Opinie o Royal Garden Beach

Kategoria lokalna 5

5.5/6
(319 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mój pobyt w Royal Garden od 26.4-6.05.2023

    Janina, Katowice 14.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Po raz pierwszy jestem zawiedziona jeśli chodzi o hotel i co oferował w opcji ultra. Zacznę od tego że co do obsługi nie mam im nic do zarzucenia .Moje ALE dotyczy pokoju i wyżywienia a raczej tego co oferowali( byliśmy już w czterogwiazdkowym 1 raz i miał więcej do zaoferowania niż ten Hotel) a jeździmy przynajmniej raz w roku do Turcji . Jak na hotel tak duży ( były dwa budynki) tylko jedna restauracja działała była mała co wiązało się z tym że nawet jakby chcieli nie było gdzie wyłożyć jedzenia w miarę jak przybywało gości to zaczynało się oczekiwanie na stolik. Goście z drugiego budynku czy deszcz czy zimno musieli przechodzi do drugiego budynku. Jedzenia było mało i nie urozmaicone nie jesteśmy wybredni ale jeździmy od lat i wiedzieliśmy czego się można spodziewać a tutaj nawet nie dałabym czterech gwiazdek tylko mniej . Bardzo mało warzyw i owoców co było dla nas nie miłym zaskoczeniem( jabłko ,pomarańcz i czasami kiwi ,dwa razy banany , z dodatków na okrągło pomidor i ogórek, za to dużo zieleniny typu koper, buraki kiszone lub kalafior i kapusta czerwona raz zrobiona sałatka itp. Po zgłoszeniu u rezydenta próbował coś zmienić bo sam to zobaczył i był zdziwiony ,zaskoczony bo to był ich hotel flagowy i nie wie co się stało czy zarząd się zmienił czy coś innego miało wpływ na zaistniałe sytuacje. Ale praktycznie do końca naszego pobytu niewiele się zmieniło. Przy basenie było dobre jedzenie takie jakie się spodziewaliśmy ale już przy plaży nawet nie było otwarte tylko były jakieś napoje typu wino , piwo i z automatu napoje gorące. Jeśli chodzi o pokój a właściwie łazienkę to zgłaszaliśmy problem z wc i prysznicem ale nikt tego nie naprawił. W nocy budziła nas cieknąca woda z toalety. Mieliśmy zaplanowaną wycieczkę do Kanionu Tazi którą przełożyliśmy ze względu na pogodę na 2 maja i rezydent nam zmienił , rano wstaliśmy zwarci i gotowi czekaliśmy ale na próżno po telefonie do centrum pomocy okazało się że wycieczka jest 3 maja dowiedzieliśmy się że system tak wydrukował. następnego dnia znowu rano wcześniej wstaliśmy no i wreszcie przyjechali po nas ale co z tego gdy po ponad 2 godzinnej jeździe na miejscu okazało się że nie ma naszej polskiej przewodniczki bo się rozchorowała ( nie rozumiem dlaczego jest tylko jedna osoba a w dodatku nie ma kto ją zastąpić) i znowu nikt nas nie poinformował bo byśmy zrezygnowali a nie byliśmy tam jedyni Polakami proponowano nam rosyjskiego przewodnika ale nasze grono nie chciało. Więc tyle mieliśmy z tej wycieczki że zobaczyliśmy widoki zresztą piękne tyle że chwilami nie wiedzieliśmy co oglądamy i zjedliśmy obiad zresztą bardzo smaczny . Nigdy nie poleciłabym tego Hotelu znajomym. Na miejscu rozmawialiśmy z wieloma turystami z kraju którzy tak jak my byli nie mile zaskoczeni i mieli wiele zastrzeżeń zarówno co do pokojów jak i jedzenia. Mam wiele zdjęć z tego hotelu a szczególnie z restauracji i nawet nie mam ochoty wrzucać ich na stronę. Bardzo Dziękujemy Panu Rezydentom za próbę załatwienia i pomoc .Mimo że nasz Rezydent miał wypadek to był zawsze do naszej jakby to ująć dyspozycji , przepraszał za wszystko i prosił żeby to opisać i zgłosić w kraju co napewno uczynię.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo słaby

    JADWIGA, PIEKARY SLASKIE 21.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Jako pobyt w all ultra w tym hotelu oceniam bardzo słabo w ostatnim dniu pobytu została zamknięta sauna i hammam a jeżeli chodzi o jedzenie to było bardzo monotonne atrakcje były tylko 2 razy na bardzo słabym poziomie ( mój pobyt był od 4 listopada do 11 listopada ) dało się to odczuć że jesteśmy ostatnimi wczasowiczami

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    GOSIA 24.07.2024

    Niestety, ale moja ocena hotelu będzie negatywna. Na początek dodam, że Rainbow sprzedal mi pobyt 10 noclegow, ale tak ustawione byly loty że doslownie cale dwie noce poczatkowa i ostatnia byly spedzone w autokarze. Natomiast hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5*. Byliśmy w wielu 5* hotelach i nigdy nie trafił sie tak slaby, pod każdym względem. Jesli ktos liczy na wysoki standard to odradzam, bo będzie rozczarowany. Każdy aspekt tego hotelu kuleje. Jedzenie bardzo słabe, dosłownie codziennie to samo i mały wybór. Ultra all inclusive tylko w trorii. Raz w tygodniu owoce morza, ale tylko na zimno i bez smaku. W restauracji chinskiej alacarte jedzenie nie przypomina w niczym chińskiego. Obsługa w restauracjach głównych leniwa i powolna, nikt nie podaję napojów do stolika, brudne talerze po posiłku zalegają na stolikach, a po sali snują się kelnerzy i nie sprzątają na bieżąco. Brak możliwości zamówienia świeżo wyciskanych soków, nawet za opłatą. Cukiernia to porażka, te same słabe ciasta co na restauracji. Żadnych deserów czy gofrów, za to lody gałkowe o dziwnej ciągnącej konsystencji. Przy plaży placki golzeme, ale tylko wytrawne z serem, nie robią z czekoladą. Wybór drinków w barze niewielki, za każdym razem smakował inaczej, często brak szklanek czy lodu. Mało miejsc siedzących dla gości. Dwóch fajnych barmanów trochę ratuje sytuacje. Bar w budynku głównym otwarty do 24, ale również nikt nie podaje napojów do stolika. Potem zostaje tylko bar w stołówce gdzie podają wieczorną zupę. Kompletnie nic się nie dzieje po północy, hotel umiera. Ogolnie hotel nudny i bez zycia. Na basenie relaksacyjnym często brak ratownika. Ogolnie brudno i bałagan. Nikt nie reagował jak jeden z gosci wymyślił zabawę dla swoich dzieci i rzucał nożami do wody. Basen wewnętrzny jest, ale brak w nim wody. Animacji praktycznie nie ma. Jedynie Azar z zaangażowaniem fajnie prowadzi darta. Animatorka od bocci nawet nie zna zasad gry. Pokoje w budynku premium ładne, sprzątane lecz od strony wschodniej głośna muzyka do późnej nocy z hotelu obok. Cała infrastruktura hotelu beznadziejnie rozplanowana. Widać, że nikt tam nie dba o funkcjonalnośc tego obiektu. Moze dla kogoś kto jest pierwszy raz na zagranicznych wakacjach bedzie wystarczajacy, ale majac porównanie do innych 5* w Turcji to przepaść. Podsumowując nie nie i jeszcze raz NIE.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem