Opinie o Xperia Saray Beach

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(43 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Widoki zachwycają

    Sylwia, Leszczyna 19.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Lokalizacja hotelu bardzo korzystna: bezpośrednie wyjście na plażę, która jest bardzo czysta; ulica pełna bazarów i małych sklepików; przystanek zaraz obok hotelu no i ten widok na zamek dniem i nocą... Hotel bardzo czysty, zakwaterowani zostaliśmy w pokoju z dodatkowym salon em (dostaliśmy pokój suit a zapłaciliśmy tylko za economy). Ostatniego dnia recepcja przeprosiła nas za nieudogodnienia i poprosiła nas o zmianę pokoju, ponieważ potrzebowali dużego pokoju z salonem, otrzymaliśmy jeszcze lepszy pokój, bo z widokiem na morze i prywatnym balkonem. Jesteśmy bardzo zadowoleni również z jakości posiłków, wszystko było naprawdę pyszne, mnóstwo warzyw, owoców, przekąsek. Jeśli chodzi o wieczorne imprezy to jest tu co robić wieczorami, ponieważ codziennie hotel oferuje atrakcje. Basen jest naprawdę czysty i nie śmierdzi chlorem, co jest na bardzo duży plus! MINUSY: - w sobotę muzyka była tak głośna do godziny 1 w nocy, że pójście spać było NIEMOŻLIWE. To duże nieudogodnienie, ponieważ nie każdy gość hotelu chce imprezować do takich godzin; a muzyka była bardzo głośna, według nas zupełnie niepotrzebnie. Proponowałabym dyrekcji hotelu rozważyć jej przyciszenie ponieważ osoby siedzące przy scenie będą wszystko słyszeć; a goście w pokojach będą w stanie iść spać. - źle zamontowane klimatyzacje dmuchające powietrzem na łóżko, co jest bardzo niezdrowe. Niestety wszyscy wróciliśmy chorzy do Polski. Niestety nie udało się ustawić klimatyzacji tak ab nie wiała na łóżko w nocy. Ogromny BŁĄD.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Powrót do słonecznej Turcji

    Wakacyjne marzenie 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Jesteśmy zachwyceni pięknem riwiery Tureckiej oraz pięknem miejscowości Alanya. Hotel który wybraliśmy był bardzo przytulny, czysty, bardzo dobrym wyżywieniem, bardzo dobrym podejściem do gości i zlokalizowany w bardzo fajnej części miasta skąd było nie daleko do żadnych większych atrakcji miasta. W okolicy hotelu znajduje się bardzo dużo sklepów, kawiarni, barów oraz świeżo wyciskanych soków.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia ogólna

    Kazimierz, Kraków 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wylot opózniony o 3 godz. Transfer z lotniska ok .Dotarliśmy na miejsce o 7 rano. Otrzymaliśmy pokój dla niepełnosprawnych. W łazience płytki podłogowe paskudne , listwa podłogowa oderwana pod spodem piasek ,bez kabiny, tylko plastikowa kotara i siedzisko dla niepełnosprawnych, muszla wc zamontowana wysoko typowo dla osoby niepełnosprawnej. Okno z widokiem na zaplecze hotelu z wieloma klimatyzatorami na ścianie . Po interwencji otrzymaliśmy następnego dnia inny pokój za dopłatą. Pokój z normalną łazienką z cuchnącą kanalizacją, ale za to z drzwiami przejściowymi zamkniętymi, przez które było słychać każde słowo. Obsługa hotelowa uprzejma, sprzątająca również. Panie rezydentki pomocne. Wylot z powrotem również opóniony o 2,5 godz.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Overbooking na minus, ale hotel całkiem w porządku

    ANDRZEJ, ZDUNSKA WOLA 15.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Zacznę od tego, że hotel stosuje "overbooking", czyli przyjmuje więcej osób niż jest w stanie pomieścić. Skutkowało to tym, że hotel nas i 4 inne rodziny przeniósł na pierwszą noc do hotelu obok, o niższym standardzie. Próbowali nam to wynagrodzić brakiem opłaty za sejf w pokoju (normalnie j3st 2 EUR/doba), brakiem depozytu za ręczniki (10 EUR/osoba) oraz darmowym 20-minutowym masażem w hotelowym SPA. Co do samego pobytu, to ogólnie jesteśmy zadowoleni. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, jak również codziennie uzupełniana lodówka w pokoju o soki i napoje, oraz codziennie zmieniane ręczniki. Pokój może i niewielki, ale komfortowy. Jest wygodne łóżko, 3 rodzaje poduszek do wyboru, telewizor i klimatyzacja. Minusem było słabe wygłuszenie pokoju, co przy imprezach hotelowych z głośną muzyką, trwających do północy, uniemożliwiało nam zasypianie. Posiłki bardzo smaczne, różnorodne i duży wybór. bywały też imprezy tematyczne w restauracji, na które przygotowywano posiłki ekstra typu sushi, pokaz life-coockingu, częstowano alkoholem Raki itp. W godzinach międzyposiłkowych serwowane są przekąski pomiędzy basenem a plażą. Można zjeść burgera, popcorn, gofra, frytki, krążki cebulowe, czy świeże owoce. Bar all inclusive zaopatrzony w podstawowe napoje i soki owocowe. W cenie podstawowe drinki typu whisky z colą, gin z tonikiem czy piwo. Dodatkowo płatne są bardziej wyszukane drinki. Bary są trzy - jeden w restauracji, drugi nad basenem i trzeci przy plaży. Basen niezbyt wielki, ale wystarczający. Czysty i zadbany. Dookoła tylko kilkanaście leżaków, więc czasami ciężko było znaleźć wolny, ale za to nie było tłoku. Plaża była chyba największym rozczarowaniem. Zamiast obiecanego piasku, był gorący, parzący wręcz żwir, w którym zapadaliśmy się po kostki. Po wejściu do wody okazywało się, że jest tu tylko goła, ostra skała na której można rozciąć sobie stopę. Ponadto spadek jest taki, że 5 m od brzegu nie ma się już gruntu, co przy dużych falach, jakie były prawie cały czas, było niezbyt bezpieczne, szczególnie, że przez cały pobyt nie widzieliśmy ratownika. Jedynym plusem plaży był ładny widok na klif. Pochwalić muszę również animatorów. Widać, że robią to z pasją i zaangażowaniem. Codziennie odbywały się turnieje w rzutki, ping ponga, gdzie można było wygrać medal i drinka oraz poranna joga. Dodatkowo był aqua aerobik w basenie, a wieczorem różne imprezy tematyczne lub karaoke. Muszę też wystawić kiepską opinię firmie Rainbow, ponieważ ich rezydentka nie była w stanie nic zrobić z przeniesieniem nas do innego hotelu na dzień dobry, mimo że problem znała już z poprzedniego turnusu i tylko machnęła ręką. Na dobrą sprawę wszystko musieliśmy załatwiać sami. Całe szczęście oboje znamy angielski i umieliśmy się dogadać. Drugi zgrzyt miał miejsce na koniec wycieczki, gdzie kierowca podczas transferu na lotnisko zawiózł nas pod zły terminal, gdzie nie był naszego lotu. Jak zrozumieliśmy co się dzieje musieliśmy na szybko zamawiać taksówkę lotniskową, która kosztowała nas dodatkowe 5 EUR i dodatkowy stres.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem