Opinie klientów o Sultan of Dreams

5.2 /6
151 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

ADAM, WARSZAWA 05.07.2021

Rozczarowanie

Tylko infrastruktura na poziomie. To na czym hotel odrabia straty to jedzenie i drinki. W każdym dniu to samo, w zasadzie różne odmiany kurczaka, reszta niejadalna. I to na początku obiadu, bo potem szybko zostają jakieś resztki z warzywami. Nie spodziewaj się jakiś specjalnych dań np. owoców morza itp. W ciągu 2 tygodni, jak przyszliśmy pod koniec terminu obiadu, to tylko warzywa zostały. W innych hotelach, jak rozmawialiśmy, były na deser oprócz arbuzów - melony. Tu były gruszki, ale nawet kucharz swoim nożem nie mógł ich przekroić, chciał iść po tasak, ale mu darowałem. Alkohole to wódka, whiski i gin - nie więcej niż 20%, ewentualnie mieszane z jakąś kolorową chemią. Dobre jest piwo i kawa. Hotel zajmują w 75% ukraińcy i turcy, co daje tzw. ukraińskie noce, ciągłe awantury i śpiewy do rana. Recepcja, jak nikt nie zginął uważa, że to jest standard. Rano trzeba zajmować ręcznikiem leżaki, bo inaczej zostaje trawa. I to nie jest pewne, bo 2 razy ukraińcy zabrali nam leżak z ręcznikiem, to u nich standard jak tu się mówi. Całkowita porażka to rezydent Rainbow. Nie umie organizować wycieczek i nie ma aktualnej informacji o programie, który realizują piloci wycieczek (jest podział - rezydent nie bierze udziału w wycieczkach). Piloci odwołują to, co o programie mówi rezydent. Doszło do sytuacji, że (gdy mieliśmy zobaczyć uroki natury i logistyka to góra 40 minut) rezydent zapomniał dopisać parę osób do zabrania z jednego z hoteli i ludzie czekali godzinę na ulicy na transport, a główny autobus stał na stacji benzynowej i na nich czekał, a my wdychaliśmy opary benzyny. Wielokrotnie zdarzyło się, że dzwoniliśmy z hotelu czy ktoś przyjedzie, bo opóźnienia były znaczne lub wycieczki w ostatniej chwili były odwoływane. Za 2 dniową Kapadocję zapłaciliśmy drugiego dnia pobytu, a pod koniec drugiego tygodnia dowiedzieliśmy się, że nic nie można zrealizować w tym czasie i nastąpił zwrot pieniędzy. Pod względem prawnym jest nierówność, bo Rainbow wprowadził zasadę, nie mówi o tym, ale jest małym, druczkiem, że jak zapłacisz to nie możesz się wycofać, chyba że z poważnymi stratami, sam może odwołać w każdej chwili bez skutków.

3.0/6

Przemysław, Ząbki 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wypoczynek średnio udany

Na "dzień dobry" w pokoju powitała Nas lepiącą podłoga. Dla dzieci fajną atrakcją był basen ze zjeżdżalniami. Lody przy basenie tylko w godzinach 15-16. Animacje słabe. Jedzenie Ok.

3.0/6

Elżbieta, Zielona Góra 16.05.2021

SULTAN OF DREMS

HOTEL BARDZO PRZYJAZNY, ŁADNY, CZYSTY - SPRZĄTANIE POKOJU :WYMIANA POŚCIELI, RĘCZNIKÓW -CODZIENNIE. INFRASTRUKTURA HOTELOWA ZADBANA, CZYSTA. ZE WZGLĘDÓW OCZYWISTYCH - PANDEMIA- BARDZO MAŁA CZĘŚĆ JADALNI BYŁA ,,UŻYTKOWANA". WYBÓR DAŃ - TAK NA ŚNIADANIE JAK TEŻ NA LUNCH I KOLACJĘ BYŁ SKROMNY. NA SZCZĘŚCIE PRZEZ 1 TYDZIEŃ POBYTU DAŁO SIĘ COŚ ZNALEŹĆ I UROZMAICIĆ DIETĘ. ZASADY PRZESTRZEGANIA REŻIMU SANITARNEGO - BEZ ZARZUTÓW. UWAŻAM, ŻE BARDZO MAŁO KOMPETENTNA JEST REZYDENTKA PANI AGNIESZKA. BYŁA CHAOTYCZNA, PROWADZIŁA KONWERSACJE Z KILKOMA OSOBAMI JEDNOCZEŚNIE - NIE ZAŁATWIAJĄC JEDNEJ DO KOŃCA. NIE UDZIELIŁA PRAKTYCZNYCH PORAD NP. DOTYCZĄCYCH APTEKI (BYŁA OK 100 M OD HOTELU) A INFORMOWAŁA, ŻE TRZEBA IŚĆ (?) PIESZO OK 6 KM. NIE PRZEKAZYWAŁA PODSTAWOWYCH, WAŻNYCH DLA TURYSTY WSKAZÓWEK. MOŻE TO JEJ PIERWSZA PRACA ? DUŻE ZASTRZEŻENIA DO JAKOŚCI DRINKÓW W BARACH. MIMOŻE LOKALNE ALKOHOLE - ALE BYŁY MOCNO ROZCIEŃCZANE ALBO SMAK BYŁ OBRZYDZAJĄCY. A WYKUPIONY POBYT BYŁ ALL INCLUSIV

3.0/6

Justyna 16.09.2022

Pobyt tygodniowy, sierpień 2022

Zacznę od tego, że ten hotel nie jest hotelem 5-gwiazdkowym. Ma już swoje lata i to widać. Windy są podniszczone, bez klimatyzacji czy chociaż wentylacji. Przy temp. 38 st lepiej chodzić schodami. Chodniki na korytarzach wyglądają obskurnie, są stare i brudne. Ręczniki plażowe trzeba odbierać w strefie spa na poziomie -1. Ja byłam akurat w budynku gdzie jest spa, ale jest jeszcze jeden budynek i droga po ręczniki robi się wyprawą. Pierwszy raz spotkałam się z taką nielogiczną organizacją. Ręczniki plażowe przypominają ściery do podłogi. Część jest w lepszym stanie, ale kilkukrotnie otrzymałam nawet podarte ręczniki. Ręczniki w pokojach to samo - stare, zniszczone, niedoprane. Kwestia posiłków - po trzech dniach robi się monotonnie. Ja jestem wege, więc wybór słaby. Uważam, że najlepsze jedzenie było w porze lunchu przy basenie. Alkohol jest turecki, więc dżin z tonikiem nie jest tym znanym nam dżinem z tonikiem. Najlepiej smakowało piwo, było mega słabe. Basen ze zjeżdżalniami działa w określonych godzinach. Siedzi sobie tam Pan ratownik, który kompletnie nie reaguje na dorosłych, starych świrów zjeżdżających na materacach ze zjeżdżalni z prędkością pocisku! Obok jest informacja, że takie zjazdy są zabronione, ale co tam... Wieczorami nie ma co robić. Animacje to jakiś żart. Przez 2 godz dzieci śpiewają codziennie te same piosenki, potem jakiś występ artystyczny i koniec. Dla wielu może być to plusem, bo jest cisza i spokój, można się wyspać. A to ważne, bo z rana, przed śniadaniem trzeba gonić zająć leżaki przy basenie. Jakaś dziwna zasada panuje w tym hotelu, że ludzie klepią sobie te leżaki i o 11 nie ma szans na znalezienie 3-4 leżaków obok siebie. Na plaży jest to samo, ale luźniej. A teraz plusy! Pokoje są czyste i wyglądają tak jak w ofercie. Hol w budynku głównym i recepcja wyglądają ładnie i są po remoncie. Tak samo pokoje. Szkoda, że remont ominął restaurację, bo wygląda jak stołówka z innej epoki. Coś zrobiono żeby wyglądało, a nie było 5*. Obsługa w recepcji jest bardzo miła, życzliwa i pomocna. Rozmawia w j. ang., rosyjskim. To samo w restauracji. Obsługa się stara, sprząta bez zwłoki ze stołów. Kontakt w j. ang może być tutaj utrudniony. Poza hotelem jest kilka sklepów i targowisko z luksusowymi luisami i innymi gabanami. Poza tym nie ma co robić. Najbliżej jest miasteczko Manavgat i Side. Tam stragany są bardziej luksusowe :) Podsumowując: jakość nieadekwatna do ceny. Na szczęście pogoda dopisała :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem