Opinie o Xperia Saray Beach

5.3/6 (36 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
36 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Przyzwoicie

    Plusy: Hotel przy plaży. Pokój z częściowym widokiem na morze. Minusy: pokój bardzo ciasny. Jedzenie średnie, dość mały wybór dań. Generalnie ani luksus ani dramat. Po prostu przeciętnie ale przyzwoicie.

    Piotr, Poznań - 18.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Głośne, męczące wakacje

    Byliśmy całą rodziną (4 os) po raz pierwszy w tej lokalizacji, mając już doświadczenia z wcześniejszych podróży po Turcji. Miejsce jest oczywiście przygotowane pod klienta zarówno sezonowego jak i indywidualnego (jak to hotel); Na plus: pokój składający się z 2 pomieszczeń + łazienka; dwie klimatyzacje; dobra, urozmaicona kuchnia, kolacje tematyczne, (turecka noc, owoce morza); plaża bezpośrednio przy hotelu (Super sprawa); basen bezpośrednio przy hotelu; brak "wyścigu szczurów" po leżaki - wystarczająco miejsca dla wszystkich; bar przy basenie; wieczory tematyczne; animatorzy; pokoje sprzątane na bieżąco; zaangażowany, miły personel; główne łóżko bardzo wygodne; dwie lodówki uzupełniane codziennie; balkonik z suszarką do odzieży; Kwestie neutralne: wielkość pokoju OK, mogłoby być trochę więcej miejsca; stan pokoju (widać, że starają się, jednak niektóre rzeczy wymagają odświeżenia lub remontu); Minusy: łóżka - a dokładnie dostawki i kanapy to katastrofa (deski wbijają się w plecy, twarde, jakość snu bliska zeru - nikt nie chciał na tym spać a jak musiał to cierpiał; hałas i wygłuszenie pokojów - tutaj również słabo (i to bardzo delikatne słowo), śpisz praktyczne w środku imprezy i do 1-2 w nocy czy chcesz czy nie chcesz jesteś jakby w centrum imprezy a ta jest co drugi dzień w hotelu u sąsiadów, hałas i niekończące się klaksony, praca śmieciarek (w nocy) z ulicy są z tobą w pokoju a pobyt i próba odpoczynku zmieniają się w torturę (trochę pomagają stopery w uszach), finalnie wyjechałem o wiele bardziej zmęczony niż przyjechałem; Robaki w łazience (brak komentarza); Wygłuszenie ścian i drzwi po raz drugi - czyli poznaj swoich sąsiadów ze wszystkimi (nawet pikantnymi) szczegółami (bez komentarza); woda w morzu szybko staje się głęboka, co jest problematyczne dla mniejszych dzieci; Dzieciaki prócz brodzika nie maja tam nic...; Powrót na lotnisko bez informacji na który terminal mamy jechać (finalnie wysadzono nas nie w tym miejscu i sami nad ranem taksówkami dojechaliśmy w odpowiednie miejsce); Reasumując: miejsce na 3+, okolica ciekawa, szanse na odpoczynek szczególnie w nocy bardzo słabe; Idealne miejsce dla par, z dużym pokładem energii, lubiących głośne życie. Sorry... ale za te pieniądze to już tam nie wrócę... B.R. PO

    PIOTR O. - 17.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    10/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Poniżej oczekiwań

    Jedyną zaletą hotelu jest jego położenie przy plaży Kleopatra i w centrum Alanyi. Cała reszta poniżej oczekiwań, pokoje ładne ale brudne, łazienka poniżej standardu jeśli chodzi o czystość. Ale na to jeszcze idzie przymknąć oko. Recepcjonista w hotelu chyba kręci własne interesy . Mieliśmy mieć pokój z balkonem francuskim, a dostaliśmy pokój na parterze z oknem w połowie którego był dach innego budynku! Kiedy wróciłam do recepcji z uwagą co do pokoju powiedziano mi , że nie ma innych pokoi , że to nasz standard. Zadzwoniłam do Rezydentki, jej powiedziano, że mogą nas przenieść do innego pokoju za cztery dni. Kpina ! Poza tym widać gorsze traktowanie Polaków względem innych gości, głównie w recepcji. Spotkaliśmy innych Polaków i mieli ten sam problem z pokojami co my . Praktycznie nikt nie miał pokoju za jaki zapłacił , a obsługa hotelu miała to po prostu gdzieś. Śmiali się za naszymi plecami. Jedni goście dostawali sejf za pieniądze , a drudzy za darmo. Suma sumarum pieniądze za sejf recepcjonista chował sobie do kieszeni. Na drinki nie żałowano alkoholu, ale lodu jedna kostka trzeba było prosić więcej, co nie zawsze się udało. Jedzenie monotonne .... Jedynie ten bar na plaży i samo położenie hotelu ratowało sytuację. Rezydent zero zainteresowania , nawet nie pojawił się w hotelu. Obsługa wycieczki przez Rainbow słaba, a już jeździliśmy z tym biurem i nie mieliśmy uwag. Te wakacje nas rozczarowały. Alanya ładna jako miasto turystyczne , ale radzę brać inny hotel.

    Magdalena, Włocławek - 07.10.2021

    26/29 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Poza sezonem-dramat

    Być może ten hotel działa zupełnie inaczej w sezonie, ale przyjazd tutaj w lutym był porażką. Właściciel oszczędzał, na czym tylko mógł-to, czego nie zjedliśmy na śniadanie, lądowało w zupie, a niejadalne kiłbaski najtańsze, jakie były, trafiały pokrojone na 2 danie. Nie było żądnego all inclusive1 Nie działał ani1 bar przekąskowy, tylko ścisłe 3 posiłki i nic więcej do przegryzienia, a w dodatku np obiad tylko od 12.30 do 14.00. Niby były drinki, ale z listy właściciel hotelu wykreślił grubą krechą 3/4 z nich. Poza tym często te drinki robił ten sam pracownik, który rozkładał coś-tam na plaży! Nietrudno sobie nie wyobrazić, jakie te drinki robił, nie mając o tym pojęcia. Stosunek alkoholu do coli: 10:1.Właściciel hotelu niemiły, buc, nie raczył nawet spojrzeć na nas-intruzów, którzy mu się śmieli zjawić w hotelu. Reszta załogi równie niemiła. Już w momencie meldowania recepcjonista zaproponował lepszy pokój za łapówkę. Nie dostał. Właściciel nie kazał sprzątnąć plaży po sezonie z ubiegłego roku, choć minęło sporo miesięcy! Brud, pety, zużyte maski. Nie dostaliśmy też materacy na leżaki, choć była piękna pogoda i bardzo by się nam przydały, sąsiedni hotel je dawał swoim gościom bez problemu,. Ręczników plażowych w serwisie także nie było. Co to za all inclusive? Nie było nic, do czego Turcy przyzwyczaili turystów. Żadnej gościnności. Tylko niezbędne minimum. Ale największym dramatem była jakość jedzenia- rzuciłam kawałek mięsa kotu, który wszedł do restauracji- powąchał i nie zjadł. Jedliśmy wszystko, co najgorsze, co najtańsze i niesmaczne. O tym, że wybór dań żaden, nie wspomnę. Z 3 udek z kurczaka, poszarpanych na drobne, za lanych sosem pomidorowym, z cebulą i papryka, robiło się 5 kg dania. Kuchnia turecka ma tyle przypraw, tyle gatunków oliwy z oliwek, aromatów- a kucharz w tym hotelu nie stosował nic. Sól i pieprz. I co ważne-do jedzenia musiała być dodawana chemia, bo przez cały pobyt i my i 2 inne osoby, z którymi rozmawialiśmy, z -bardzo źle się czuliśmy. Byliśmy wzdęci, odbijało nam się, bolały nas żołądki. Po powrocie do domu wszystko się uspokoiło, więc na pewno była to wina jedzenie hotelowego. Zalety: świetne położenie i było czysto.

    Barbara, --- - 09.03.2022

    32/33 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem