Opinie klientów o Arystoteles Hotel

4.0 /6
89 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.4
Pokój
3.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Katarzyna, Bochnia 22.09.2019

Hotel wrzesień 2019

Byłam z mężem i dzieckiem w tym hotelu we wrześniu 2019. Dla mnie tragedia. Nie polecam, 4 gwiazdki to fikcja. W Bułgarii w 3 gwiazdkach był wyższy standard. Codziennie po kąpieli zalana łazienka po kostki, smród non stop, łóżko miało chyba 200 lat i ciężko było się podnieść rano ( mam 29 lat), brak suszarki do włosów, pokój sprzątany bardzo, bardzo pobieżnie ( rynek) a zwracałam na to uwagę bo dziecko zaczyna chodzić. Na balkonie pełno kup ptasich, wiec zbyt przyjemnie się tam nie siedziało. Minusem jest tez położenie: brak możliwości spacerowania, by dojść do miasta trzeba iść ruchliwa droga bez pobocza. W animacjach nie uczestniczyłam wiec się nie wypowiem. Jedzenie niedobre, monotonne, wiecznie brakowało sztućców. Na plaże szło się kładka a później zejściem- do przeżycia. Plusem są widoki i nic więcej. W tej cenie miałabym wakacje w prawdziwych 4*. Nie polecam.

1.0/6

Agnieszka, Zbrosławice 19.08.2019

Najgorszy hotel w jakim bylam

Pokoje i cała infrastruktura hotelowa - tragiczne. Zostaliśmy zakwaterowani w pokoju śmierdzącym wilgocią, widokiem na parking, starymi meblami i łazienką która pamięta lata 80, do tego stary, hałasujący klimatyzator i podobnie pracująca lodówka. Po naszej interwencji zostaliśmy przeniesieni do innego pokoju. Pokój okazał się lepszy z racji wyremontowanej łazienki (która jednakże nie miała ani jednej półki i ani jednego wieszaka na ręczniki), i w miarę nowego klimatyzatora. Ściany i meble były podobne jak w pierwszym pokoju. WiFi częściej nie było niż było. Posiłki monotonne i oparte na najtańszych produktach. Z menu dla dzieci można jedynie wymienić spaghetti. Większość napoi w restauracji podawana w plastikowych kubkach! Kawa rozpuszczalna z mlekiem w proszku. Hotel oceniam jako tragiczny. Szanujące się biuro nie powinno mieć tego typu ofert. My czujemy się oszukani gdyż standard i oferta hotelu znacznie odbiegała od przedstawionej przez biuro. Będziemy składać reklamację.

1.0/6

Natalia 01.09.2019

Żenada

To jest hotel 3* Obecnie spedzamy wakacje w hotelu i jestesmy zażenowani pobytem w tym hotelu. Przede wszystkim wystrój pokoju,jedzeniem oraz poziomem Alli inclusive-wódka tylko uzo,brak raki,a po południu Pan oświadczyl ,,stop all inclusive" o godz.16. Niestety suszarki do włosów, brak sejfu w pokoju. Jedzenie bardzo mały wybor dan. Brak przekąsek między posiłkami.Oprócz dużego basenu i pieknych widoku nic mnie tu nie ujęło. Nie polecam tego hotelu,pytałam również innych uczestników i rowniez sa zawiedzeni. Dodatkowo brak Internetu. Za wydane pieniądze na te wakacje można znaleźć lepszy hotel. Te 4**** to nie mam pojęcia kto przyznal temu hotelowi ... jestem zawiedziona i chce do domu..

0.5/6

gość 24.09.2019

straszny hotel

absolutnie najgorszy hotel w jakim byłam. pełzające insekty po pokoju były normą do momentu, kiedy poprosiliśmy kategorycznie o zmianę pokoju. pokoje nie były sprzątane codziennie, a all inclusive w tym przypadku to jakaś pomyłka. brak sztućców na stołówce , nadgnite pomidory i wybór potraw, który mógłby świadczyć o tym, że jesteśmy w hotelu 2 gwiazdkowym. półwysep chalcydycki jest piękny ale w inny hotelu. zdecydowanie odradzam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem