Opinie klientów o Starlight Resort Hotel

5.4 /6
142 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

PAWEL, --- 19.09.2019

Magdalena Krawczyńska

Pobyt oceniamy za udany na 2 pkt, w skali 1-5, jesteśmy zdegustowani błędnymi informacjami w ofercie Rainbow : 1/ dot. lokalizacji hotelu względem SIde, wybraliśmy ten hotel tylko z powodu odległosci do Side ( miało być 10 km, było ponad 20 km, co gorsza nikt nie poinformował nas o trudnościach z dojazdem do Side, który w praktyce okazał się bardzo kosztowny, ponieważ musielismy brać taksówki. Więc gdybyśmy wiedzieli od początku , wybralibyśmy hotel w samym Side 2/ Transfer z lotniska trwał dłużej niż przelot samolotem , w sumie ponad 3 godziny , przynajmniej pół godziny czekania w upale na to żeby autokar ruszył, nieuzasadnione oczekiwanie na rezydenta, który się spóźnił i nie miał w zasadzi nic ciekawego do przekazania. Ludzie byli zgrzani i zmęczeni . Sama podróż to koszmar, autokar jechał 40 km/h, z nawiewem zamiast klimy, w dodatku był w fatalnym stanie technicznym, zartowaliśmy sobie że skrzynia biegów może nam się rozsypać zanim dojedziemy do hotelu. Koszmar!3/ Opieka Rezydenta - taki opis w ofercie to lekka przesada, rezydent pojawił się na lotnisku, potem w hotelu raz na spotkaniu powitalnym i przed odjazdem - niestety nie miał za dużo do powiedzenia. Więc ten punkt w programie mógłby nie istnieć, spokojnie możecie Państwo zaoszczędzić na rezydencie w przyszłości a więcej pieniedzy przeznaczyć na godny transfer. Ostatnia uwaga dotyczy hotelu i jego nastawienia na turystów z Rosji, niestety na jedynych wakacjach w tym roku musieliśmy tolerować wszechobecny język rosyjski , nie tylko wsród gości ale przede wszystkim obsługi hotelowej, również puszczanej muzyki i organizowanych atrakcji . Widać że hotel nastawiony jest na obsługę turystów z jednego kraju , nie miłe uczucie pozostawać gościem drugiej kategorii. Pozostaje wrażenie , że byliśmy na wczasach w jednej z republik rosyjskich .

3.0/6

Paweł Barański 04.10.2019

Wakacje w Starlight Resort Hotel

Na lotnisku w Atalyi rezydentkę widziałem przez sekundę która odznaczyła na liście obecności stan osobowy i wskazała autobus i tyle tą Panią widzieliśmy. Zostawiono nas pastwę losu. Na umówioną godzinę nie stawiła się w hotelu tylko ktoś napisał na kartce,że spotkanie jest przedłużone o 1 godzinę. Poszedłem za godzinę też nikogo nie zastałem. W końcu pojechałem na wczasy odpoczywać a nie czekać na rezydenta. To żenada biura Rainbow,że tak dba o wczasowiczów którzy płacą tak duże pieniądze w tak renomowanym hotelu. Polecam wziąć nauki od Rosyjskich biur podróż jak Oni dbają o swoich wczasowiczów: Rezydent jest na miejscu udziela wszelkiej pomocy wszystkim zainteresowanym nawet nam Polakom. Dobrze,że w przeszłości uczyliśmy się tego języka. Życzyłbym sobie żeby w Polsce powstało przedstawicielstwo rosyjskiego biura podróży to na pewno wielu Polaków by z niego skorzystało. Rosjanie przywożą ze sobą swoich animatorów , dla dorosłych i dla dzieci. Polacy zdani są na siebie. Transfer na lotnisko powinien odbywać się w ciągu 1 godziny na lotnisko a trwał ponad 2 godziny gdyż kierowca o godzinie 3: 50 nad ranem zatrzymał się przed bazarem żebyśmy robili zakupy o zgrozo kto dał takie przyzwolenie, żeby wyciągnąć ostatniego dolara od Polaków gdzie jest Rezydent? Na lotnisku brak listy uczestników brak Rezydenta opóźnienie o 1 godzinę potem po godzinie odprawa opóźniony samolot o godzinę i nikt tym się nie przejmuje. Dobrze,że dolecieliśmy do Gdańska. Z biurem podróży Reinbow leciałem już 4 raz posiadam kartę stałego klienta ale kolejny urlop z tym biurem stoi pod znakiem zapytania. Poprzednio latałem z tym biurem do Grecji było wszystko Ok. Rezydent na lotnisku z lotniska do hotelu z hotelu na lotnisko na wycieczki fakultatywne itd. Z Turcją poszło coś nie tak. Drodzy wczasowicze żądajmy zapisów w umowie, że opieka rezydenta 24 godziny na dobę. Żądajmy komunikatów powitalnych w samolocie w j.polskim. Czy jest problem nagrać komunikat w j.polskim.?Żądajmy komunikatów w recepcji w j.polskim jak ustawić WFI. I tyle i aż tyle. Żeby Rezydent Rosyjski nie musiał pomagać Polskim Turystom . To wstyd dla biura.

1.5/6

Rodzina 10.07.2019

Nie polecam

Nie polecam pobytu w bungalowach - oceniam je na 3*. Śmierdzące pokoje, okropne łazienki, brudne zasłony - nie takich warunków oczekiwaliśmy. Restauracja nie robi wrażenia, jedzenie bez szału. Zdecydowana większość gości to Rosjanie. Tylko nieliczne osoby z obsługi hotelowej rozmawiają po angielsku. Pokój nie jest sprzątany codziennie. Animacje na niskim poziomie. Jesteśmy 5 raz w Turcji i pierwszy raz totalnie rozczarowani. Rainbow, powinniście uświadamiać klientów, ze pokoje w bungalowach są naprawdę kiepskie. Przykro mi to pisać, ale ta oferta to Wasza totalna porażka.

0.5/6

Luiza Konstancja, Radom 23.07.2019

przereklamowany hotel przez rainbow

Nie polecam hotel mieliśmy zabukowany pokój z widokiem na morze gdzie była doplata 1200 zl pokój był bez widoku po 2 i nam zmienili , obsługa na restauracji tylko patrzy jak sztućce i talerze pozbierać nic więcej , odzienie chodzą na plaży namawiają na futra , zloto i zakupy jak człowiek lezy i chce odpocząć , w cenia jedna kolacja na która kolejki zeby sie zapisać przez 2 dni nie udało nam się zrezygnowaliśmy z niej , HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 5 GWIAZDEK TOTALNA PORAŻKA
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem