Opinie o Starlight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(321 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pełen luxus jednak nie do końca

    Marcin Waldemar, Kamienna Góra 29.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Bardzo fajny hotel, ba miasteczko. Pełno restauracji, barów, uliczek, roślinności, basenów, prywatna plaża, Jedzenie urozmaicone - w sumie dla każdego coś dobrego. Jeżeli ktoś szuka kompleksowego wypoczynku zarówno dla dorosłych jak i dzieci - polecam.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Uwagi

    Jerzy, Katowice 07.08.2019

    Wczasy uważamy jako udane , ale mamy parę uwag . Przedewszystkim do biura RAINBOW. Czujemy się po częsci oszukani. Dotarliśmy do hotelu o godz. 23 (był to pierwszy dzień pobytu) , Natomiast wyjazd z hotelu ostatniego dnia był o godz. 10,30. Reasumując byliśmy stratni 2 dni opłaconego pobytu. Następną denerwującawą sprawą było to że prawie wszystko w hotelu robione było pod turystów z Rosji, których było tam większość.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd rodzinny

    Pawel, Kolobrzeg 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd udany , hotel bardzo ładny ,obsługa w restauracji i barach bardzo dobra.Organizowane imprezy wieczorne -np.dyskoteka.Ładna plaża . Dodatkowo płatne zamówienie na uroczystość urodzinową zostało zbagatelizowane. Zamówiliśmy osobne miejsce do uroczystości z podaniem szampana i tortu na wyznaczoną godzinę. Po przyjściu do umówionej restauracji zastaliśmy nie przygotowany stół ,zero nakrycia ,nie podano ani kieliszków do szampana,talerzyków itd. - tak jakby zapomnieli że mają cokolwiek przygotować. Pobyt bardzo udany

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje w Starliht

    Magdalena, Rzgów 11.09.2019

    Bardzo duży obiekt, z mnóstwem atrakcji zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Super profesjonalne animacje, zadbany piękny duży ogród.Nieco mało urozmaicone jedzenie, mnie brakowało podczas 10 dniowego pobytu owoców morza. Wraz z mężem i córką mieliśmy pokój w bungalowie w ogrodzie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd Turcja

    Tomasz, Środa Śląska 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd nasz był w czasie świąt w Turcji w tym czasie czyli od niedzieli do czwartku było wiele atrakcji . Po tym czasie automatycznie się zmieniło, na gorsze. Obsługa podczas śniadań oraz obiadów i kolacji nie radziła sobie z obsługą, niejednokrotnie trzeba było prosić o sztućce oraz posprzątanie stołu bo nie było gdzie usiąść i zjeść. Wiele razy zapomniano o nas.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jacek

    Jacek, Warszawa 07.08.2019

    Lipiec 2019.Udane wakacje z wnuczką. Obsługa w recepcji bardzo sprawna i dowóz /odwóz do miejsca zakwaterowania odbywa się wózkami elektrycznymi.Zakwaterowanie w Club Jacuzzi Dublex spełniło nasze oczekiwania. Hotel bardzo duży i nastawiony głównie na gości z Rosji (ok.30%), Turków ok.20%, a pozostali to reszta świata. Animatorzy nie nachalni (w tym Polacy) funkcjonujący sprawnie. Muzyka na obiektach basenowych stonowana, na plaży niesłyszalna. Internet OK. Zauważyliśmy zajmowanie leżaków na basenach- na plaży nieco lepiej. Menu bogate i smaczne. Dużo owoców i warzyw i "słodkości". Serwis sprzątający zadawalający, natomiast serwis uzupełniający napoje w barku - na minus. Pobieranie posiłków w systemie samoobsługowym, a kelnerzy (jest ich za mało w stosunku do liczby osób stołujących się) podają napoje i sprzątają naczynia. Nie korzystaliśmy z wycieczek.Transfer autokarowy z /do lotniska wydłużony ok. 1 godz..

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt wspaniały, ale ...

    Artur, Kudowa-Zdrój 24.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel wspaniały, z dużą ilością basenów, restauracji, barów, wyżywieniem z dużą ilością owoców. Jedynym minusem jest dużą obecność Rosjan i obsługa ukierunkowana na nich: rozmowę zawsze zaczynali od j.rosyjskiego i dopiero później przechodzili na angielski. A jeśli chodzi o obsługę z Rainbow: nie było problemów z kontaktem na lotnisku i w hotelu z rezydentem, ale ... godziny wylotu i powrotu udostępniono dopiero 30 dni przed wylotem, czyli wtedy kiedy nie można było już skorzystać z wykupionej opcji rezygnacji z wyjazdu bez podania przyczyny. Przypadek? Nie sądzę. W moim przypadku wyszło 6 dni pobytu i 7 niepełnych noclegów (przyjazd do hotelu na kolację o 18, wyjazd z hotelu o 3 w nocy). Pierwszy raz z Rainbow i z tego powodu chyba ostatni.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Majówka w Turcji

    BOZENA, PABIANICE 15.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel świetny, dużo zieleni, można odpocząć. 2 godziny jazdy od lotniska z obowiązkowym "postojem" przy jakiś straganach. Wielkie nieporozumienie, nawet jak wyjeżdżaliśmy z hotelu o 4 rano 20 minutowy postój był, mimo że nikt nie wyszedł z autokaru. Animacje dla dzieci przede wszystkim w języku rosyjskim. Powrót z 8 godzinnym opóźnieniem, za który nie przysługuje odszkodowanie, bo linia lotnicza turecka i wylot spoza UE.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w Starlight

    Jolanta Zofia, Szczecin 13.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    pobyt w hotelu i czas tam spędzony bardzo udany za ślubuje na 6 gwiazdek ale jeśli chodzi o zaangażowanie rezydentki która się nami opiekowała to totalna porażka zginęła nam walizka w drodze z hotelu na lotnisko rezydentka nie podjęła żadnych działań a biuro do tej pory nie odpowiada na moją reklamację nie sprawdzono nawet monitoringu ten incydent przekreślił wszystkie dobre wrażenia z wypoczynku

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Lana 22.09.2024

    To już drugi nasz pobyt w tym hotelu. Pierwszy raz było wspaniale, a że obiekt jest tak duży, że przez tydzień nie dało się wszystkiego zwiedzić, postanowiliśmy jeszcze raz spędzić urlop w tym hotelu, chociaż nigdy nie wybieramy drugi raz tego samego miejsca. I ze smutkiem stwierdzam, że było nieco gorzej. Nie mówię, że to były nieudane wakacje, było całkiem fajnie, ale mamy porównanie i to rzutuje na na naszą opinię. Ale do konkretów. Byliśmy w domkach i pierwszy i drugi raz i stan łazienek nie jest na 5*, nie wiem jak w budynku głównym, słyszałam różne opinie, w większości też nie oceniali łazienek na 5*. Może w tych najlepszych pokojach owszem, no ale hotel ocenia się na podstawie najtańszego pokoju, a nie najdroższego. Także sprzątanie pokoju w tym łazienki byle jakie, mimo zostawianych przez nas napiwków. Ogólnie obsługa była kiepska, oczywiście w wyjątkami, słabo wyszkolona, co najbardziej było widać podczas posiłków w głównej restauracji. Największy zarzut, że stali kupkami po nawet 5-6 osób na przejściu przy największym ruchu i gadali/rozmawiali, i trzeba było omijać ich, kilka razy naprawdę ledwo uniknęłam zderzenia, oni nawet nie zwracali uwagi. Leżaki na plaży i przy basenach ciągle są "rezerwowane" ręcznikami, ale często przez cały dzień ktoś tylko podszedł na chwilę, żeby się wykapać i znowu leżaki były tylko "zarezerwowane". Pytaliśmy obsługę o to, ale powiedzieli, że nie chcą konfliktów i bardzo wyraźnie dali do zrozumienia, że konfliktów z turystami z Rosji. A tych było minimum 80%. Poprzednim razem też było dużo Rosjan, ale mieliśmy wrażenie, że w tym roku ich poziom kultury był znacznie niższy. Oczywiście nie generalizuję, sporo Rosjan było w porządku. Teraz pozytywnie. Jedzenie pyszne i dużo do wyboru. Terytorium wspaniałe, domki ulokowane w parku z bujna roślinnością, o którą widać, że bardzo dbają. Baseny czyste, chociaż leżaki już trochę sfatygowane. Nasz rezydent Pan Dmitri zasługuje na najwyższą ocenę, ma dużą wiedzę, ciekawie opowiada i od razu odpowiadał na nasze zapytanie przez komunikator. Mimo wszystko urlop był udany, na naszej opinii zaważył poprzedni pobyt w tym hotelu, może rzeczywiście nie należy udawać się dwa razu w to samo miejsce :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem