. Jesli preferujecie spacery - brak infrastruktury jak chodniki w tym miejscu. Generalnie Rosjanom zapewne to nie przeszkadza bo u nich jest podobnie i standard wyznacza ilośc alkoholu w drinku ale my nie wypuszczaliśmy się z dzieckiem w wózku daleko ponieważ można połamać nogi i wózek.

4.0/6

Patrycja Katarzyna, Wrocław 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Opinia pobytu

W Turcji byłam nie raz zawsze do niej wracam. Hotel duży ale czystość w restauracji ma dużo do powiedzenia. Jedzenie monotonne, alkohole ubogie a obsługa niejednokrotnie jak za karę- traktująca lekceważono , pokoje swoją dawną świetność maja za sobą- mówię o tej części hotelu gdzie jest spa. Leżaki brudne nad morzem, może pełno kamieni. Przez to złamałam palca u nogi. Do Turcji kiedyś ponownie zawitam ale nie do tego hotelu

4.0/6

Kamil, Bieruń 04.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Polecam, ale nie do końca

Swój pobyt w tym hotelu z rodziną odbyłem we wrześniu tego roku. Transfer z lotniska trwał 2.5 godziny z jednym dłuższym postojem i krótszymi w innych hotelach. Hotel składa się z dwóch budynków - główny, w którym są pokoje rodzinne (tutaj uwaga, bo takie budynki są 2. Drugi, mniejszy znajduje się po drugiej stronie ulicy, więc na baseny trzeba przechodzić przez drogę na teren gdzie są pozostałe dwa budynki) i budynek z pokojami premium, w którym miałem możliwość nocować. Lobby, recepcja obu budynków bardzo ładna, dość nowoczesna. Pokoje w budynku premium duże, przestronne, jednak widać już, że nadgryzł je jakiś ząb czasu i inni wczasowicze (zamek w oknie był uszkodzony, klimatyzacja się zacinała, zamek do drzwi również się zacinał, drzwi do toalety się nie domykały. Ściana w toalecie była brudna z krwi, barierka na balkonie w pokoju szwagra była luźna, od ściany na balkonie odpadł wieszak do suszenia prania). Ogólnie pokoje były codziennie pobieżnie sprzątane, nie wiem ile razy była zmieniona pościel, chyba ani razu, za to ręczniki były wymieniane codziennie i to jest na plus. Na ogromny minus jest brak klimatyzacji na korytarzach, przez co wychodząc z pokoju dostawało się strzał duchoty i szoku cieplnego. Tak samo duszno było w windach, które zwłaszcza w czasie posiłków były tak oblegane, że czasami żeby zjechać na dół czekało się na nią 15-20 minut (z małym dzieckiem i wózkiem czasami ciężko zejść po schodach). Jedzenie dość monotonne, powtarzające się, na kolację kto miał farta to załapał się na coś lepszego, bo często kończyło się coś po 30 minutach i więcej tego nie było. Sporo świeżych owoców i warzyw, jednak nie zawsze były tej pierwszej świeżości. Snack bar, placki tureckie na plus, jednak wszędzie trzeba było swoje wystać i poczekać żeby zjeść. No ale głodni raczej nie chodziliśmy. Minibar uzupełniany codziennie, napoje w restauracji i barach również ok. W basenach na fugach można było dojrzeć pleśń, tak samo niektóre materace przy basenie za to ogromny minus. Codziennie odbywały się jakieś atrakcje dla dzieci i dorosłych (Aqua aerobik, dzień pizzy itp), co wieczór odbywało się mini disco dla dzieci, po którym był jakaś atrakcja wieczoru. Animatorzy i obsługa hotelu baaardzo na plus, zawsze się witali, pytali jak się mamy, również po polsku :) W najbliższej okolicy hotelu są mini bazarki i sklepy, jednak tureckie ceny potrafią zwalić z nóg, tak samo niektórzy baaaaardzo nachalni sprzedający szarpiący wręcz za ręce byleby coś kupić, także trzeba uważać. Plaża przy hotelu żwirkowo-piaszczysta, w morzu sporo kamieni. No nas plaża zawiodła, bez porządnych butów do wody raczej nie ma sensu się tam wybierać. Rezydenta hotelu nie spotkaliśmy ani razu, więc w sumie nie wiemy jaki z nim jest kontakt. Jednak informacje o powrocie wisiały na czas na tablicy także w hotelu pojawiał się na pewno. Ogólnie pobyt uważam za dość udany, jednak drugi raz na pewno nie wybiorę już tego hotelu.

3.5/6

Magdalena, Wilcza Góra 15.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Byłoby miło, ale…

Niestety, hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. A szkoda, bo nie potrzeba wielkiego wysiłku, aby tak było. Po pierwsze - ciepłe dania powinny być serwowane na ciepło a nie przynoszone chłodne z zaplecza. Generalnie posiłki bardzo monotonne. Po drugie - ciasne windy BEZ klimatyzacji czy choćby nawiewu - co przy upale grozi omdleniem. Podobnie korytarze w hotelu na wyższych piętrach. Sprzątanie pokoju bez zaścielenia łóżek i bardzo pobieżne. Codzienny dziki hałas z hotelu obok niestety nie umilał nocy. Na plus - szeroka plaża i piękne morze (choć trzeba uważać na kamienie). Animatorzy się starają, obsługa także bardzo miła. Wieczorne animacje na nierównym poziomie, plusem muzyka na żywo po południu w lobby. Z wycieczek firmowych - wielkim rozczarowaniem był „rejs o zachodzie słońca” - zamiast miłego kontaktu z naturą - okropna i głośna dyskoteka na pokładzie z disco polo w tle. Nie polecam, chyba że ktoś lubi takie klimaty. Warto za to zobaczyć Tazi Kanion i spłynąć górską rzeką.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem