Opinie o Sultan of Side

4.6/6 (83 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.6/6
83 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    Opinia

    hotel juz strej daty, fajne baseny chodz z chlorem trochę przesadzają ;-). Jedzenie dobre lecz caly czas to samo, monotonne, fajnie gdyby wprowadzili jakieś zmiany chodz części posiłków w ciągu pobytu. Animacje przeciętne, te w ciągu dnia praktycznie poza tańcem to żadne, wieczorami zabawy głównie dla Niemców i Rosjan. pokazy akrobatyczna i tance tureckie były ok. Odległość do morza 350m fajnie można się przejść spacerkiem. piekna promenada wzdłuż wybrzeża. Obsluga hotelowa staje na głowie by było dopięte wszystko na ostatni guzik, lecz ilość turystów robi swoje. Częstym problemem w porze posiłków jest rak wolnego stolika. brak klimatyzacjiw korytarzach do pokoi i windach. windy dla rodziny z dzieckiem w wózku to porażka. Na caly Hotel udostepnione gościom 2 windy ośmioosobowe, które nie nadążają zabierać gości. W porze posiłków albo iventow zjazd winda utrudniony, bo nawet jak dojedzie do twojego pietra to jest juz pelna. W pokoju spod wany leje się woda że potem jak się idzie usiąść na ubikacji to można w niej nogi myć. mieliśmy 2 pokoje w obu to samo. Klimatyzacja glośna i kapie z niej woda trzeba coś podkładać by nie zalało pokoju. Jedynie do czego nie można się przyczepić to obsluga, naprawdę pracowita i staje na wysokości zadania mimo że wg mnie powinno ich pracować tam qiecej przy pełnej obsadzie hotelu. W okresie którym bylem morze bylo bardzo mętne, w wodzie oo kolana nie widać stop. Pyszny kebab nad morzem.

    Daniel, Tomaszów Mazowiecki - 25.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Średnio polecam.

    Hotel w dobrej lokalizacji, blisko antycznego Side. Pobyt 01-11.10.2023 Bardzo duży minus , to obecność w hotelu dużej ilości kotów. Koty obecne w holu recepcyjnym, przy barach, stołówce, przy basenach , przed hotelem. Jeden szczególnie agresywny. Sam doświadczyłem ataku i rany skóry. Wymagało to wizyty u lekarza hotelowego, opłaty 30 Euro, dezynfekcji rany i opatrunku. Przez kilka dni byłem wyłączony z kąpieli w basenie i morzu. W ofercie biura Rainbow brak informacji o kotach. A jeżeli ktoś jest astmatykiem i jest uczulony na sierść kota. Może to spowodować atak astmy. Ponadto nie jest miłe spożywanie posiłków gdy na stołówce łażą koty. Posiłki smaczne, urozmaicone, chociaż mało owoców morza. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Rezydent panią Emilia oceniam na 6. W sumie pobyt średnio udany ze względu na zdarzenie z kotem.

    Marek Kawka - 29.10.2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    sultan of side

    Ogólnie ok, ale z małymi zastrzeżeniami. Hotel wymaga jednak remontu, bo wyposażenie sprawia wrażenie zużytego. Jest jednak czysto, co jest na plus.

    Marcin, Warszawa - 23.07.2019

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    ZALETY 1) ładny widok na góry z lobby 2) bardzo ładna piaszczysta plaża 3) 3 baseny, w tym jeden ze zjeżdżalniami, brodzik dla dzieci, ratownik na basenie i na plaży. 4) Blisko do sklepów, blisko na lotnisko, transfer ok. 50 minut. 5) Kilka barów na terenie hotelu, także bar na plaży. 6) Bardzo miła obsługa. WADY nie zawsze prawdziwe - będę cytował inną opinię, trochę chyba niesprawiedliwą i dementował lub potwierdzał zarzuty: 1) obsługa (nawet w recepcji) ma problem z językiem angielskim - nieprawda, w recepcji mówią po angielsku, barmani też znają podstawy. Nie można wymagać natomiast angielskiego od sprzątaczki. Faktem natomiast jest, że animatorzy byli z Rosji i nie mówili po angielsku, ale 90% gości to Rosjanie więc inne nacje sorry... 2) usterki w pokoju pomimo kilkurazowych próśb i interwencji rezydenta nie są usuwane (niezamykany balkon) - widziałem kilkukrotnie pracowników serwisu naprawiających coś w pokojach. 3) goście kwaterowani na początku pobytu w piwnicy w pokoju bez okien z uwagi na brak wolnych pokojów - my nie mieliśmy takiego problemu, dostaliśmy normalny pokój w 15 minut od przyjazdu. 4) bardzo niska jakość napojów alkoholowych (wino nie do wypicia, każdy rodzaj o smaku octu, alkohole mocne jak woda, napoje bezalkoholowe jak woda z cukrem i bez smaku), do wypicia wyłącznie piwo i bardzo kwaśny szampan; niemożność zakupienia innej klasy trunków w barach - zgadza się, trudno nazwać alkoholem to co tam podawano, oprócz tego, że większość drinków obrzydliwa w smaku to nie zawierały też alkoholu. To największy minus bo płaci się za All Inclusive. 5) godziny serwowania posiłków i animacji niezgodne z ulotką z recepcji - nieprawda, u nas wszystko się zgadzało 6) restauracja główna: przy śniadaniu, dostępnym od godz. 7 rano, zdarza się, że o godzinie 7:45 niektóre posiłki nadal nie są serwowane, przy stanowiskach widnieją tylko etykiety (np. gofry, smażone ciastka), ale obsługi brak; w trakcie kolacji na ok. 40 minut przed końcem wynoszone są już potrawy i nie można z nich skorzystać; dodatkową atrakcją są latające mole, chłodne potrawy i brudne naczynia i sztućce - nieprawda, jedzenia było dużo i dobre, może bez rewelacji ale ok. Potrawy wynoszone równo z godziną zamknięcia, ale po to są ustalone godziny. Obsługa trzyma się swoich godzin pracy, trudno ją za to winić. Moli żadnych nie widziałem 7) hotel bardzo głośny, ciężko spać w hałasie, animacje i imprezy na pełny regulator do późnej nocy - nieprawda, głośno tylko w czasie wieczornych animacji trwających do ok. 22.30, potem spokój i cisza. 8) ręczniki w pokojach niejednokrotnie podarte i poplamione - nieprawda, ręczniki czyste, codziennie zmieniane, na pewno nie podarte. 9) brak kosmetyków za wyjątkiem mydła all-in-one w starym pojemniku na ścianie, a byliśmy w ponoć 5***** hotelu - fakt, ale ja na przykład wolę swoje kosmetyki. Oprócz tragicznego alkoholu największym mankamentem dla mnie było to, że hotel opanowany jest przez Rosjan. Ci którzy mieli okazję mieszkać z nimi w jednym hotelu wiedzą co to znaczy. My wybraliśmy Sultan of Side bo biuro reklamowało go jako hotel zamieszkany głównie przez Niemców. Nieprawda! 90% to Rosjanie, pozostałe 10% to Polacy, Niemcy i Czesi. Jednak w innych hotelach nie będzie lepiej, w Turcji większość gości to Rosjanie. Podsumowując: hotel nie jest zły, ale za drogi jak na warunki które oferuje. Byliśmy w Alanyi w hotelu 4* i nie był wcale gorszy a bez porównania tańszy.

    Roman - 22.06.2019

    16/22 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem