Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel skromny, jedzenie świeże, wynagrodzeniem byli bardzo życzliwi pracownicy hotelu, jednak fatalne pilotowanie wycieczki pani chyba miała na imie Asia do Parku Canaima, która nie przekazała żadnej informacji na temat Wenezueli,Margarirty, i samego parku Canaima, a przy odrobinie dobrej woli wystarczyło przy jej niewiedzy zapytać i przetłumaczyc informację od drugiego regionalnego - pilota tamtejszego Indianina biegle mówiącego po angielsku-przecież wycieczka nie była tania i powinniśmy jakąs wiedzę otrzymać,oprócz pieknych wrazen samego Parku Narodowego. pozdrawiam lucyna F.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
lokalizacja super,hotel dobry,sporadyczny brak pradu i wody,obsługa b.miła,jedzenie dobre,(zbyt czesto powtarza sie menu),drinki bez ograniczeń,troche głośna muzyka w nocy dla tych co nie imprezują, wycieczki fakultatywne super( nad wodospad cena nie adekwatna do programu).Ogólnie polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd oceniam dobrze. Nie podobał mi się sposób potraktowana nas jako turystów w chwili opóźnienia lotu do Polski. Uważam że powinniśmy mieć zapewniony dłuższy pobyt w pokoju i posiłki. Opóźnienie lotu nie było z winy klientów. Powód opóźnienia też pozostaje nieznany. Nie zaproponowano żadnej formy rekompensaty za ponad 3 godziny spóźnienia. Uważam że powinno zostać wypłacone odszkodowanie za ponad 3 godziny spóźnienia. Samolotem nie leciało się komfortowo. Na tak długiej trasie należałoby zadbać o komfort lotu. Ilość posiłków na pokładzie samolotu była nieznsczna
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu oceniam na 3/5, niestety lata świetności ma za sobą, nie mniej mam wrażenie, że starają się wrócić do nich. Personel bardzo uprzejmy, staraja się jak mogą. Uśmiech wynagradza niedogodności na które sami nie mają wpływu. Jedzenie, no nikt głodny nie chodził, czepilabym się tylko pewnych standardów jak np, brak saszetek z cukrem, zamiast tego cukierniczka z której wszyscy korzystali. Rewelacyjna długa plaża, palmy, drinki brak natłoku w hotelu i super ludzie których można poznać sprawiły, że oceniam pobyt w hotelu na 4/5 :D Polecam bardzo również wycieczki fakultatywne, ja wybrałam margaite w pigułce (super dużo fajnych informacji, świetnie zorganizowany czas), i konna przygode- jeśli ktoś lubi adrenalinę to emocje level hard!:) Gdybym miała wrócić na wyspę to koniecznie wykupuje tą wycieczkę!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przelot -samolot zapchany w całości, dość ciasno przez całą trasę przelotu. Dwa posiłki bardzo smaczne obsługa samolotu bardzo miła, zawsze jest ktoś w samolocie kto zna język Polski. -Transfer z lotniska około pół godziny autokar czysty wszystko sprawne , trochę ostro klime podkręcają -Hotel -Podobno 12 lat był nieczynny i od kilku miesięcy dopiero odpalony, widać wciąż, że wiele brakuje jeszcze roboty. Otwarta połowa hotelu. Na miejscu głównie Rosjanie i Polacy. pokój ładny czysty codziennie sprzątane, no ale szafy i toalety trochę zaniedbane. W hotelu bywają problemy z brakiem wody i elektryczności , ale raczej są to krótkie przerwy godzina czy dwie. (taki kraj , taki folklor) Obsługa bardzo miła, ale mają braki w Angielskim i Polskim. Ratują się translatorami. bardzo się starają, na miejscu jeden taksowkarza zawsze który wozi do pobliskiej miejscowości gdzie można kupić leki inne suveniry. -Jedzenie bardzo smaczne, sporo dań do wyboru , codziennie coś nowego , więc to na duży plus -Alkohole serwowane przez barmanów, dużo rumu i dużo słodkiego na to trzeba sie nastawić. -opieka rezydanta na wysokim poziomie, codziennie ktoś z rainbow jest na miejscu, można na miejscu za dolarki kupić wycieczki -MArgharita w pigułce to takie minimum jakie trzeba wziąć i obowiązkowy program całość oceniam 4/6 Polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mocne i słabe strony hotelu i całego wyjazdu w skrócie. Na plus: Położenie hotelu, piękna plaża i okolice, darmowe leżaki. Bardzo miły i pomocny personel. Duży basen ze słoną wodą. Na plaży wielu sprzedawców pamiątek (bransoletki, naszyjniki z perłami). Najpiękniejsze perły można kupić tanio u Hosefina (Można też skorzystać z masażu - polecam Doris, która profesjonalnie wykonuje masaż tajsko/balijski (1 godz. 30 USD). Warto wybrać się na wycieczki po wyspie z lokalnymi przewodnikami. Ja korzystałem z usług Ronniego, kontakt najlepiej przez WhatsApp) który świetnie zna angielski. Mieszkańcy Wenezueli żyją bardzo skromnie, ich sytuacja ekonomiczna jest bardzo trudna, dlatego warto im pomagać kupując u nich pamiątki lub robić zakupy w lokalnych sklepach . Polecam kawę, kakao, rum, czekoladę. Warto zabrać z Polski drobne upominki i słodycze dla dzieci. Każdy najmniejszy gest spotyka się z wdzięcznością i radością. Na minus: Hotel wymaga odświeżenia i drobnych remontów, ale nie powinno się tego robić w czasie gdy jest dużo gości. Malować elewacje można po sezonie. Zbyt głośna muzyka w barze i przy basenie. Bardzo mało owoców i warzyw. Brak soków ze świeżo wyciskanych owoców. Pokoje hotelowe wymagają odświeżenia. Linie lotnicze Plus Ultra oceniam średnio. Rozrywka pokładowa z wykorzystaniem własnego smartfona to porażka. Wyjazd z hotelu na 5 godzin przed wylotem to nieporozumienie, ale pewnie dlatego, że lokalne lotnisko Porlamar nie ogarnia jednocześnie 300 pasażerów. Podsumowanie: Wyspa Margarita jest bardzo ładna. Czuć karaibski klimat. Pogoda idealna, w dzień gorąco, w nocy przyjemny chłód. Lokalni mieszkańcy mili i chętni do pomocy. Hotel ma potencjał i pomimo wielu słabych ocen warto na niego postawić, bo uważam że z czasem będzie coraz lepiej. Stosunek jakości do ceny tygodniowego pobytu oceniam na 3. Uważam, że powinno być taniej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok. jak na 3 gwiazdki , obsługa super. wyżywienie monotonne smaczne i świeże ,za mało owoców jak na taki kraj. Minus ,częsty brak wody i prądu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czasy świetności ma za sobą. Pokoje są ok, ale łazienki są w kiepskim stanie. Są problemy ze spłuczkami, drzwiami, klimatyzacją, na parterze są czasami mrówki więc polecam pokoje na piętrze. W naszej łazience był dramat i po 4 dniach negocjacji z recepcją udało się go zmienić na lepszy. 50 dolarów kaucji płaci się za pilota do klimatyzacji, TV i ręczniki plażowe przy zameldowaniu. Jedzenie jest dobre, ale bardzo monotonne, szczególnie śniadania. Kolację są tematyczne i były najlepszym posiłkiem w ciągu dnia. Od 16:00 są serwowane przekąski: popcorn, hot-dogi, hamburgery, pizza. Pyszne świeżo wyciskane soki podczas każdego posiłku, drinki w barach też pyszne, polecam Tropicanę :) Obsługa sympatyczna, bardzo się starają i uczą polskich słówek. Animacje średnie, ale widać, że im zależy. Basen ze słoną wodą fajny, ale woda jest średnio czysta. Plaża ładna, leżaki w słabym stanie, rano myte przez obslugę. Na plaży można kupić pamiątki, sprzedawcy nienachalni. Hotel położony na odludziu więc do sklepu czy restauracji można podjechać taksówką.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
fakt wiedzieliśmy że hotel stary nie remontowany że Wenezuela że komuna ale mimo to sporo zostawia do życzenia stopnia dobrego wynagradza to przyroda miejsce ludzie i klimat jeśli oczekujesz wspaniałych potraw owoców deserów i dobrych napoi na pewno nie tu jeśli oczekujesz fajnego basenu że słodka woda i ciepłej pod prysznicem na pewno nie tu ale dobra baza wypadowa jest wspaniała plaża i piękne widoki
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony. Obsługa mila choć bardzo slabo mówiąca w języku angielskim. Jedzenie monotone i niezbyt smaczne. Hotel w rozbudowie. Polozenie dość atrakcyjne. Okolcy nie znam bo rezydent skutecznie zniechecil do opuszczania hotelu. W okresie, w którym bylam tj. 12 grudnia do 19stego bardzo tloczno, mało łóżek i leżakow zarowno nad basenem jak i na plazy.