Opinie o Royal Garden Beach

Kategoria lokalna 5

5.5/6
(338 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Royal Garden Beach

    KRZYSZTOF, --- 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pokoje w nowej części hotelu duże i wygodne. Baseny średniej wielkości ale ok. Nie trzeba walczyć o leżaki jest ich sporo. Zielono. Animacje kiepskie. Jedzenie mało urozmaicone i letnie ( najsłabsze ze wszystkich moich wyjazdów). Plaża żwirowa a wejście do moża kamieniste.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel o dwóch twarzach

    Krytyczny krytyk 09.06.2025

    Na moją ocenę wpływa zakwaterowanie pierwszej nocy w pokoju 1325, którego okna wychodziły na trasę szybkiego ruchu a pod balkonem znajdował się awaryjny generator prądu. Pokój był zaniedbany brudny i ciasny zasługiwał maksymalnie na standard 2* . Obsługa nie chciała rozmawiać na temat zmiany pokoju. Dopiero poranna interwencja rezydenta uratowała moje wakacje. Zmiana pokoju na taki w innej części sprawiła że wszystkie niedogodności zniknęły. Restauracje spoko, fajne Ala carte, jedzenie pierwsza klasa, no może trochę ze słodyczami biednie - chodzi o różnorodność a nie ilość! Fajne animacje i wieczorne przedstawienia. Ogólnie bardzo na plus no poza pierwszym noclegiem w pokoju z piekła rodem. Jak dobrze traficie z pokojem to polecam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie Dla mnie

    Marta, Warszawa 29.03.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    hotel niby 5 gwiazdek niby Ok ale w szczegółach tkwi diabeł. Jedzenie Ok każdy dla siebie cis wybierze, pokoje my mieliśmy famili room był super, okolica trudno się odnieść nie mój klimat, drinki podawane w plastikach wszędzie, czystość w całym hotelu dużo do poprawy. Mnie osobiście hotel nie odpowiadał są w Turcji dużo lepsze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mój pobyt w Royal Garden od 26.4-6.05.2023

    Janina, Katowice 14.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Po raz pierwszy jestem zawiedziona jeśli chodzi o hotel i co oferował w opcji ultra. Zacznę od tego że co do obsługi nie mam im nic do zarzucenia .Moje ALE dotyczy pokoju i wyżywienia a raczej tego co oferowali( byliśmy już w czterogwiazdkowym 1 raz i miał więcej do zaoferowania niż ten Hotel) a jeździmy przynajmniej raz w roku do Turcji . Jak na hotel tak duży ( były dwa budynki) tylko jedna restauracja działała była mała co wiązało się z tym że nawet jakby chcieli nie było gdzie wyłożyć jedzenia w miarę jak przybywało gości to zaczynało się oczekiwanie na stolik. Goście z drugiego budynku czy deszcz czy zimno musieli przechodzi do drugiego budynku. Jedzenia było mało i nie urozmaicone nie jesteśmy wybredni ale jeździmy od lat i wiedzieliśmy czego się można spodziewać a tutaj nawet nie dałabym czterech gwiazdek tylko mniej . Bardzo mało warzyw i owoców co było dla nas nie miłym zaskoczeniem( jabłko ,pomarańcz i czasami kiwi ,dwa razy banany , z dodatków na okrągło pomidor i ogórek, za to dużo zieleniny typu koper, buraki kiszone lub kalafior i kapusta czerwona raz zrobiona sałatka itp. Po zgłoszeniu u rezydenta próbował coś zmienić bo sam to zobaczył i był zdziwiony ,zaskoczony bo to był ich hotel flagowy i nie wie co się stało czy zarząd się zmienił czy coś innego miało wpływ na zaistniałe sytuacje. Ale praktycznie do końca naszego pobytu niewiele się zmieniło. Przy basenie było dobre jedzenie takie jakie się spodziewaliśmy ale już przy plaży nawet nie było otwarte tylko były jakieś napoje typu wino , piwo i z automatu napoje gorące. Jeśli chodzi o pokój a właściwie łazienkę to zgłaszaliśmy problem z wc i prysznicem ale nikt tego nie naprawił. W nocy budziła nas cieknąca woda z toalety. Mieliśmy zaplanowaną wycieczkę do Kanionu Tazi którą przełożyliśmy ze względu na pogodę na 2 maja i rezydent nam zmienił , rano wstaliśmy zwarci i gotowi czekaliśmy ale na próżno po telefonie do centrum pomocy okazało się że wycieczka jest 3 maja dowiedzieliśmy się że system tak wydrukował. następnego dnia znowu rano wcześniej wstaliśmy no i wreszcie przyjechali po nas ale co z tego gdy po ponad 2 godzinnej jeździe na miejscu okazało się że nie ma naszej polskiej przewodniczki bo się rozchorowała ( nie rozumiem dlaczego jest tylko jedna osoba a w dodatku nie ma kto ją zastąpić) i znowu nikt nas nie poinformował bo byśmy zrezygnowali a nie byliśmy tam jedyni Polakami proponowano nam rosyjskiego przewodnika ale nasze grono nie chciało. Więc tyle mieliśmy z tej wycieczki że zobaczyliśmy widoki zresztą piękne tyle że chwilami nie wiedzieliśmy co oglądamy i zjedliśmy obiad zresztą bardzo smaczny . Nigdy nie poleciłabym tego Hotelu znajomym. Na miejscu rozmawialiśmy z wieloma turystami z kraju którzy tak jak my byli nie mile zaskoczeni i mieli wiele zastrzeżeń zarówno co do pokojów jak i jedzenia. Mam wiele zdjęć z tego hotelu a szczególnie z restauracji i nawet nie mam ochoty wrzucać ich na stronę. Bardzo Dziękujemy Panu Rezydentom za próbę załatwienia i pomoc .Mimo że nasz Rezydent miał wypadek to był zawsze do naszej jakby to ująć dyspozycji , przepraszał za wszystko i prosił żeby to opisać i zgłosić w kraju co napewno uczynię.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem