Opinie o Hesperia Playa el Agua

4.2/6 (79 opinii)
4.2/6
79 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Warto się wybrać, ale jeszcze dużo musza się tam nauczyć:)

    Mieliśmy to szczęście (lub nieszczęście- jak kto woli;)), że bylismy pierwszym rocznikiem, który mógł ruszyć na podbój Wenezueli. Plusem jest to, że oprócz Polaków i Rosjan - żadnych innych narodowości tam nie ma i na ten moment wciąż jest bardzo mało turystycznie, a tym samym można zobaczyć wciąż prawdziwe oblicze zupełnie innego kraju... Minusem natomiast to, że oni musza się jeszcze nauczyć zarządzania turystyką i np. sprzątać plażę czy zrozumieć, że dmuchaniec dla dzieci w czasie dnia na tym słońcu jest bez sensu (bo nie da się go nawet dotknąć;)), ale wieczorem by się przydał (od 18.00 kiedy już można "oddychać" jest spuszczony). Po angielsku nie mówi prawie nikt z obsługi, niemniej starają się jak mogą i sa uśmiechnięci, wiec tym nadrabiają:) W hotelu jedzenie bardzo mało urozmaicone, ale głodny nikt nie chodził - plus jest taki że się raczej nie przytyje:) Standard pokoju - ok. Mega super sa te prywatne małe baseniki, my w zasadzie cały czas mielismy takowy tylko dla siebie, więc cisza i spokój.

    Maria, Warszawa - 02.04.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    bardzo słaby hotel

    dziwne , że takie duże biuro podróży nie próbuje poprawić serwisu hotelowego. zachęcam rezydenta , żeby spędził w hotelu 2 noce i będzie już wiedział dlaczego tyle osób się skarży

    Wojciech, bydgoszcz - 02.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje Margarita

    Nie polecam. Miejsce nie przygotowane na przyjazd turystów. Plaża cudowna. Morze wspaniałe ale duże fale. Nie można pływać ale extra zabawa. Niestety jedzenie fatalne. Żadnego wyboru, zimne. Wszędzie muchy i bezpańskie psy krążące między stolikami. Obsługa bardzo uczynna i pomocną. Drinki w porządku ale podawane w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Mogłoby być lepiej gdyby organizator dopilnował ponieważ potencjał ośrodka jest duży . Najwyżej 3 gwiazdki.

    Bogusława Anna, Wola - 25.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje na Wyspie Margarita

    Pod koniec marca 2024 r. odwiedziliśmy Wyspę Margarita spędzając tam miło czas. Z plusów warto wymienić: - ładne plaże, generalnie na wyspie - tanio Jako minusy należy wskazać: - niski standard hotelu, czego nie było widać po zdjęciach. W dodatku działa częściowo, tj. funkcjonuje 1 restauracja, przekąski to ciastka, hot-dogi i burgery. Jest potencjał ale nie wszystko działa, natomiast cena wycieczki jest taka jakby klienci mieli dostęp do wszystkich atrakcji i udogodnień - monotonne jedzenie, które było doprawione średnio co drugi dzień - wysokie ceny wycieczek Rainbow, nieadekwatne do lokalnych warunków - my uczestniczyliśmy w wycieczce do Canaimy, która zdecydowanie nie jest warta swojej ceny za de facto 2 godz. chodzenia po wodospadach, 1 godz. lunch (dla wegetarian - suchy ryż i surówka) i 2 godz. kręcenia się po terenie hotelu - wyjazd na lotnisko w dniu powrotu na 7 godz. przed godziną wylotu - tłumaczenie, że jest to wymóg lotniska. Marnowanie dnia i pieniędzy, ponieważ hotele nie zapewniają, a rezydenci o to nie dbają, żeby pasażerowie otrzymali lunch boxy. Po 1,5 - 2 h wszyscy pasażerowie byli odprawieni i siedzieliśmy bez sensu na lotnisku czekając na samolot, który dopiero z Polski przyleciał, więc obsługa lotniska i tak nie mogła zapakować bagażu itd. Ponadto dopiero w momencie, kiedy zaczęło się wpuszczanie do samolotu, padł komunikat o wstrzymaniu boardingu ze względu na rewizję bagażu. Wskazuje to, że nie ma celu żeby być z takim wyprzedzeniem, bo lotnisko i tak na ostatnią chwilę wszystko robi. - samolot typu dreamliner - samolot o obniżonej klasie, o czym biuro poinformowało kilka dni przed wylotem. Obsługa samolotu uprzejma i nieczepliwa, ale z drugiej strony pracująca bardzo powoli. Zarówno lot do, jak i powrotny były opóźnione.

    Ada, Toruń - 26.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem