5.2/6 (155 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Jaka jest Turcja to chyba każdy wie, kto choć raz tam był. Hotel okazały, ale posiada wiele drobnych mankamentów, które psują całokształt pobytu. Trafiłem na pogodę upalną i gdyby nie klimatyzacja trudno byłoby znieść te upały, także na bardzo wzburzone morze, z krótkim zejściem z plaży do niego, skutkiem tego trzeba było wypływać daleko w morze, żeby móc spokojnie popływać, co stanowiło przeszkodę dla rodzin z dziećmi, które jak wiadomo uwielbiają pluskać się w wodzie. A jedzenie - jak to w Turcji - podobne do siebie każdego dnia, a teraz w dobie coronawirusa trzeba było zdać się na obsługujących kelnerów, co też nam nałożą na talerz. Ogólnie OK, ale jednak niedosyt pozostaje, na który nijak nie miałem najmniejszego wpływu.
Stanisław, Chojnów - 29.09.2020
17/21 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel "5" gwiazdkowy to tak naprawdę 3 gwiazdkowy. Podobno kilka lat temu (3~) miał remont, ale nigdzie śladów tego remontu nie widać. Brak jakiegokolwiek jedzenia dla ludzi, którzy przyjechali wieczorem (byliśmy zmuszeni pójść spać głodni). Ręczniki, które dostaliśmy były stare lub bardzo obdarte (dziury w ręcznikach). Na korytarzu dywan był brudny i nawet po tygodniu nikt go nie doprowadził do porządku. W kątach kabiny prysznicowej można było zauważyć grzyb (mały, ale jednak widoczny). Prośby o dodatkowy koc, poduszkę itp. były ignorowane. Jedzenie mimo, że powtarzalne to smaczne i dobrej jakości, ale prawie codziennie było to samo. Czasami wymieniali 3-4 posiłki na coś innego. Drinki również były wątpliwej jakości. Za jakieś konkretne, ładne drinki trzeba było zapłacić 2-3 Euro. Z plusów można wymienić łatwy dostęp do morza, dobre jedzenie przy morzu w barze oraz basen.
Szymon, Poznań - 09.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
3/3 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Pokoje czyste. Jedzenie monotonne - kurczak, ryba-ryba kurczak. Kelnerzy ocena 2. Rano brak czystych kubków do kawy. Kelnerzy poruszają się jak byliby tam za kare.
KRZYSZTOF, TRZEBIATOW - 26.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022
6/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Na dzień dobry miałem już nie przyjemną sytuację zakupiłem pokój z opcją widok bezpośredni na morze, a dostałem z widokiem na jakieś stare budynki, poszedł z reklamacją do recepcji, tam pan stwierdził że jest widok na morze :), rano poszedłem znowu do recepcji z reklamacją, znowu zostałem odesłany z kwitkiem, po spotkaniu z panią rezydent poinformowałem panią o zaistniałej sytuacji, dopiero gdy udałem się z panią rezydent do recepcji dostałem pokój za jaki zapłaciłem, ale straciłem prawie cały dzień na walce o pokój, zamiast wypoczywać
MIECZYSLAW, RUMIA - 04.08.2022
10/14 uznało opinię za pomocną