Opinie o Starlight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(293 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Zdzisława Teresa, Saarbrucken 11.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Opieka rezydenta na 10 punków . Hotel bardzo dobry ale bardzo dużo Rosjan , którzy zachowywali się skandalicznie !!! Jedziecie jak na 5 gwiazdek bardzo słabe. Kurczak i ryby . Zdarzało się już zimne . Mi trafiła się nie dosmaczona ryba . Opuszczaliśmy hotel o 3 rano i trzeba było się wykluczać o jakąś przekąskę na drogę . Personel że słabą znajomością języków obcych . Rosjanie mieli nawet obsługę w języku rosyjskim . Zwróciłam na to uwagę menadżerowi hotelu . Tego hotelu nie polecam !!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jeśli brakuje Ci hałasu to hotel w sam raz dla Ciebie

    Sonia 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    To moj 2 pobyt. Byłam w hotelu Starlight w 2019 roku. W międzyczasie zwiedzilam inne kraje, byłam w różnych hotelach ale miałam miłe wspomnienia ze Starlight i z sentymentu postanowiłam wrócić. Niestety był to błąd. Duża zmiana na niekorzyść. Sam transfer do hotelu przebiegł bezproblemowo. Obowiązkowy przystanek w przydroznym bazarze zainicjowanym głównie dla turystów który był opisywany wcześniej w komentarzach jako zbędny. Tak było i tym razem. Sam budynek hotelu, baseny i ogród cudowne, pod tym względem wszystko trzyma poziom. Gorzej z użytkownikami hotelu. Przy poprzednim pobycie goście hotelowi z różnych krajów, z wysoką kulturą osobistą. Obecnie hotel zdominowany przez Rosjan którzy z kulturą nie mają nic wspólnego. Jeśli lubisz gdy ktoś wyrywa Ci menu z rąk przy barze lub jeść posiłki w towarzystwie gołych pośladków z problemami dermatologiczno-wenerycznymi siadającymi bezpośrednio na krzesłach to jest to hotel właśnie dla Ciebie :) stoły klejące, brudne obrusy Dodatkowo w pakiecie wrzaski dzieci podczas gdy rodzice zapatrzeni w telefony komórkowe nie są zainteresowani swoimi pociechami jeżdżącymi na hulajnogach po lobby, restauracjach i barach gdzie bardzo łatwo o wypadki które kończyły się jeszcze głośniejszymi wrzaskami. Transfer na lotnisko z małym opóźnieniem ale mimo tego obowiązkowa przerwa w przydroznym bazarze. Hotel jako budynek ok, nie jest niczemu winny ale dużo stracił przez obniżenie standardów. Nie jest to ten sam poziom co kiedyś. Bardziej dla rodzin z dziećmi niż na kulturalny wypoczynek dla dorosłych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jako hotel dla osób dorosych, nie sprawdził się w ogóle

    MAŁGORZATA, Niepołomice 15.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel pięknie położony, ma się wrażenie, że jest się w ogrodzie botanicznym. Ogromny teren do spacerów, ale równocześnie tłumy ludzi. Wybraliśmy go ze względu na strefy dla dorosłych, ale niestety to zupełnie nie działa w tym hotelu. Restauracja Luna reklamowana jest jako miejsce dla dorosłych, ale niestety nikt tego nie pilnuje - pytając o to w recepcji, uzyskaliśmy poinformowano nas, że właściwie to ona jest ogólnodostępna. Basen dla dorosłych jest położony obok głównego basenu, gdzie cały dzień gra głośna muzyka i wrzeszczą dzieci, więc też nie ma mowy o odpoczynku. Dodatkowo basen ten nie ma żadnej obsługi kelnerskiej z baru, można samemu iść w mokrym stroju do baru w głównym lobby. Twz. quite pool jest cichy chyba tylko dlatego, że nie ma na nim muzyki, poza tym niestety pełno dzieci i nikt nie zwraca uwagi na wrzaski, skoki do wody, itp. Jedyne miejsce, które działało zgodnie z założeniami, to bar dla dorosłych przy głównym lobby. Tak więc przez pryzmat kryteriów, jakimi się kierowaliśmy przy wyborze hotelu to wielka dwója, nie sposób odpocząć w takim hałasie i przy takiej ilości ludzi. Pokoje bardzo skromne (mieszkaliśmy w domkach), mocno wysłużone i mało zadbane, sprzątane tak bardzo symbolicznie. Jedzenie natomiast smaczne i bardzo, bardzo dużo. Dostępne są liczne restauracje i bary z przekąskami, łącznie z restauracją dostępną całą dobę. Można korzystać również z całej intrastuktury hotelu Sunrise, włącznie w restauracjami i barami (nie ma ogólnie żadnej "granicy" między hotelami, cały teren jest traktowany jako jeden kompleks). W głównej restauracji w porze śniadania i kolacji jest totalna masakra, tłumy ludzi, wszędzie kolejki, walki o stoliki. Alkohole markowe w rozsądnym wyborze dostępne tylko w barach w głównym budynku (bar w lobby, bar dla dororosłych). Poza tym bardzo ograniczony wybór w pozostałych miejscach. Generalnie jak ktoś lubi gwar, potrzebuje atrakcji dla dzieci, bierze udział w animacjach, to może rozpatrzyć ten hotel, Jeśli chodzi o spokój i odpoczynek dla osób dorosłych, nie lubiących hałasu i zajęć zorganizowanych, to nie polecam. I chyba nie ma zaskoczenia, większość gości to Rosjanie i na nich jest nakierowana uwaga, nawet większość personelu jest rosyjsko języczna. Generalnie ciężko się dogadać po angielsku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Magdalena Krawczyńska

    PAWEL, --- 19.09.2019

    Pobyt oceniamy za udany na 2 pkt, w skali 1-5, jesteśmy zdegustowani błędnymi informacjami w ofercie Rainbow : 1/ dot. lokalizacji hotelu względem SIde, wybraliśmy ten hotel tylko z powodu odległosci do Side ( miało być 10 km, było ponad 20 km, co gorsza nikt nie poinformował nas o trudnościach z dojazdem do Side, który w praktyce okazał się bardzo kosztowny, ponieważ musielismy brać taksówki. Więc gdybyśmy wiedzieli od początku , wybralibyśmy hotel w samym Side 2/ Transfer z lotniska trwał dłużej niż przelot samolotem , w sumie ponad 3 godziny , przynajmniej pół godziny czekania w upale na to żeby autokar ruszył, nieuzasadnione oczekiwanie na rezydenta, który się spóźnił i nie miał w zasadzi nic ciekawego do przekazania. Ludzie byli zgrzani i zmęczeni . Sama podróż to koszmar, autokar jechał 40 km/h, z nawiewem zamiast klimy, w dodatku był w fatalnym stanie technicznym, zartowaliśmy sobie że skrzynia biegów może nam się rozsypać zanim dojedziemy do hotelu. Koszmar!3/ Opieka Rezydenta - taki opis w ofercie to lekka przesada, rezydent pojawił się na lotnisku, potem w hotelu raz na spotkaniu powitalnym i przed odjazdem - niestety nie miał za dużo do powiedzenia. Więc ten punkt w programie mógłby nie istnieć, spokojnie możecie Państwo zaoszczędzić na rezydencie w przyszłości a więcej pieniedzy przeznaczyć na godny transfer. Ostatnia uwaga dotyczy hotelu i jego nastawienia na turystów z Rosji, niestety na jedynych wakacjach w tym roku musieliśmy tolerować wszechobecny język rosyjski , nie tylko wsród gości ale przede wszystkim obsługi hotelowej, również puszczanej muzyki i organizowanych atrakcji . Widać że hotel nastawiony jest na obsługę turystów z jednego kraju , nie miłe uczucie pozostawać gościem drugiej kategorii. Pozostaje wrażenie , że byliśmy na wczasach w jednej z republik rosyjskich .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt 24.05-01.06

    Sylwia 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Wielkość hotelu robi wrażenie, teren wokół zadbany oraz pełen zieleni. Trafiliśmy na znośne obłożenie w hotelu i nie było walki o leżaki. Jedzenie dość monotonne, desery zbyt słodkie, ale było co jeść 😉 kolacja w restauracji mongolskiej -jedna kolacja tematyczna na wyjazd, była bardzo fajnie zorganizowana i byliśmy bardzo zadowoleni. Zakończyło nas nastawienie hotelu na turystów z Rosji, którzy dominowali w hotelu. Obsługa słabo radzi sobie z angielskim i odnosi się wrażenie, że wszyscy goście niemówiący po rosyjsku są niewidoczni oraz pomijani przez większość obsługi. Wielkim minusem wycieczki były godziny wylotu z Turcji. Wycieczkę mieliśmy wykupiona do 31.05, a wylot był 01.06 o godz 3 nam ranem. Gdybyśmy mieli te dane na etapie zakupy, nie zdecydowalibyśmy się na nią ze względu na małe dzieci. Jesteśmy rozczarowani obsługa biura rainbow. Pomimo kontaktu z biurem oraz prośbę o wsparcie zostaliśmy skazani na siebie tzn. na samodzielne dogadywanie się z hotel odnosnie tego czasu, bo transfer z hotelu był w nocy z 31.05/01 .06

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wakacje w Starlight Resort Hotel

    Paweł Barański 04.10.2019

    Na lotnisku w Atalyi rezydentkę widziałem przez sekundę która odznaczyła na liście obecności stan osobowy i wskazała autobus i tyle tą Panią widzieliśmy. Zostawiono nas pastwę losu. Na umówioną godzinę nie stawiła się w hotelu tylko ktoś napisał na kartce,że spotkanie jest przedłużone o 1 godzinę. Poszedłem za godzinę też nikogo nie zastałem. W końcu pojechałem na wczasy odpoczywać a nie czekać na rezydenta. To żenada biura Rainbow,że tak dba o wczasowiczów którzy płacą tak duże pieniądze w tak renomowanym hotelu. Polecam wziąć nauki od Rosyjskich biur podróż jak Oni dbają o swoich wczasowiczów: Rezydent jest na miejscu udziela wszelkiej pomocy wszystkim zainteresowanym nawet nam Polakom. Dobrze,że w przeszłości uczyliśmy się tego języka. Życzyłbym sobie żeby w Polsce powstało przedstawicielstwo rosyjskiego biura podróży to na pewno wielu Polaków by z niego skorzystało. Rosjanie przywożą ze sobą swoich animatorów , dla dorosłych i dla dzieci. Polacy zdani są na siebie. Transfer na lotnisko powinien odbywać się w ciągu 1 godziny na lotnisko a trwał ponad 2 godziny gdyż kierowca o godzinie 3: 50 nad ranem zatrzymał się przed bazarem żebyśmy robili zakupy o zgrozo kto dał takie przyzwolenie, żeby wyciągnąć ostatniego dolara od Polaków gdzie jest Rezydent? Na lotnisku brak listy uczestników brak Rezydenta opóźnienie o 1 godzinę potem po godzinie odprawa opóźniony samolot o godzinę i nikt tym się nie przejmuje. Dobrze,że dolecieliśmy do Gdańska. Z biurem podróży Reinbow leciałem już 4 raz posiadam kartę stałego klienta ale kolejny urlop z tym biurem stoi pod znakiem zapytania. Poprzednio latałem z tym biurem do Grecji było wszystko Ok. Rezydent na lotnisku z lotniska do hotelu z hotelu na lotnisko na wycieczki fakultatywne itd. Z Turcją poszło coś nie tak. Drodzy wczasowicze żądajmy zapisów w umowie, że opieka rezydenta 24 godziny na dobę. Żądajmy komunikatów powitalnych w samolocie w j.polskim. Czy jest problem nagrać komunikat w j.polskim.?Żądajmy komunikatów w recepcji w j.polskim jak ustawić WFI. I tyle i aż tyle. Żeby Rezydent Rosyjski nie musiał pomagać Polskim Turystom . To wstyd dla biura.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje Turcja

    Paweł 03.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Ogólnie pobyt oceniam słabo, na minus - słabe jedzenie, obsługa nastawiona tylko na Rosjan, jak mówisz do nich po angielsku to patrzą jakbyś prawił zakazaną magię. Byliśmy 2+2 i bungalow remontu to nie widział chyba z 10 lat, wszędzie wilgoć, domki co noc podlewane zraszaczami po fundamentach. Mając małe dziecko z wózkiem byliśmy zakwaterowani w pokoju do którego trzeba było wchodzić po schodach, a obok rodzina 2+1 dziecko 6 lat mieli podjazd (przyjechaliśmy razem). Na plus - dużo animacji, spory obiekt więc jest gdzie pospacerować lub się nawet zgubić. Plaża żwir + kamienie, szału nie ma, dno słabo widoczne. Lepiej dołożyć 2 tysiące i nie być zakwaterowanym w tym hotelu. Pozdrawiam z gorącej polski.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje czerwiec 2024

    Piotr, Bogucin 26.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Oferta zakupiona w biurze stacjonarnym Wakacje.pl ,hotel 5* ,pokój w domkach bungalow. Pokój był brudny, armatura jak z PRL-u, brudna, zużyta ,robaki w pokoju, klimatyzacja nie działała. Następnego dnia po zapewnieniu rezydenta Reinbow czy cały hotel posiada 5* uzyskaliśmy odpowiedź że tak. My jak również jeszcze dwie rodziny z Polski reklamowaliśmy standard, a wszyscy mieliśmy pokoje w domkach bungalow, w rezultacie musieliśmy dopłacić za pokój w głównym budynku. Wszyscy czulismy się oszukani przez hotel ,wakacje.pl jak i Rainbow. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację,jednak Raibow umywa ręcę twierdząc ,że hotel spełniał standard 5*, stare i zniszczone wyposażenie łazienki to wg. Nich zużywającą się armatura i jest ro normalne, robaki no cóż taki klimat a nie działającą klimatyzacja przy 45 stopniach na nie daje rady a pokój zmieniliśmy wg własnej decyzji. Ale to nie tak ,gdyż wybierając ofertę spędziliśmy w biurze sporo czasu zważając największą uwagę na standard, a na miejscu poczuliśmy się oszukani, zarówno hotel jak i biuro wakacje.pl oraz Rainbow sprzedają ofertę niezgodną z opisem. Bo jeśli jak usłyszeliśmy na miejscu wszyscy wiedzą że tak wyglądają domki bungalow że jest to niższy standard nic z tym nie robią a sprzedają ofertę jako 5*. Tyle to owszem posiada Główny budynek hotelu ale na pewno nie domki bungalow i klienci celowo wprowadzani są w błąd. Kiedy poprosiliśmy żeby został na pokazany dla porównania pokój w budynku głównym nie mogliśmy uwierzyć że jest taka kolosalna różnica a cena jest taka sama.. Wstyd a jeszcze gorsze jest to że Raibow umywa ręce twierdząc że wszystko było ok i mieliśmy pokój zgodny ze standardem . Oszuści.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Nie polecam

    Rodzina 10.07.2019

    Nie polecam pobytu w bungalowach - oceniam je na 3*. Śmierdzące pokoje, okropne łazienki, brudne zasłony - nie takich warunków oczekiwaliśmy. Restauracja nie robi wrażenia, jedzenie bez szału. Zdecydowana większość gości to Rosjanie. Tylko nieliczne osoby z obsługi hotelowej rozmawiają po angielsku. Pokój nie jest sprzątany codziennie. Animacje na niskim poziomie. Jesteśmy 5 raz w Turcji i pierwszy raz totalnie rozczarowani. Rainbow, powinniście uświadamiać klientów, ze pokoje w bungalowach są naprawdę kiepskie. Przykro mi to pisać, ale ta oferta to Wasza totalna porażka.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    przereklamowany hotel przez rainbow

    Luiza Konstancja, Radom 23.07.2019

    Nie polecam hotel mieliśmy zabukowany pokój z widokiem na morze gdzie była doplata 1200 zl pokój był bez widoku po 2 i nam zmienili , obsługa na restauracji tylko patrzy jak sztućce i talerze pozbierać nic więcej , odzienie chodzą na plaży namawiają na futra , zloto i zakupy jak człowiek lezy i chce odpocząć , w cenia jedna kolacja na która kolejki zeby sie zapisać przez 2 dni nie udało nam się zrezygnowaliśmy z niej , HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 5 GWIAZDEK TOTALNA PORAŻKA

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem