Opinie klientów o Starlight Resort Hotel

5.4 /6
142 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Spalony od słońca :) 29.06.2021

Termin 19.06-26.06.2021

Termin 19.06-26.06.2021. Hotel dopiero się otwierał do sezonu. Restauracje nieczynne. Sporo atrakcji dopiero ruszało. Plaża mega kamienista. Bez butów ciężka przeprawa. Dość agresywne zejście także bez umiejętności pływackich nie polecam. Na duży plus obsługa bo nie było się do czego przyczepić. Baseny naprawdę spoko. Aquapark swoje lata już ma, ale u nas młoda zadowolona. Animacje dla dzieci ok. Polskie Animatorki to na pewno duża zaleta. Szczególnie wyróżniała się tam Pani Weronika. Widać, że bardzo jej zależało na tym abyśmy wiedzieli co się w hotelu dzieje, z czego możemy skorzystać etc. To miłe, że jej się chciało być zawsze na full uśmiechu z grupą z PL.

3.5/6

Dariusz, Katowice 19.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Pobyt w Starlight.

Starlight to duży, ładny kompleks hotelowy z zadbanym ogrodem, kilkoma basenami z wydzieloną wygodną strefą vip i adults only. Pokój na 5-tym piętrze z widokiem na morze przestronny jednak widać upływ czasu, sprzątany niedokładnie zwłaszcza łazienka, Panie zapominały o dokładaniu kosmetyków, wymianie ręczników, umyciu blatu. Sprzątanie ograniczało się do opróżniania koszy i słaniu łóżek. Najsłabszym punktem hotelu jest restauracja i kuchnia. Restauracja mimo, iż jest duża plus 2 tarasy zewnętrzne nie zapewnia stolików dla wszystkich gości. Zwłaszcza w porze kolacji trudno znależć wolny stolik a obsługa jest bierna i zagubiona i nie potrafi pomóc. W rezultacie trzeba sporo się nachodzić z talerzem w dłoni by znależć stolik i w efekcie konsumować zimne danie. Obsługa szybko sprząta po posiłku nie uzupełniając nakryć, serwetek, kieliszków, zdezorientowana nie wie gdzie znależć sztućce do deseru, trzeba samemu szukać...To taka typowa masówka ze sporym zamieszaniem. Jedzenia jest bardzo dużo i wydawałoby się urozmaicone jednak niskiej jakości, pozbawione smaku, nieestetyczne- rozgotowane makarony, wszechobecna baranina żle przyrzadzona, posklejany ryż, widać oszczędność na produktach. Szkoda bo widac, że wszyscy Ci ludzie ciężko pracują i bardzo się starają, jednak czegoś brakuje. Dużo lepiej można zjeść w tureckiej restauracji a la carte. Najbardziej irytujące jest zajmowanie leżaków od wczesnych godzin rannych poprzez pozostawianie ręczników i blokowanie pustych leżaków przez większą część dnia. Niestety obsługa nic z tym nie robi, wprowadzenie opłaty rozwiązałoby problem.Wieczorami trudno znależć miejsce gdzie można byłoby usiąść, zatłoczone bary przy lobby i basenie. Mimo tego spokojnie i bezpiecznie do późnych godzin nocnych.Słabe animacje i wieczorne występy zespołów muzycznych z wokalem trudnym do zniesienia nawet dla osob pozbawionych słuchu muzycznego. Pani Rezydent nieobecna podczas check in, kontakt przez kilka minut gdy oferowała wycieczki a wszystkie informacje o funkcjonowaniu hotelu, usługach zawartych w cenę naszego pobytu uzyskaliśmy od bardzo profesjonalnej, kompetentnej obsługi recepcji. Reasumując to nie jest standard 5* a sporo podróżujemy po świecie i mamy właściwy punkt odniesienia i z pewnościa nie jest hotelem dla wymagających gości jak to zamieszczono w opisie oferty bo w takowych nie walczy się o stolik i leżak! My pojechaliśmy do Starlight wyłącznie odpocząć po długiej podróży na Bliskim Wschodzie i to udało się w 100% jednak bez komfortu jaki nam obiecywano. Kto szuka atrakcji i rozrywki będzie zawiedziony, Starlight to ładny obiekt z dużym niewykorzystanym potencjałem, personel jest miły, bardzo się stara jednak nie ma mowy o komforcie wypoczynku. Wszystkie uwagi przekazaliśmy managerowi hotelu. Organizacja Rainbow bez zarzutu, sprawny transfer z/na lotnisko.

3.5/6

Jolanta, Warszawa 02.07.2019

Uważajcie na pokoje

Nie otrzymaliśmy pokoju zgodnie z zamówioną ofertą, lecz standard, po 5 dniach i wykłóceniu się zmieniono nam pokój na taki jaki opłaciliśmy w biurze. Pomimo opłaty za 3 osoby dorosłe, otrzymywaliśmy tylko dla 2 osoby napoje, tak jakby 2 osoby były na ultra a 3 osoba na standardzie. Trzeba mieć buty do wody i na plażę. W barze przy basenie przede wszystkim obsługują obywateli z Rosji i animacje są także pod nich.

3.5/6

Włodzimierz, Mieczewo 09.10.2021

Ocena

Generalnie OK, choć do oceny bardzo dobrej trochę brakuje. Jedyny zdecydowany minus to jakość rezydenta/opiekuna: Angielski śladowy (wiem co mówię, jestem zawodowcem), kontakt tylko telefoniczny, niedoinformowanie, a nawet wprowadzanie w błąd gości. Przykład: Informacja, że przysługuje jendorazowe bezpłatne skorzystanie z tureckiej restauracji specjalistycznej (a la carte), podczas gdy przysługuje jedna taka wizyta na każdy tydzień pobytu. Ponieważ różne źródła podawały różne treści, zadałem konkretne pytanie, czy Pani Rezydentka jest pewna, że chodzi o 1 wizytę na pobyt, a nie na każdy tydzień pobytu, odpowiedź była stanowcza i jednoznaczna: jedna na pobyt. W rzeczywistości: Na każdy tydzien pobytu. Nie wymagamy, żeby rezydent wiedział wszystko, ale jeśli czegoś nie wie, powinien sie nie dowiedzieć, a nie wprowadzać gości w błąd. Ale generalnie OK (patrz niżej)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem