Opinie klientów o Starlight Resort Hotel

5.4 /6
173 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

EWA, TOPOLA OSIEDLE 18.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Atrakcyjne miejsce dla par i rodzin

Pokoje bardzo czyste miła obsługa. Jedzenie różnorodne i w bardzo dużych ilościach. Duża ilość miejsc wypoczynkowych przy basenie, jeśli ktoś szuka spokojnego miejsca to też je znajdzie. Szkoda tylko że język polski jest pominięty przez obsługę wszystko jest dla wschodnich sąsiadów.

5.0/6

Marysia , Wielkopolska 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Super hotel

Mieliśmy pokój w budynku głównym. Wszędzie czyściutko, niczego nie brakowało. Sprzątanie pokoju, wymiana ręczników - codziennie. Barek w pokoju uzupełniany codziennie: fanta, cola, woda gazowana, woda niegazowana, słodkie napoje niegazowane, paluszki, chipsy, wafelki, piwo. Klimatyzacja w pokoju sprawna, nie za głosna. Jedzenie pyszne i urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, duży wybór różnych rodzajów pieczywa. Obsługa hotelu uprzejma, chętna do pomocy. Komunikacja w języku angielskim i rosyjskim. Sporo Rosjan na terenie hotelu. Otoczenie hotelu bardzo ładne, dużo zieleni, drzew - taki mini ogród botaniczny. Rezydent Rainbow zawsze pod telefonem - pomoże, doradzi. Animatorki Rainbow również na terenie hotelu. Ogólnie bardzo polecam.

5.0/6

Jacek, Gliwice 07.06.2022

Wakacje Starlight Resort

Spędziłem tam 10 dni. Hotel bardzo ładny, ogrody zadbane, czysto, ogólnie nie ma się czego przyczepić jeśli chodzi o otoczenie. Pokój w bungalowie nie pierwszej młodości, ale nie jest najgorzej. Niestety hotel nastawiony na Rosjan, Polaków jest tam bardzo mało. Obsługa w recepcji mowi po angielsku, barmani niekoniecznie. Jedzenie smaczne, spory wybór, drinki dobre, ale kelnerzy nie są tak sprawni jak zapamiętałem z Egiptu. Animacje są, każdy znajdzie coś dla siebie. Reasumując, jeśli nie przeszkadzają Rosjanie to polecam.

5.0/6

Michał, Warszawa 22.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Prawie idealnie

Zacznę od tego, że to nasz drugi pobyt w tym hotelu w innym terminie (wcześniej we wrześniu teraz w maju), więc mamy porównanie i ocenę wyrównaną. Tym razem podróżowaliśmy w 6 osób, w tym 2 małych dzieci. Potwierdziło nam się to, że sprawne jest odebranie z lotniska i transfer do hotelu. W autokarze można zaopatrzyć się w proste napoje dla spragnionych (1-2 euro). Transfer trwał około 2 godziny, dość długo i warto to wziąć pod uwagę, jeżeli przylot jest późny a podróżuje się z małymi dziećmi. W samym hotelu zostaliśmy miło przywitaniu, sprawnie zameldowani a bagaże były pod opieką obsługi hotelu i zostały przewiezione do pokoju z pomocą club car. Przy okazji przejażdżki do pokoju, Pan opowiadał co jest w hotelu i z czego można korzystać. Dla nas to i tak nie było nic nowego, ale zaskoczyło nas to, że mówił po angielsku co przy poprzedniej wizycie nie było oczywiste. Pokój (Jacuzzi Club) jest bardzo fajny przestronne wnętrza, dwie łazienki, jacuzzi (choć drugi raz nam nie działało - tym razem nie było korka i pomimo zgłoszenia, do końca wyjazdu nikt go nie dostarczył, więc nie skorzystaliśmy). Drugi wyjazd z brakiem możliwości korzystania z jacuzzi (pech). Pokój czysty, sprzątany codziennie naprawdę sumiennie. Minibarek uzupełniany (na koniec pobytu dorzucili chipsy oraz jakiś batonik extra) codziennie. Łóżka, jak dna nas, bardzo wygodne, takie twardsze. Widok z pokoju na ogród super, jak dla mnie, lepsze to wbrew pozorom niż na morze. Są tylko dwa minusy: ściany dość cienkie, słychać sporo co robią sąsiedzi i drugi to, że pokoje lata już swoje mają, choć nadal uważam, że są urządzone ze stylem. Położenie hotelu dla rodzin z dziećmi jest ok. Nie jest to miejsce imprezowe i nie ma za bardzo gdzie wyjść poza hotel z pominięciem kilku sklepików przy głównej drodze w Kizilagac. Można kupić wszystko, ale zwiedzać nie ma czego. Są apteki (z pieluchami), akcesoria do basenów, coś na prezenty i wszędobylskie turecko-oryginalne produkty ubraniowe itp. Miasteczko zaniedbane, ale to jednak Turcja. Z miasteczka kursują busiki do większego Side, można też bez problemu dojechać taxi za około 40 euro w dwie strony z czekaniem kierowcy na skończenie zwiedzania. Dojście z bramy hotelu do głównej drogi, to około 10 minut pieszo. Wyżywienie: jak na dwa tygodnie jest monotonne, ale aby nie być źle zrozumianym: wybór olbrzymi, ale jak już się wszystkiego spróbuje to wybiera się już tylko te ulubione rzeczy. Ogólnie bardzo dobre, każdy coś znajdzie dla siebie. Duży wybór na śniadanie, obiady i kolacje. Dużo warzyw, znajdą się posiłki dla dzieci, są też owoce morza jak ktoś lubi, ale i fast foody. Są też ryby grillowane i oczywiście kebab z sosami i masełkiem. Pełno dodatków i przystawki. Deserów też pełny wybór, ale jak dla mnie to przesłodzone. Do posiłków napoje przynoszone przez kelnerów (woda na stole): softdrinki, kawa, herbata, wina, piwo. O jedzeniu dużo by pisać, ale nikt głodny nie będzie, nawet dzieciaki niejadki. Aha, i lody. Do tego można jeść w snack barach na terenie hotelu. Przy aquaparku pyszna pizza i super frytki (polecam). Świeże i super zrobione. Tutaj tez lody. Plaża niestety żwirkowa a wejście do morza bez butów plażowych raczej trudne. Dla mnie może podobne jak bałtyk u nas, z tym, że u nas ładniejsza plaża. Uważam, że przyjazd tutaj to raczej na baseny niż nad morze. A basenów jest w sumie (pojedynczych) 16. Mają klimat, są taż swimmpool bary. Aquapark dość ciekawy jak dla dzieci (nasze nie chciały wracać). Aquapark otwary od 10 do 17. Później w sezonie chyba do 18:00. Czysto i dużo leżaków. W sumie dużo miejsca przy każdym basenie. Coś co nas zaskoczyło, że obsługa zaczęła mówić po angielsku :) wielki plus. Hotel się zmienia i widać, że nie nastawiają się już tylko dla rosjan. Polacy dostrzeżeni :) W maju dośc mało rosjan, więcej polaków (odwrotnie niż we wrześniu). Obsługa stara się bardzo, wygląda to też lepiej niż we wrześniu (wtedy może już zmęczeni?) Atrakcje dla dzieci: dużo. I ciekawe: malowanie twarzy, latawce, warsztaty z ciasteczek, muffinek, mini-disco z super chłopakiem, który ma dobre podejście do dzieci. Polecam próbować w barach hotelowych różnych drinków i importowanych alkoholi (wcześniej z tego nie korzystaliśmy) oraz drinków dla dzieci (typu rainbow) wiadomo, że bez alkoholu. Podsumowując: jak ktoś zainteresowany to zdecydowanie termin majowy dużo lepszy niż wrześniowy, kiedy jest tłum ludzi i tworzą się kolejki do restauracji.
133343544
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem