Opinie klientów o Tac Premier

4.9 /6
80 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Karlos 14.10.2018
Termin pobytu: październik 2019

Cztery tureckie gwiazdki

Spróbuje ocenić hotel i pobyt jak najbardziej obiektywnie, była to pierwsza wycieczka do "ciepłych" krajów w życiu. Po wylądowaniu w Antalyii przy wyjściu z lotniska przechwyciła nas rezydentka, wpakowała w autobus i tak spędziliśmy 3 godziny w autobusie zanim dojechalismy do hotelu (130 km). Sam hotel, przy głównej ulicy, bardzo blisko plaży, hotelowa plaża oznaczona nr 12, wszędzie info że dla gości 30% rabatu jak się później okazało po rabacie cena taka sama wszędzie (czyli ściema). Do centrum imprezowego miasta jest kawałek drogi, pół godziny spacerem. Ale położenie jak najbardziej na plus. Sam hotel, dostaliśmy pokój nieprzygotowany, futryna w drzwiach była wyłamana, rozpadała sie i nie można było zamknąć drzwi. Drugiego dnia drzwi całkiem się zepsuły, potrzebna była interwencja majstra. Podobnie było z oknem balkonowym, drzwi można było otworzyć z zewnątrz mocnym szarpnięciem, każdy mógłby sobie wejść przez balkon. Nie czuliśmy się przez to bezpiecznie i komfortowo. Pierwszej nocy przekonaliśmy się o tandetności tego hotelu, ulokowali nas przy głównym holu, calą noc awantury na recepcji, nie dalo sie spać. Drzwi to jak by ich nie bylo. Jedzenie wizualnie bardzo przyjemnie wyglądało, ale po kilku dniach patrzenia i jedzenia tego samego można było mieć dość. Na ogół wszystko było mdłe i niedoprawione, ciasta zbyt słodkie. Ostatniego dnia jedliśmy już tylko owoce i suchy chleb, całe allinclusive wychodziło już nam uszami.

2.5/6

Robert, Wiaderek 30.07.2015

Pierwszym dzień w Tac Premier po objeździe

Wczoraj w środę tj 29.07 przybyliśmy po tygodniowym objeździe Turcji do hotelu Tac Premier. Na objeździe mieszkaliśmy w hotelach 3 gwiazdkowych z których każdy przewyższał kilkukrotnie standardem pokój jaki otrzymaliśmy w 4 gwiazdkowym Tac Premier. Pokój jest podobno rodzinny. Nie ma firanek, łazienka ma zapchaną umywalkę, prysznic rodem z późnego Gomułki, brak klimatyzacji w drugim pokoju, 3 zestawy ręczników zamiast 4. Na naszą interwencję w recepcji Pan rozłożył ręcę i stwierdził że cały hotel jest zajęty i cyt. "To nie jest jego problem". Postanowiliśmy zadzwonić na numer alarmowy Rainbows Tour. Po przedstawieniu sprawy Pan rezydent poinformował, że zadzwoni do hotelu i postara się coś załatwić ale napewno nie przyjedzie bo musi rozwozić turystów z lotniska. Po godzinie odzwonił do mnie rezydent i poinformował, że pokazane zostaną nam 2 pokoje do wyboru. Ostatecznie pokazano nam jeden wąski jak kiszka więc odmówiliśmy. Po telefonie do rezydenta otrzymałem info że on nic nie może zrobić i jutro będzie spotkanie z rezydentem w hotelu i sprawa zostanie wyjaśniona i otrzymamy pokój w odpowiednim standardzie. Dzisiaj o 10.00 rozmawiałem z rezydentem, pokazałem pokój i Pan sprawiał wrażenie niezbyt zdziwionego. W rozmowie z recepcjonistą poinformował tylko że my jesteśmy niezadowoleni z pokoju i prosimy o inny. Ten sam recepcjonista poinformował, że może zaprezentować pokoje o 12.00. Dodał, że ma pokój rodzinny o standardzie 4 gwiazdkowym ale za dopłatą 10 ero za dobę ... Ha ha ha. Pan rezydent nie zareagował a na moje pytanie kto ma płacić to 10 euro/dobę odpowiedział cyt. "Jak to kto? Pan". Po przybyciu do recepcji o godz. 12.00 recepcjonista odpowiedział że pokoje będą o godz. 14.00. Teraz siedzę w recepcji i jest 12:30 i widzę jak w hotelu kwaterowania jest grupa Niemców, Turków. Ludzie nie dajmy się obrażać, bo obrazą jest zaproponowanie człowiekowi takiego pokoju jaki mam ja z rodziną. Bierność i niemoc rezydentów jest przerażająca. Jak my jesteśmy tak traktowani przez naszych opiekunów to co się dziwić że tak traktują nas inni. Jesteśmy klientami drugiej kategorii. O rozwoju wydarzeń będę informował na bieżąco. Sprawy oczywiście nie zostawię i w Polsce zajmie się tym prawnik.

2.5/6

Oskar, Malmö 24.06.2014

slabe dwie gwiazdki w cenie czterech

Prsze zobaczyc zdjecia z pokoju jaki otrzymalismy

1.5/6

P. 27.09.2016
Termin pobytu: październik 2016

Średni hotel w średniej cenie.

Hotel w bardzo dobrej lokalizacji. To jest plus. Natomiast minusami są bardzo ciemnie pokoje, bardzo monotonne i mało urozmaicone jedzenie. No i niestety ostatniego dnia złożył nam wizytę w pokoju prusaczek :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem