Opinie o Starlight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(293 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Starlight Resort Hotel wypoczynek 02.10-07.10-2023

    Iwona Anna, --- 17.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel bardzo ciekawy, godny polecenia, jednak wszech obecni goście z Rosji skutecznie psują wypoczynek, czytaliśmy wcześniej opinie, że jest ich tam mnóstwo, ale dopiero widząc to na własne oczy jak tłoczą się przy ciekawszych potrawach na posiłkach, pakując je do reklamówek, robiąc przy tym ogromny bałagan wokół, hałaśliwe zachowanie na każdym kroku, rezerwowanie leżaków o bladym świcie (pierwszy raz spotkaliśmy się z czymś takim w pięcio gwiazdkowym hotelu), przy czym rezerwują po dwa leżaki na osobę - jeden w cieniu, drugi w słońcu, czasem w ogóle nie pojawiając się przy tych leżakach, bardzo psuje ogólne wrażenie z pewnością odbiera to ochotę do powrotu do tego hotelu. Pokoje w budynku głównym zdecydowanie mają najlepsze czasy za sobą, standard zdecydowanie poniżej 5 gwiazdek, choć są duże i przestronne co jest na plus. Jedzenia na stołówce dużo, mimo zachłanności rosyjskich gości, nie brakowało, trzeba było jednak często poczekać na uzupełnienie półmisków. W porównaniu do innych hoteli 5 gwiazdek w Turcji, zdecydowanie nie polecamy. Wycieczka do starożytnego Side, porażka, właściwie samodzielne zwiedzanie, ogólnodostępnych zabytków znajdujących się na otwartej przestrzeni, z hotelu można tam dostać się samodzielnie busami, niestety z przesiadką lub taksówką spod głównego wejścia do hotelu za zdecydowanie niższe pieniądze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel świetny, ale organizator do bani

    Kamil, Szczecin 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Bardzo fajne miejsce na urlop. Dobre jedzenie i naprawdę masa atrakcji. Niestety 2 raz pojechałem z firmą R. i drugi raz dostaliśmy pokój z najgorszym widokiem w całym hotelu. Warto było dodać w opisie oferty widok na dach parkingu na najniższym piętrze. 90% obiektu to Rosjanie którzy płacą mniejsze pieniądze za pobyt, a dostają lepsze pokoje. Takie to właśnie fajne biuro podróży mamy w Polsce. 3 raz się nie nabiorę, wracam do zagranicznych biur podróży.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel z potencjałem

    Michał, Warszawa 11.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Wyjazd zaczął się super. Organizacja na lotnisku po przylocie zorganizowana perfekcyjnie. Rezydenci pomocnie i sprawni. To było nasze chyba najszybsze dotarcie do autobusu po przylocie. Autokar również szybko odjechał. Hotel do przyjeździe zrobił na nas dobre wrażenie. Jednak czar szybko prysł, gdy tylko czekaliśmy na wydanie karty do pokoju. Zapomnieli o nas, choć prosiliśmy o priorytet bo mieliśmy dwójkę małych dzieci, którzy nam spali (była 1:00 w nocy). Zmarnowaliśmy prawie godzinę na czekanie. Sam pobyt: hotel ma super ogród, zadbany, wypielęgnowany. Godny naśladowania. Pokój (Jacuzzi Club) też bardzo fajny. Bardzo wygodny, cichy, pozwalający porządnie odpocząć. Niestety widać ślady upływu czasu, choć specjalnie to nie przeszkadzało. Gorsze były inne rzeczy: 1) O zgrozo! codziennie przestawał działać elektroniczny zamek do drzwi i brak możliwości wejścia do pokoju (gdy dzieciaki padnięte). Codzienna wyprawa do recepcji celem zakodowania karty. Na nic były prośby aby naprawili zamek a nie kodowali nam karty, bo to nie o to chodziło. 2) zablokował się mechanizm odpływu w jednej z umywalek i nie dało się z niej korzystać. Jakie nasze zaskoczenie było gdy na prośbę o naprawę, zastaliśmy kartkę przy umywalce "Please don't touch". Serio??? Obsługa: problemy w komunikacji po angielsku. Tylko recepcja zna angielski. Reszta obsługi: sprzątanie, serwis techniczny, kelnerzy itd praktycznie nic nie znają po angielsku, nawet proste słowa typu "yellow icecream please". Ogólnie pomocni i mili, ale brakuje nastawienia na innych gości niż rosjanie. A rosjan pełno. Rosjanie strasznie palą paiperosy przy posiłkach i to było coś co nas odpychało od nich. Rezydent: niestety, poza dotychczasowym naszym doświadczeniem, bardzo miłym i pozytywnym, tym razem było bardzo słabo. Musiałem korzystać z pomocy szpitalnej: rezydent w niczym nie pomógł żonie gdy potrzebowała pomocy przy mnie mając jednocześnie dwójkę małych dzieci. Jedynie ubezpieczyciel z Polski pomagał załatwiać transport na terenie hotelu od pokoju do bramy hotelowej. Rezydent nie zainteresował się, nie pomógł, nie dopytał czy jest już ok. Nic. Na plus atrakcje dla dzieci i nie tylko: zrobione z rozmachem: oktoberfest, piana party. Ale i baseny dla dzieci, animacje. Tak więc nasza opinia o wyjeździe jest dość kiepska pomimo, że hotel robi super wrażenie, to jest pełno niedopracowań (usterki, brak znajomości angielskiego, spóźnienia club car, czekanie na kolacje - pełna sala gości itd). Oraz zerowa pomoc rezydenta w ciężkiej sytuacji. Takie wspomnienia pozostaną po tej wycieczce.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Urlop od 7.07-10.07.2022

    Jujustyna 20.07.2022

    Urlop 2022 w hotelu starlight uważam za udany, ale nie do końca udany z powodu niemiłej obsługi barów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel piekny, ale za duzy.

    ALEKSANDRA, Ruda Śląska 02.08.2022

    Kilka dni temu wrocilismy z wakacji w tym hotelu. Hotel i jego teren piekny, jednak jak dla nas stanowczo za duzy. Pierwszego dnia ciezko sie odnalezc i trafic gdziekolwiek. Mieszkalismy w bungalowie niedaleko aquaparku, z ktorego glownie korzystalismy (ze wzgledu na corke), gdzie problemu z lezakami nie bylo. Pokoje sprzatane niby codziennie, ale srednio dokladnie. Jedzenie bardzo dobre, ale dosc monotonne, praktycznie codziennie bylo to samo. Ale glodni nie chodzilismy :) Wieksza czesc obslugi (poza recepcja), nie rozmawiala po angielsku. W hotelu bardzo duzo Rosjan. Po terenie chodza pawie i kury. Spotkala nas niemila sytuacja, z naszego pokoju ktos z obslugi ukradl duza, pluszowa maskotke od corki. Hotel olal sprawe, mowiac, ze niby co oni maja z tym zrobic. Niesmak pozostal, bo takie rzeczy nie powinny sie zdarzac. I tu juz nie chodzi o maskotke, tylko sam fakt kradziezy. Gosc powinien czuc sie bezpiecznie. Wartosciowe rzeczy chowa sie w sejfie, ale przeciez wszystkiego, co przywiezlismy, tam nie schowamy. Wifi mialo dzialac w calym hotelu, jednakze niestety byly z tym duze problemy. W aquaparku wifi nie bylo, na silowni w hotelu tez nie. Czesto zrywalo polaczenie, albo sygnal byl tak slaby, ze nie dalo sie korzystac. Nieraz byl tez komunikat, ze nie mozna sie przylaczyc, bo punkt dostepowy jest pelny. Klimatyzacja w pokoju ledwo zipiala, od innych osob z hotelu wiemy, ze u nich bylo tak samo. Zglaszalismy ten problem, ale nic z tym nie zrobili. Pod koniec pobytu, w hotelu byl 3 dniowy problem z pradem, co chwile gasly swiatla, nie dzialaly windy i zjezdzalnie w aquaparku. Potem juz czesc wind byla wylaczona z uzytku. Z milych rzeczy, z okazji urodzin otrzymalam od hotelu kartke urodzinowa, zaproszenie calodniowe na posilki w restauracji VIP, torcik z odspiewanymi przez obsluge zyczeniami i szampana z extra drinkiem wieczorem w barze :) Niedaleko hotelu shopping center, gdzie mozna na spokojnie zrobic zakupy, bez targowania sie. Sa tez standardowe sklepiki, gdzie mozna sie targowac.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Starlight z perspektywy lat

    Jacek 12.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Wracam do Hotelu od lat, Hotel ma wiele zalet. Na pierwszym planie przestrzeń, ogród, mnóstwo zadbanej zieleni, alejki w których miło spacerować a w to wszystko wtopione bungalowy stanowiące w tej przestrzenni oazę spokoju. Mnogość basenów, gigantyczna plaża (choć kamienista ale taki region) powodują że nie istnieje Tu niechlubny zwyczaj zajmowania leżaków o świcie. Te znajdzie sie wolne o każdej porze dnia. Obsługa miła, wesoła, usłużna, nie mogę powiedzieć złego słowa. Nie wymienię Nikogo z Imienia, aby nie uradzić niewymienionych. pokoje sprzątane codziennie, pokojowy barek uzupełniany codziennie ( w tym roku niestety bez doritosów). Nowości na plus: food trak z kawą - rewelacja choć swoje trzeba odstać :-), kącik Tureckich specjałów w restauracji głównej. Niestety przez ostatnie 2 lata widać pogorszenie. Animacje, monotonne i tylko dla "braci" ze wschodu, podobnie z wieczornymi animacjami dla Maluchów. Zdecydowanie mniej aktywności w ciągu dnia, lotki i basenowy aerobik, to o wiele mniej niż to, do czego Hotel mnie przyzwyczaił w latach poprzednich. Jedzenie - przepaść. Rozumiem że sytuacja na rynkach jest jaka jest i gdzieś tych oszczędności trzeba szukać ale kurczak i ryba codziennie może zniechęcić. Gdzie steki, gdzie szaszłyki... . Bary? tu jest tragedia, wystarczy porównać zdjęcia baru w Lobby z lat ubiegłych i tegoroczne, i to powinno wystarczy za cały komentarz. Ograniczona ilość alkoholi premium a raczej ich całkowity brak, orzeszków czy przegryzków też trudno szukać. Na szczęście Yeni i Shalgam dalej obecne. Podsumowując, recesja na rynkach dała sie World of Sunrise mocno we znaki. Czy oznacza że nie pojadę tam kolejny raz ? NIE, ponieważ zalety Hotelu w dalszym ciągu przeważają pewne niedoskonałości, i jestem w stanie zapłacić więcej, za wakacje tam spędzone, lecz z warunkami przed 5 lat. Pozdrawiam całą Ekipę World of Sunrise.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Termin 19.06-26.06.2021

    Spalony od słońca :) 29.06.2021

    Termin 19.06-26.06.2021. Hotel dopiero się otwierał do sezonu. Restauracje nieczynne. Sporo atrakcji dopiero ruszało. Plaża mega kamienista. Bez butów ciężka przeprawa. Dość agresywne zejście także bez umiejętności pływackich nie polecam. Na duży plus obsługa bo nie było się do czego przyczepić. Baseny naprawdę spoko. Aquapark swoje lata już ma, ale u nas młoda zadowolona. Animacje dla dzieci ok. Polskie Animatorki to na pewno duża zaleta. Szczególnie wyróżniała się tam Pani Weronika. Widać, że bardzo jej zależało na tym abyśmy wiedzieli co się w hotelu dzieje, z czego możemy skorzystać etc. To miłe, że jej się chciało być zawsze na full uśmiechu z grupą z PL.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pobyt w Starlight.

    Dariusz, Katowice 19.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Starlight to duży, ładny kompleks hotelowy z zadbanym ogrodem, kilkoma basenami z wydzieloną wygodną strefą vip i adults only. Pokój na 5-tym piętrze z widokiem na morze przestronny jednak widać upływ czasu, sprzątany niedokładnie zwłaszcza łazienka, Panie zapominały o dokładaniu kosmetyków, wymianie ręczników, umyciu blatu. Sprzątanie ograniczało się do opróżniania koszy i słaniu łóżek. Najsłabszym punktem hotelu jest restauracja i kuchnia. Restauracja mimo, iż jest duża plus 2 tarasy zewnętrzne nie zapewnia stolików dla wszystkich gości. Zwłaszcza w porze kolacji trudno znależć wolny stolik a obsługa jest bierna i zagubiona i nie potrafi pomóc. W rezultacie trzeba sporo się nachodzić z talerzem w dłoni by znależć stolik i w efekcie konsumować zimne danie. Obsługa szybko sprząta po posiłku nie uzupełniając nakryć, serwetek, kieliszków, zdezorientowana nie wie gdzie znależć sztućce do deseru, trzeba samemu szukać...To taka typowa masówka ze sporym zamieszaniem. Jedzenia jest bardzo dużo i wydawałoby się urozmaicone jednak niskiej jakości, pozbawione smaku, nieestetyczne- rozgotowane makarony, wszechobecna baranina żle przyrzadzona, posklejany ryż, widać oszczędność na produktach. Szkoda bo widac, że wszyscy Ci ludzie ciężko pracują i bardzo się starają, jednak czegoś brakuje. Dużo lepiej można zjeść w tureckiej restauracji a la carte. Najbardziej irytujące jest zajmowanie leżaków od wczesnych godzin rannych poprzez pozostawianie ręczników i blokowanie pustych leżaków przez większą część dnia. Niestety obsługa nic z tym nie robi, wprowadzenie opłaty rozwiązałoby problem.Wieczorami trudno znależć miejsce gdzie można byłoby usiąść, zatłoczone bary przy lobby i basenie. Mimo tego spokojnie i bezpiecznie do późnych godzin nocnych.Słabe animacje i wieczorne występy zespołów muzycznych z wokalem trudnym do zniesienia nawet dla osob pozbawionych słuchu muzycznego. Pani Rezydent nieobecna podczas check in, kontakt przez kilka minut gdy oferowała wycieczki a wszystkie informacje o funkcjonowaniu hotelu, usługach zawartych w cenę naszego pobytu uzyskaliśmy od bardzo profesjonalnej, kompetentnej obsługi recepcji. Reasumując to nie jest standard 5* a sporo podróżujemy po świecie i mamy właściwy punkt odniesienia i z pewnościa nie jest hotelem dla wymagających gości jak to zamieszczono w opisie oferty bo w takowych nie walczy się o stolik i leżak! My pojechaliśmy do Starlight wyłącznie odpocząć po długiej podróży na Bliskim Wschodzie i to udało się w 100% jednak bez komfortu jaki nam obiecywano. Kto szuka atrakcji i rozrywki będzie zawiedziony, Starlight to ładny obiekt z dużym niewykorzystanym potencjałem, personel jest miły, bardzo się stara jednak nie ma mowy o komforcie wypoczynku. Wszystkie uwagi przekazaliśmy managerowi hotelu. Organizacja Rainbow bez zarzutu, sprawny transfer z/na lotnisko.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Uważajcie na pokoje

    Jolanta, Warszawa 02.07.2019

    Nie otrzymaliśmy pokoju zgodnie z zamówioną ofertą, lecz standard, po 5 dniach i wykłóceniu się zmieniono nam pokój na taki jaki opłaciliśmy w biurze. Pomimo opłaty za 3 osoby dorosłe, otrzymywaliśmy tylko dla 2 osoby napoje, tak jakby 2 osoby były na ultra a 3 osoba na standardzie. Trzeba mieć buty do wody i na plażę. W barze przy basenie przede wszystkim obsługują obywateli z Rosji i animacje są także pod nich.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ocena

    Włodzimierz, Mieczewo 09.10.2021

    Generalnie OK, choć do oceny bardzo dobrej trochę brakuje. Jedyny zdecydowany minus to jakość rezydenta/opiekuna: Angielski śladowy (wiem co mówię, jestem zawodowcem), kontakt tylko telefoniczny, niedoinformowanie, a nawet wprowadzanie w błąd gości. Przykład: Informacja, że przysługuje jendorazowe bezpłatne skorzystanie z tureckiej restauracji specjalistycznej (a la carte), podczas gdy przysługuje jedna taka wizyta na każdy tydzień pobytu. Ponieważ różne źródła podawały różne treści, zadałem konkretne pytanie, czy Pani Rezydentka jest pewna, że chodzi o 1 wizytę na pobyt, a nie na każdy tydzień pobytu, odpowiedź była stanowcza i jednoznaczna: jedna na pobyt. W rzeczywistości: Na każdy tydzien pobytu. Nie wymagamy, żeby rezydent wiedział wszystko, ale jeśli czegoś nie wie, powinien sie nie dowiedzieć, a nie wprowadzać gości w błąd. Ale generalnie OK (patrz niżej)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem