Opinie klientów o Starlight Resort Hotel

5.4 /6
142 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Iwona Anna, Gdańsk 17.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Starlight Resort Hotel wypoczynek 02.10-07.10-2023

Hotel bardzo ciekawy, godny polecenia, jednak wszech obecni goście z Rosji skutecznie psują wypoczynek, czytaliśmy wcześniej opinie, że jest ich tam mnóstwo, ale dopiero widząc to na własne oczy jak tłoczą się przy ciekawszych potrawach na posiłkach, pakując je do reklamówek, robiąc przy tym ogromny bałagan wokół, hałaśliwe zachowanie na każdym kroku, rezerwowanie leżaków o bladym świcie (pierwszy raz spotkaliśmy się z czymś takim w pięcio gwiazdkowym hotelu), przy czym rezerwują po dwa leżaki na osobę - jeden w cieniu, drugi w słońcu, czasem w ogóle nie pojawiając się przy tych leżakach, bardzo psuje ogólne wrażenie z pewnością odbiera to ochotę do powrotu do tego hotelu. Pokoje w budynku głównym zdecydowanie mają najlepsze czasy za sobą, standard zdecydowanie poniżej 5 gwiazdek, choć są duże i przestronne co jest na plus. Jedzenia na stołówce dużo, mimo zachłanności rosyjskich gości, nie brakowało, trzeba było jednak często poczekać na uzupełnienie półmisków. W porównaniu do innych hoteli 5 gwiazdek w Turcji, zdecydowanie nie polecamy. Wycieczka do starożytnego Side, porażka, właściwie samodzielne zwiedzanie, ogólnodostępnych zabytków znajdujących się na otwartej przestrzeni, z hotelu można tam dostać się samodzielnie busami, niestety z przesiadką lub taksówką spod głównego wejścia do hotelu za zdecydowanie niższe pieniądze.

4.0/6

Michał, Warszawa 11.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Hotel z potencjałem

Wyjazd zaczął się super. Organizacja na lotnisku po przylocie zorganizowana perfekcyjnie. Rezydenci pomocnie i sprawni. To było nasze chyba najszybsze dotarcie do autobusu po przylocie. Autokar również szybko odjechał. Hotel do przyjeździe zrobił na nas dobre wrażenie. Jednak czar szybko prysł, gdy tylko czekaliśmy na wydanie karty do pokoju. Zapomnieli o nas, choć prosiliśmy o priorytet bo mieliśmy dwójkę małych dzieci, którzy nam spali (była 1:00 w nocy). Zmarnowaliśmy prawie godzinę na czekanie. Sam pobyt: hotel ma super ogród, zadbany, wypielęgnowany. Godny naśladowania. Pokój (Jacuzzi Club) też bardzo fajny. Bardzo wygodny, cichy, pozwalający porządnie odpocząć. Niestety widać ślady upływu czasu, choć specjalnie to nie przeszkadzało. Gorsze były inne rzeczy: 1) O zgrozo! codziennie przestawał działać elektroniczny zamek do drzwi i brak możliwości wejścia do pokoju (gdy dzieciaki padnięte). Codzienna wyprawa do recepcji celem zakodowania karty. Na nic były prośby aby naprawili zamek a nie kodowali nam karty, bo to nie o to chodziło. 2) zablokował się mechanizm odpływu w jednej z umywalek i nie dało się z niej korzystać. Jakie nasze zaskoczenie było gdy na prośbę o naprawę, zastaliśmy kartkę przy umywalce "Please don't touch". Serio??? Obsługa: problemy w komunikacji po angielsku. Tylko recepcja zna angielski. Reszta obsługi: sprzątanie, serwis techniczny, kelnerzy itd praktycznie nic nie znają po angielsku, nawet proste słowa typu "yellow icecream please". Ogólnie pomocni i mili, ale brakuje nastawienia na innych gości niż rosjanie. A rosjan pełno. Rosjanie strasznie palą paiperosy przy posiłkach i to było coś co nas odpychało od nich. Rezydent: niestety, poza dotychczasowym naszym doświadczeniem, bardzo miłym i pozytywnym, tym razem było bardzo słabo. Musiałem korzystać z pomocy szpitalnej: rezydent w niczym nie pomógł żonie gdy potrzebowała pomocy przy mnie mając jednocześnie dwójkę małych dzieci. Jedynie ubezpieczyciel z Polski pomagał załatwiać transport na terenie hotelu od pokoju do bramy hotelowej. Rezydent nie zainteresował się, nie pomógł, nie dopytał czy jest już ok. Nic. Na plus atrakcje dla dzieci i nie tylko: zrobione z rozmachem: oktoberfest, piana party. Ale i baseny dla dzieci, animacje. Tak więc nasza opinia o wyjeździe jest dość kiepska pomimo, że hotel robi super wrażenie, to jest pełno niedopracowań (usterki, brak znajomości angielskiego, spóźnienia club car, czekanie na kolacje - pełna sala gości itd). Oraz zerowa pomoc rezydenta w ciężkiej sytuacji. Takie wspomnienia pozostaną po tej wycieczce.

4.0/6

Jujustyna 20.07.2022

Urlop od 7.07-10.07.2022

Urlop 2022 w hotelu starlight uważam za udany, ale nie do końca udany z powodu niemiłej obsługi barów.

4.0/6

ALEKSANDRA, Ruda Śląska 02.08.2022

Hotel piekny, ale za duzy.

Kilka dni temu wrocilismy z wakacji w tym hotelu. Hotel i jego teren piekny, jednak jak dla nas stanowczo za duzy. Pierwszego dnia ciezko sie odnalezc i trafic gdziekolwiek. Mieszkalismy w bungalowie niedaleko aquaparku, z ktorego glownie korzystalismy (ze wzgledu na corke), gdzie problemu z lezakami nie bylo. Pokoje sprzatane niby codziennie, ale srednio dokladnie. Jedzenie bardzo dobre, ale dosc monotonne, praktycznie codziennie bylo to samo. Ale glodni nie chodzilismy :) Wieksza czesc obslugi (poza recepcja), nie rozmawiala po angielsku. W hotelu bardzo duzo Rosjan. Po terenie chodza pawie i kury. Spotkala nas niemila sytuacja, z naszego pokoju ktos z obslugi ukradl duza, pluszowa maskotke od corki. Hotel olal sprawe, mowiac, ze niby co oni maja z tym zrobic. Niesmak pozostal, bo takie rzeczy nie powinny sie zdarzac. I tu juz nie chodzi o maskotke, tylko sam fakt kradziezy. Gosc powinien czuc sie bezpiecznie. Wartosciowe rzeczy chowa sie w sejfie, ale przeciez wszystkiego, co przywiezlismy, tam nie schowamy. Wifi mialo dzialac w calym hotelu, jednakze niestety byly z tym duze problemy. W aquaparku wifi nie bylo, na silowni w hotelu tez nie. Czesto zrywalo polaczenie, albo sygnal byl tak slaby, ze nie dalo sie korzystac. Nieraz byl tez komunikat, ze nie mozna sie przylaczyc, bo punkt dostepowy jest pelny. Klimatyzacja w pokoju ledwo zipiala, od innych osob z hotelu wiemy, ze u nich bylo tak samo. Zglaszalismy ten problem, ale nic z tym nie zrobili. Pod koniec pobytu, w hotelu byl 3 dniowy problem z pradem, co chwile gasly swiatla, nie dzialaly windy i zjezdzalnie w aquaparku. Potem juz czesc wind byla wylaczona z uzytku. Z milych rzeczy, z okazji urodzin otrzymalam od hotelu kartke urodzinowa, zaproszenie calodniowe na posilki w restauracji VIP, torcik z odspiewanymi przez obsluge zyczeniami i szampana z extra drinkiem wieczorem w barze :) Niedaleko hotelu shopping center, gdzie mozna na spokojnie zrobic zakupy, bez targowania sie. Sa tez standardowe sklepiki, gdzie mozna sie targowac.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem