Opinie klientów o Sultan of Dreams

5.2 /6
150 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Łukasz 22.08.2022

Hotel 5* ale 15 lat temu

Niestety Rainbow zawidoło mnie na całej linii. Chyba ze względu na liczne skargi klientów usunięto na stronie dopisek „hotel premium” do premium w tym hotelu to poza wieloma pięknymi palmami w ogrodzie nie można nic zaliczyć. Po pierwsze hotel już mocno wyeksploatowany. Fasada budynku która miała robić wrażenie rozpada się i widać już wiele brakujących elementów. W recepcji gorąco, słabo działa klima. Obsługa w recepcji bardzo słaby angielski. Pokoje mocno zróżnicowane jeśli chodzi o widok. Faktycznie jakieś ale około 50 % pokoi ma widok na cemntarz, stare zabudowania, złom na sąsiedniej posesji czy po prostu na mury innych budowli. Same pokoje względnie czyste, zapewniające minimum potrzebne do przetrwania tygodnia. Brak kołder. Jedynie narzuta w formie prześcieradła. Korytarze mocno zurzyte, w budynku z głównym holu utrzymywane/ dokarmiane dachowce. Śmierdzi kocimi odchodami. Wida nie umyta chyba od kilku turnusów bo w niej peło zacieków i brudu. Wyżywienie to hotel maks 3*. Na śniadanie jajka w 7 postaciach. Brak bekonu czy jakiejkolwiek innej jadalnej formy mięsa. Sporo suchych, bez smaku bułek niby słodkich i wytrawnych, ale tak na prawdę totalnie niejadalnych. O każdym posiłku historia ta sama. Wiele bemarów, które mają sprawiać wrażenie, że jedzenia jest sporo, a w co drugim bemarze to samo. Lunch i kolacja to już rewia kurczaka na wiele sposobów. W każdym bemarku kurczak z warzywami. Różnica tylko polegała na braku lub obecności jednego warzywa w porównaniu z innym daniem. Jeśli chodzi o surówki to historia ta sama. Wiele misek, w których powtarzalność warzyw i ich mieszanek ta sama. Ciasta dobrze wyglądają z 2m. Wiele, bardzo słodkie, sztuczne, naperfumowane i niejadalne. W większości różniące się jedynie kolorem jakiejś sztucznej masy bądź piany. Zupy powtarzały się właściwie 4 przez 7 dni. Z serów żółtych jedynie mozzarella. Toster na stołówce myty kilka sezonów temu. Po zrobieni tosta więcej węgla jak sera. Frytki i talarki ziemniaczane od śniadania do kolacji podawane w tonach. Alkohole miejscowe niskiej jakości. Wódka śmierdzi jak aceton. Whisky ma jedynie zbliżony podsmak i jakieś 20% mniej niż oryginały. Piwo smakuje jak woda. Mini Club dla dzieci zamknięty 24/7. Kelnera bez uprzedniego poadania napiwku przy stole nie uświadczymy. Filiżanki często nie domyte. Ręczniki plażowe chyba przechodzą już 10 lato. Poprute z dziurami i plamami nie do sprania. Basen o względnej czystości. Woda mętna, kratki odpływowe mocno zagrzybiałe. Wygląd plaży jest już całkiem inny niż na zdjęciach na stronie. Nie ma parasoli, są wiaty zacieniające. Hotel na totalnym odludziu. Brak czegokolwiek w okolicy. Ogólnie biuro Rainbow promuje hotel jako obiekt klasy premium i woła za niegi kwoty nieadekwatne do tego co zastajemy na miejscu.

2.5/6

Sławomir, Kraków 09.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Rainbow Sultan of Dreams

Nie polecam! Jeżeli ktoś szuka w standardzie 5* to zdecydowanie można znaleźć lepsze miejsce. Ten hotel wymaga zdecydowanie inwestycji.

2.5/6

Agata, Warszawa 20.08.2021

Nie polecam

Hotel absolutnie nie zasługuje na 5*. Może na 3* max. Wszystko tu błaga o gruntowny remont. Wokół nie ma nic oprócz sklepów z pamiętkami i cmentarza. Nie polecam korzystać z toalety poza pokojowa bo wszędzie jest dosyć nieprzyjemnie. Pokój bardzo mały, ciasno, łóżko koszmarnie twarde i wąskie. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie a dostaliśmy pojedyńcze. Recepcja tłumaczy się brakiem pokoi. Sprzatanie pokoju to poprawienie łóżka i ymiana ręczników co 3 dni. Podłoga w pokoju i szyba pod prysznicem oraz balkony i popielniczki bardzo brudne. Obsługa bardzo powolna nastawiona, pracujaca za karę i na obsługę gości z Rosji i Niemiec. Obsługa sprzątając restauracje po głównych posiłkach wyciera stoliki brudnymi ścierkami zrzucając wszystko na podłogę zamiast na talerze albo rękę. Bardzo łatwo o wypadek. Zero rękawiczek i masek. W barach wycierają blaty rękami a później dokładają słomki i chusteczki nie myjąc rąk. Animacje nudne, w ciągu dnia praktycznie nic się nie dzieje a i wieczorem nie ma szału. Zero kabaretów. Co 2 dzień taniec brzucha. . Bar w lobby barze powinien pracować do północy a 23:45 gasza światła i zamykaja. Gruby barman pali tan papierosy. Przez cały dzień lecą 3 te same piosenki. Piana party robią w ciągu dnia pod daszkiem przy basenie gdzie chcą odpocząć goście. Bez pytania ruszają i przekładają rzeczy gości bo dostali przykaz że to miejsce ma być puste. Jakim prawem ktokolwiek dotyka rzeczy obcych ludzi bez pytania?! Jak zwraca im się uwagę to smieja się w twarz bo nawet po angielsku nie potrafią rozmawiać i nie wiele rozumieją. Jedzenie ok ale jednak monotonne. Bardzo słaby alkohol który nalewają do wiginających się papierowych kubków. Mały wybór owoców. Zero owoców morza. Plaża piaszczysto kamienista. Zalecam buty do wejścia do wody bo można pokaleczyć stopy. Leżaki, materace i stoliki na basenie i pląży brudne i zniszczone. Basen , zniazczony i pełen pleśni. Nie polecam !!!!!

2.5/6

Paweł, --- 11.05.2021

Nie polecam tego hotelu

Przyjechaliśmy do Sultam of Dreams w ostatnim tygodniu kwietnia 2021. Musze przyznać, że nie tego się spodziewałem. Niby Allinclusive a tu brak lodów, zjeżdżalnie nieczynne, barman wódkę podawał pierwsze dwa dni po czym zmienili alkohol na 30% "spirit drink". Światło w długim holu po zmroku nie zapalane, do windy chodziliśmy "na czuja". Animacje rozpoczęły się dzień przed naszym wyjazdem. Jedzenie przeciętne, kawa niedobra. Jedyny plus to hotelowy ogród - całkiem dobrze zadbany. Ogólnie nie polecam tego hotelu, w Polsce by dostał max 3 gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem