Opinie klientów o Sultan of Dreams

5.2 /6
150 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Szymon, Poznań 09.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Nie tego się spodziewaliśmy.

Hotel "5" gwiazdkowy to tak naprawdę 3 gwiazdkowy. Podobno kilka lat temu (3~) miał remont, ale nigdzie śladów tego remontu nie widać. Brak jakiegokolwiek jedzenia dla ludzi, którzy przyjechali wieczorem (byliśmy zmuszeni pójść spać głodni). Ręczniki, które dostaliśmy były stare lub bardzo obdarte (dziury w ręcznikach). Na korytarzu dywan był brudny i nawet po tygodniu nikt go nie doprowadził do porządku. W kątach kabiny prysznicowej można było zauważyć grzyb (mały, ale jednak widoczny). Prośby o dodatkowy koc, poduszkę itp. były ignorowane. Jedzenie mimo, że powtarzalne to smaczne i dobrej jakości, ale prawie codziennie było to samo. Czasami wymieniali 3-4 posiłki na coś innego. Drinki również były wątpliwej jakości. Za jakieś konkretne, ładne drinki trzeba było zapłacić 2-3 Euro. Z plusów można wymienić łatwy dostęp do morza, dobre jedzenie przy morzu w barze oraz basen.

3.5/6

KRZYSZTOF, TRZEBIATOW 26.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Sułtan of dreams

Pokoje czyste. Jedzenie monotonne - kurczak, ryba-ryba kurczak. Kelnerzy ocena 2. Rano brak czystych kubków do kawy. Kelnerzy poruszają się jak byliby tam za kare.

3.0/6

MIECZYSŁAW, Rumia 04.08.2022

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek

Na dzień dobry miałem już nie przyjemną sytuację zakupiłem pokój z opcją widok bezpośredni na morze, a dostałem z widokiem na jakieś stare budynki, poszedł z reklamacją do recepcji, tam pan stwierdził że jest widok na morze :), rano poszedłem znowu do recepcji z reklamacją, znowu zostałem odesłany z kwitkiem, po spotkaniu z panią rezydent poinformowałem panią o zaistniałej sytuacji, dopiero gdy udałem się z panią rezydent do recepcji dostałem pokój za jaki zapłaciłem, ale straciłem prawie cały dzień na walce o pokój, zamiast wypoczywać

3.0/6

ADAM, WARSZAWA 05.07.2021

Rozczarowanie

Tylko infrastruktura na poziomie. To na czym hotel odrabia straty to jedzenie i drinki. W każdym dniu to samo, w zasadzie różne odmiany kurczaka, reszta niejadalna. I to na początku obiadu, bo potem szybko zostają jakieś resztki z warzywami. Nie spodziewaj się jakiś specjalnych dań np. owoców morza itp. W ciągu 2 tygodni, jak przyszliśmy pod koniec terminu obiadu, to tylko warzywa zostały. W innych hotelach, jak rozmawialiśmy, były na deser oprócz arbuzów - melony. Tu były gruszki, ale nawet kucharz swoim nożem nie mógł ich przekroić, chciał iść po tasak, ale mu darowałem. Alkohole to wódka, whiski i gin - nie więcej niż 20%, ewentualnie mieszane z jakąś kolorową chemią. Dobre jest piwo i kawa. Hotel zajmują w 75% ukraińcy i turcy, co daje tzw. ukraińskie noce, ciągłe awantury i śpiewy do rana. Recepcja, jak nikt nie zginął uważa, że to jest standard. Rano trzeba zajmować ręcznikiem leżaki, bo inaczej zostaje trawa. I to nie jest pewne, bo 2 razy ukraińcy zabrali nam leżak z ręcznikiem, to u nich standard jak tu się mówi. Całkowita porażka to rezydent Rainbow. Nie umie organizować wycieczek i nie ma aktualnej informacji o programie, który realizują piloci wycieczek (jest podział - rezydent nie bierze udziału w wycieczkach). Piloci odwołują to, co o programie mówi rezydent. Doszło do sytuacji, że (gdy mieliśmy zobaczyć uroki natury i logistyka to góra 40 minut) rezydent zapomniał dopisać parę osób do zabrania z jednego z hoteli i ludzie czekali godzinę na ulicy na transport, a główny autobus stał na stacji benzynowej i na nich czekał, a my wdychaliśmy opary benzyny. Wielokrotnie zdarzyło się, że dzwoniliśmy z hotelu czy ktoś przyjedzie, bo opóźnienia były znaczne lub wycieczki w ostatniej chwili były odwoływane. Za 2 dniową Kapadocję zapłaciliśmy drugiego dnia pobytu, a pod koniec drugiego tygodnia dowiedzieliśmy się, że nic nie można zrealizować w tym czasie i nastąpił zwrot pieniędzy. Pod względem prawnym jest nierówność, bo Rainbow wprowadził zasadę, nie mówi o tym, ale jest małym, druczkiem, że jak zapłacisz to nie możesz się wycofać, chyba że z poważnymi stratami, sam może odwołać w każdej chwili bez skutków.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem