Opinie o Starlight Resort Hotel

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(261 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd Turcja

    Tomasz, Środa Śląska 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd nasz był w czasie świąt w Turcji w tym czasie czyli od niedzieli do czwartku było wiele atrakcji . Po tym czasie automatycznie się zmieniło, na gorsze. Obsługa podczas śniadań oraz obiadów i kolacji nie radziła sobie z obsługą, niejednokrotnie trzeba było prosić o sztućce oraz posprzątanie stołu bo nie było gdzie usiąść i zjeść. Wiele razy zapomniano o nas.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jacek

    Jacek, Warszawa 07.08.2019

    Lipiec 2019.Udane wakacje z wnuczką. Obsługa w recepcji bardzo sprawna i dowóz /odwóz do miejsca zakwaterowania odbywa się wózkami elektrycznymi.Zakwaterowanie w Club Jacuzzi Dublex spełniło nasze oczekiwania. Hotel bardzo duży i nastawiony głównie na gości z Rosji (ok.30%), Turków ok.20%, a pozostali to reszta świata. Animatorzy nie nachalni (w tym Polacy) funkcjonujący sprawnie. Muzyka na obiektach basenowych stonowana, na plaży niesłyszalna. Internet OK. Zauważyliśmy zajmowanie leżaków na basenach- na plaży nieco lepiej. Menu bogate i smaczne. Dużo owoców i warzyw i "słodkości". Serwis sprzątający zadawalający, natomiast serwis uzupełniający napoje w barku - na minus. Pobieranie posiłków w systemie samoobsługowym, a kelnerzy (jest ich za mało w stosunku do liczby osób stołujących się) podają napoje i sprzątają naczynia. Nie korzystaliśmy z wycieczek.Transfer autokarowy z /do lotniska wydłużony ok. 1 godz..

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt wspaniały, ale ...

    Artur, Kudowa-Zdrój 24.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel wspaniały, z dużą ilością basenów, restauracji, barów, wyżywieniem z dużą ilością owoców. Jedynym minusem jest dużą obecność Rosjan i obsługa ukierunkowana na nich: rozmowę zawsze zaczynali od j.rosyjskiego i dopiero później przechodzili na angielski. A jeśli chodzi o obsługę z Rainbow: nie było problemów z kontaktem na lotnisku i w hotelu z rezydentem, ale ... godziny wylotu i powrotu udostępniono dopiero 30 dni przed wylotem, czyli wtedy kiedy nie można było już skorzystać z wykupionej opcji rezygnacji z wyjazdu bez podania przyczyny. Przypadek? Nie sądzę. W moim przypadku wyszło 6 dni pobytu i 7 niepełnych noclegów (przyjazd do hotelu na kolację o 18, wyjazd z hotelu o 3 w nocy). Pierwszy raz z Rainbow i z tego powodu chyba ostatni.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Majówka w Turcji

    BOZENA, PABIANICE 15.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel świetny, dużo zieleni, można odpocząć. 2 godziny jazdy od lotniska z obowiązkowym "postojem" przy jakiś straganach. Wielkie nieporozumienie, nawet jak wyjeżdżaliśmy z hotelu o 4 rano 20 minutowy postój był, mimo że nikt nie wyszedł z autokaru. Animacje dla dzieci przede wszystkim w języku rosyjskim. Powrót z 8 godzinnym opóźnieniem, za który nie przysługuje odszkodowanie, bo linia lotnicza turecka i wylot spoza UE.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem