Opinie o Royal Garden Beach

5.5/6 (306 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
306 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Bardzo słabe jedzenie

    Bardzo słabe jedzenie. Codziennie to samo. Jedyny plus to owoce i warzywa. Dania główne mało apetyczne a wygląd tragiczny. Dzieci nie miały co jeść. Ratowaliśmy się burgerami i pizzą. Światła i klimą wyłączane już 15 minut przed końcem jedzenia.

    Katarzyna, --- - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje

    Obsługa z rainbow bez zarzutów. Plaża kamienista i brudna woda. Wyżywienie i napoje na wysokim poziomie. Zjeżdżalnie są tylko na krótki czas.

    Robert, --- - 28.08.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pokoje nie w standardzie 5*, obsługa nie mówi po angielsku.

    Hotel spełnia 5* jeśli chodzi o otoczenie jak baseny i ogród. Mam porównanie do innych obiektów w Turcji w których byłem 4x. Na plus zasługuje czystość basenów i wody. Praca ratownków przy basenach również oceniam na bardzo dobrą, szczególnie przy wysokich zjeżdzalniach gdzie ratownik aktywnie pilnuje porządku ay dzieci nie zjeżdzały sobie na głowę. Ogród na terenie hotelu jest utrzymany w wysokim standardzie, nie mam uwag. Róznież lobby hotelowe są w standardzie 5* aczkolwiek wiele do żyzenia pozostawia działanie klimatyzacji w budynku Premium. Ogólnie hotel oceniam na 4. Co odbiega od stanardu: w lobby hotelowym przy barach pracownicy nie mówią po angielsku, zdarzały się sytuacje, że dodatkowe życzenia nie są obsługiwane bo zwyczejnie nie wiedzą co się do nich mówi. Mieliśmy przypadek, że w lobby w głownym budynku pravownik serwował nam czarną kawę w szklanach do drunków o godz 10:30 rano bo nie mia innych. Jeśli chcecie napić się kawy z ekspresu ciśnieniowego - z tym również jest kłopot. Na terenie hotelu jest tylko jeden ekspres ciśnieniowy kolbowy w lobby w głownym budynku. Pracownicy serwują kawę z automatów Nescafe. Jesli pijecie w domy kawę z ekspresu ciśnieniowego to wiecie co oznacza powrót to rozpusczlnej. Odrebny temat to łazienka a w szczególności kabina prysznicowa o której można pisać długi. Wymieniliśmy pokój 3x i w każdej wystąpił ten sam problem; w zasadzie wypralismy mniejsze zło. Drzwi kabiny są źle zamontowane, krzywo, są byle jak uszczelnione. Każdy przysnzic kończy się powodzią w łazience. To kuriozum z którym nie spotkalismy się w innych hotelach w turcji 5*, że jest pracownik który nie wypuszcza tuby z silikonem z rąk i cały dzień zajmuje się silikonowaniem drzwi w prysznicach. To jest zdecydowanie nie 5*. Może 3. Zdarzyło nam się również, że w budynku głównym na 30 min przed końcem śniadania lub lunchu nie było już niektórych potraw i brakowało kubków i szklanek. Śniadanie trwa do 10:00. Jeśli jecie śniadanie 15 min i przyjdziecie o 9:30, to będziecie mieli problem ze znalezieniem stolika ze sztućcami ponieważ o 9:30 pracownicy czyszczą stoliki z zastawy i nie wykładają sztućców. Pracownicy obsługi nie są szkoleni, to widać. Takie logiczne rzeczy jak podawanie drnków i napojów gorących w odpowiednich szklankach - to jest dla nich nowość. Np podają kawę mrożoną w gorących szklankach do drinków wyjętych dopiero co ze zmywarki. Lobby są czyte i pięknie urzadzone ale jednak obsługa zdaje się nie dorównywać temu co sobie wyznaczył właściciel hotelu. Nie jest prawdą, że w Turcji obsługa kuleje, bylismy w hotelach w których takie podstawowe rzeczy były normą. Ogólnie ocenami pobyt na 4 ponieważ otoczenie hotelu i możliwość odpoczynku gdy dzieci zajmują się sobą na basenie rekompensują niedogodności. Gdybym był sam z żoną, to wystawiłbym 3/5 ponieważ cenimy posiedzenie sobie w spokoju w klimatyzowanym lobby w którym pracownik wie, że kawę podaje się w filiżankach a nie szklankach. Brak znajomości angielskiego przez pracowników w hotelu w tym standardize poraża, jak również ewidentny brak podstawowego szkolenia np z przyrządzania drinków i napojów. Twój drink za każdym razem będzie inny w zależności kto Ci go przyrząda. Plaży wystawiam mocne 1 na 5. Jest brudno, brudny piasek, brak trapów, dojście tylko do pewnego miejsca, stoliki w barze przy plązy nie są wycierane. Wydaje się, że hotel nie dba o czystość plazy tak jak o czystość terenów basenowych. Plaży nie polecam. Jesli preferujecie spacery - brak infrastruktury jak chodniki w tym miejscu. Generalnie Rosjanom zapewne to nie przeszkadza bo u nich jest podobnie i standard wyznacza ilośc alkoholu w drinku ale my nie wypuszczaliśmy się z dzieckiem w wózku daleko ponieważ można połamać nogi i wózek.

    Darek, Legnica - 24.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Opinia pobytu

    W Turcji byłam nie raz zawsze do niej wracam. Hotel duży ale czystość w restauracji ma dużo do powiedzenia. Jedzenie monotonne, alkohole ubogie a obsługa niejednokrotnie jak za karę- traktująca lekceważono , pokoje swoją dawną świetność maja za sobą- mówię o tej części hotelu gdzie jest spa. Leżaki brudne nad morzem, może pełno kamieni. Przez to złamałam palca u nogi. Do Turcji kiedyś ponownie zawitam ale nie do tego hotelu

    Patrycja Katarzyna, Wrocław - 08.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem