Opinie klientów o Starlight Resort Hotel

5.4 /6
173 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Magdalena, Rzgów 11.09.2019

Wakacje w Starliht

Bardzo duży obiekt, z mnóstwem atrakcji zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Super profesjonalne animacje, zadbany piękny duży ogród.Nieco mało urozmaicone jedzenie, mnie brakowało podczas 10 dniowego pobytu owoców morza. Wraz z mężem i córką mieliśmy pokój w bungalowie w ogrodzie

4.5/6

Tomasz, Środa Śląska 26.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wyjazd Turcja

Wyjazd nasz był w czasie świąt w Turcji w tym czasie czyli od niedzieli do czwartku było wiele atrakcji . Po tym czasie automatycznie się zmieniło, na gorsze. Obsługa podczas śniadań oraz obiadów i kolacji nie radziła sobie z obsługą, niejednokrotnie trzeba było prosić o sztućce oraz posprzątanie stołu bo nie było gdzie usiąść i zjeść. Wiele razy zapomniano o nas.

4.5/6

Jacek, Warszawa 07.08.2019

Jacek

Lipiec 2019.Udane wakacje z wnuczką. Obsługa w recepcji bardzo sprawna i dowóz /odwóz do miejsca zakwaterowania odbywa się wózkami elektrycznymi.Zakwaterowanie w Club Jacuzzi Dublex spełniło nasze oczekiwania. Hotel bardzo duży i nastawiony głównie na gości z Rosji (ok.30%), Turków ok.20%, a pozostali to reszta świata. Animatorzy nie nachalni (w tym Polacy) funkcjonujący sprawnie. Muzyka na obiektach basenowych stonowana, na plaży niesłyszalna. Internet OK. Zauważyliśmy zajmowanie leżaków na basenach- na plaży nieco lepiej. Menu bogate i smaczne. Dużo owoców i warzyw i "słodkości". Serwis sprzątający zadawalający, natomiast serwis uzupełniający napoje w barku - na minus. Pobieranie posiłków w systemie samoobsługowym, a kelnerzy (jest ich za mało w stosunku do liczby osób stołujących się) podają napoje i sprzątają naczynia. Nie korzystaliśmy z wycieczek.Transfer autokarowy z /do lotniska wydłużony ok. 1 godz..

4.5/6

Artur, Kudowa-Zdrój 24.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Pobyt wspaniały, ale ...

Hotel wspaniały, z dużą ilością basenów, restauracji, barów, wyżywieniem z dużą ilością owoców. Jedynym minusem jest dużą obecność Rosjan i obsługa ukierunkowana na nich: rozmowę zawsze zaczynali od j.rosyjskiego i dopiero później przechodzili na angielski. A jeśli chodzi o obsługę z Rainbow: nie było problemów z kontaktem na lotnisku i w hotelu z rezydentem, ale ... godziny wylotu i powrotu udostępniono dopiero 30 dni przed wylotem, czyli wtedy kiedy nie można było już skorzystać z wykupionej opcji rezygnacji z wyjazdu bez podania przyczyny. Przypadek? Nie sądzę. W moim przypadku wyszło 6 dni pobytu i 7 niepełnych noclegów (przyjazd do hotelu na kolację o 18, wyjazd z hotelu o 3 w nocy). Pierwszy raz z Rainbow i z tego powodu chyba ostatni.
135363743
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem