Opinie o Starlight Resort Hotel

5.4/6 (246 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
246 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Wakacje czerwiec 2024

    Oferta zakupiona w biurze stacjonarnym Wakacje.pl ,hotel 5* ,pokój w domkach bungalow. Pokój był brudny, armatura jak z PRL-u, brudna, zużyta ,robaki w pokoju, klimatyzacja nie działała. Następnego dnia po zapewnieniu rezydenta Reinbow czy cały hotel posiada 5* uzyskaliśmy odpowiedź że tak. My jak również jeszcze dwie rodziny z Polski reklamowaliśmy standard, a wszyscy mieliśmy pokoje w domkach bungalow, w rezultacie musieliśmy dopłacić za pokój w głównym budynku. Wszyscy czulismy się oszukani przez hotel ,wakacje.pl jak i Rainbow. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację,jednak Raibow umywa ręcę twierdząc ,że hotel spełniał standard 5*, stare i zniszczone wyposażenie łazienki to wg. Nich zużywającą się armatura i jest ro normalne, robaki no cóż taki klimat a nie działającą klimatyzacja przy 45 stopniach na nie daje rady a pokój zmieniliśmy wg własnej decyzji. Ale to nie tak ,gdyż wybierając ofertę spędziliśmy w biurze sporo czasu zważając największą uwagę na standard, a na miejscu poczuliśmy się oszukani, zarówno hotel jak i biuro wakacje.pl oraz Rainbow sprzedają ofertę niezgodną z opisem. Bo jeśli jak usłyszeliśmy na miejscu wszyscy wiedzą że tak wyglądają domki bungalow że jest to niższy standard nic z tym nie robią a sprzedają ofertę jako 5*. Tyle to owszem posiada Główny budynek hotelu ale na pewno nie domki bungalow i klienci celowo wprowadzani są w błąd. Kiedy poprosiliśmy żeby został na pokazany dla porównania pokój w budynku głównym nie mogliśmy uwierzyć że jest taka kolosalna różnica a cena jest taka sama.. Wstyd a jeszcze gorsze jest to że Raibow umywa ręce twierdząc że wszystko było ok i mieliśmy pokój zgodny ze standardem . Oszuści.

    Piotr, Bogucin - 26.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Nie polecam

    Nie polecam pobytu w bungalowach - oceniam je na 3*. Śmierdzące pokoje, okropne łazienki, brudne zasłony - nie takich warunków oczekiwaliśmy. Restauracja nie robi wrażenia, jedzenie bez szału. Zdecydowana większość gości to Rosjanie. Tylko nieliczne osoby z obsługi hotelowej rozmawiają po angielsku. Pokój nie jest sprzątany codziennie. Animacje na niskim poziomie. Jesteśmy 5 raz w Turcji i pierwszy raz totalnie rozczarowani. Rainbow, powinniście uświadamiać klientów, ze pokoje w bungalowach są naprawdę kiepskie. Przykro mi to pisać, ale ta oferta to Wasza totalna porażka.

    Rodzina - 10.07.2019

    25/29 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    przereklamowany hotel przez rainbow

    Nie polecam hotel mieliśmy zabukowany pokój z widokiem na morze gdzie była doplata 1200 zl pokój był bez widoku po 2 i nam zmienili , obsługa na restauracji tylko patrzy jak sztućce i talerze pozbierać nic więcej , odzienie chodzą na plaży namawiają na futra , zloto i zakupy jak człowiek lezy i chce odpocząć , w cenia jedna kolacja na która kolejki zeby sie zapisać przez 2 dni nie udało nam się zrezygnowaliśmy z niej , HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 5 GWIAZDEK TOTALNA PORAŻKA

    Luiza Konstancja, Radom - 23.07.2019

    13/21 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Niebezpieczna plaża. Brak pomocy Rainbow, hotelu i ubezpieczyciela oraz ignorowanie problemu

    Sprawa jest prosta. W wodzie na plaży występuje zagrożenie. Nie wiem czy to roślina jakaś czy zwierzęta. Żona została porażona jakimś jadem, ledwo to przeżyła. Oczywiście niezbędna była natychmiastowa hospitalizacja. Całe szczęście przeżyła chociaż do dzisiaj ma traumę. Firma Rainbow jak i hotel nie poczuwają się do ŻADNEJ odpowiedzialności za to zdarzenie. Wskazany w umowie ubezpieczyciel również nie był w żaden sposób pomocny., jego zaniedbania przyczyniły się jedynie do dodatkowego stresu w tej trudnej sytuacji. Pieniądze stracone, wakacje zmarnowane, trauma pozostała. Nie polecam ani biura ani hotelu ani ubezpieczyciela.

    Waldemar, Inowrocław - 04.03.2025  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem