3.0/6
Mieliśmy to szczęście (lub nieszczęście- jak kto woli;)), że bylismy pierwszym rocznikiem, który mógł ruszyć na podbój Wenezueli. Plusem jest to, że oprócz Polaków i Rosjan - żadnych innych narodowości tam nie ma i na ten moment wciąż jest bardzo mało turystycznie, a tym samym można zobaczyć wciąż prawdziwe oblicze zupełnie innego kraju... Minusem natomiast to, że oni musza się jeszcze nauczyć zarządzania turystyką i np. sprzątać plażę czy zrozumieć, że dmuchaniec dla dzieci w czasie dnia na tym słońcu jest bez sensu (bo nie da się go nawet dotknąć;)), ale wieczorem by się przydał (od 18.00 kiedy już można "oddychać" jest spuszczony). Po angielsku nie mówi prawie nikt z obsługi, niemniej starają się jak mogą i sa uśmiechnięci, wiec tym nadrabiają:) W hotelu jedzenie bardzo mało urozmaicone, ale głodny nikt nie chodził - plus jest taki że się raczej nie przytyje:) Standard pokoju - ok. Mega super sa te prywatne małe baseniki, my w zasadzie cały czas mielismy takowy tylko dla siebie, więc cisza i spokój.
Maria, Warszawa - 02.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
dziwne , że takie duże biuro podróży nie próbuje poprawić serwisu hotelowego. zachęcam rezydenta , żeby spędził w hotelu 2 noce i będzie już wiedział dlaczego tyle osób się skarży
Wojciech, bydgoszcz - 02.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
9/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Nie polecam. Miejsce nie przygotowane na przyjazd turystów. Plaża cudowna. Morze wspaniałe ale duże fale. Nie można pływać ale extra zabawa. Niestety jedzenie fatalne. Żadnego wyboru, zimne. Wszędzie muchy i bezpańskie psy krążące między stolikami. Obsługa bardzo uczynna i pomocną. Drinki w porządku ale podawane w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Mogłoby być lepiej gdyby organizator dopilnował ponieważ potencjał ośrodka jest duży . Najwyżej 3 gwiazdki.
Bogusława Anna, Wola - 25.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023
9/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pod koniec marca 2024 r. odwiedziliśmy Wyspę Margarita spędzając tam miło czas. Z plusów warto wymienić: - ładne plaże, generalnie na wyspie - tanio Jako minusy należy wskazać: - niski standard hotelu, czego nie było widać po zdjęciach. W dodatku działa częściowo, tj. funkcjonuje 1 restauracja, przekąski to ciastka, hot-dogi i burgery. Jest potencjał ale nie wszystko działa, natomiast cena wycieczki jest taka jakby klienci mieli dostęp do wszystkich atrakcji i udogodnień - monotonne jedzenie, które było doprawione średnio co drugi dzień - wysokie ceny wycieczek Rainbow, nieadekwatne do lokalnych warunków - my uczestniczyliśmy w wycieczce do Canaimy, która zdecydowanie nie jest warta swojej ceny za de facto 2 godz. chodzenia po wodospadach, 1 godz. lunch (dla wegetarian - suchy ryż i surówka) i 2 godz. kręcenia się po terenie hotelu - wyjazd na lotnisko w dniu powrotu na 7 godz. przed godziną wylotu - tłumaczenie, że jest to wymóg lotniska. Marnowanie dnia i pieniędzy, ponieważ hotele nie zapewniają, a rezydenci o to nie dbają, żeby pasażerowie otrzymali lunch boxy. Po 1,5 - 2 h wszyscy pasażerowie byli odprawieni i siedzieliśmy bez sensu na lotnisku czekając na samolot, który dopiero z Polski przyleciał, więc obsługa lotniska i tak nie mogła zapakować bagażu itd. Ponadto dopiero w momencie, kiedy zaczęło się wpuszczanie do samolotu, padł komunikat o wstrzymaniu boardingu ze względu na rewizję bagażu. Wskazuje to, że nie ma celu żeby być z takim wyprzedzeniem, bo lotnisko i tak na ostatnią chwilę wszystko robi. - samolot typu dreamliner - samolot o obniżonej klasie, o czym biuro poinformowało kilka dni przed wylotem. Obsługa samolotu uprzejma i nieczepliwa, ale z drugiej strony pracująca bardzo powoli. Zarówno lot do, jak i powrotny były opóźnione.
Ada, Toruń - 26.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
5/7 uznało opinię za pomocną