Opinie o New Epidamn

Kategoria lokalna 4

4.2/6
(33 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.6
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    59

    A miały być wakacje jak w raju...Adam i Ewa

    ewa i adam 13.07.2022

    Nie prawdziwa podawana przez biura podróży informacja nt.hotelu.Za rok może dwa po zakończeniu budowy hotel ten może być hotelem premium.Ciekawa architektura położenie bezpośrednio nad morzem to podstawowe walory.Na dzień dzisiejszy to jeszcze plac budowy.Oddane do użytku są nie wszystkie pokoje,stołówka baseny z cienkim drink barem oraz plaża.W pokoju odczuwa się brak stolików przy łóżkach i brak zestawu do parzenia kawy czy herbaty.Nie zauważyliśmy również szlafroków.Pomimo to z pobytu jesteśmy umiarkowanie zadowoleni.Jedzenie dobre,obsługa hotelowa b.dobra,pomimo dużych upałów klmatyzacja sprawna.Beznadziejna kawa i herbata.Na dobre espresso chodziliśmy do restauracji w sąsiednim hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Albanski Smietnik

    MICHAL, Lublin 29.08.2022

    Jeździmy co roku w inne zakątki Europy ale takie syfu i śmietniska jak w Albania (Golem) nie widziałem ,hotel nowy ,nawet jeszcze nie dokończony ,ale nie przeszkadzały mi tak bardzo sterczące kable ze ścian lub niechlujnie wykończone ściany czy niezabezpieczone szklane drzwi za którymi nie było klatki schodowej. a miało być 5 * cała okolica hotelu to jedno wielkie śmietnisko gdzie się nie obejrzysz leżą śmieci na plaży również ogólnie cały region Durres ma duży problem ze śnieciami . Obsługa hotelowa dopiero się uczy swojej pracy (bardzo mili )ale brak kompetencji . Jedyna co było dobre w Albanii to jedzenie no ale cała reszta słąbo. Nie polecam !!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Porazka

    Stanisław, --- 01.08.2022

    Hotel nie powinien byc oddany do uzytku.Budowa na kazdym kroku .Hotel oceniam najwyzej na 3* za rok bedzie fajny ale nie w tym roku

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    New Epidamn

    ANNA, Nałęczów 25.08.2022

    Pobyt sierpień 2022. Hotel w budowie. W pokoju ze scian wystają kable, lekko zaizolowane. Niektórzy mieli w pokoju dziurę z odpływem do wanny, ale bez wanny. Na korytarzach drzwi (chyba ewakuacyjne) niezabezpieczone, kazde dziecko może podejść, otworzyć i wypaść z którego piętra sobie życzy. Zero infrastruktury dla dzieci, brodzik z lodowatą wodą, ostrymi schodami, o które dzieci juz pierwszego dnia poraniły stopy, co utrudniało korzystanie z morza, bo wiadomo - rana i słona woda to slabe zestawienie. Jedyny plus hotelu to jedzenie, ale nic nie jest podpisane. Jesz coś dobrego, lokalnego, ale nie wiesz co. Hotel otwarty z dwóch stron, każdy kto chce może wejść, zdarzyło się, że lokalsi byli wypraszani z basenu hotelowego, po kilku godz kąpania się. Obsługa mocno zdystansowana, wieczny brak małych łyżeczek na stołówce. Pokoje sprzątane codziennie, ale tylko przez środek. Nie wydawano przekąsek (all inclusive przekąski między 17 a 18 owoce, ciasta, pizza) na papierowych talerzykach, żeby można było zjeść na plaży, bo tam głównie spędza się czas na wakacjach... trzeba było brać na talerzach, a później odnosić brudne do restauracji. Plaża brudna, pełno petów, w dni kiedy morze wyrzucało duża ilość glonów nikt tego nie sprzątał. Leżaków za mało, podobnie jak stolików na stołówce. Zero animacji dla dzieci. Na pewno nie jest to 5*, a i lokalizacja podawana przez biuro podróży wprowadza w błąd, bo Hotel New Epidamn jest też w centrum Durres. W pokoju brak szafek przy łóżkach, czajnika. Z łazienki wydobywał się brzydki zapach z odpływu prysznica. Rezydent został poinformowany o sytuacji z rozcięciem stop w brodziku, obiecał zasięgnąć info w recepcji i oddzwonić, nie skontaktował się.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem