Opinie klientów o Costa Caribe Beach Hotel & Resort

4.8 /6
87 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Małgorzata, Kraków 08.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Było super :)

Przepiękne położenie hotelu, cudowni ludzie i plaża , najlepsza na jakiej byłam na Margaricie. Hotel odpowiadał 3 gwiazdkom . Nie miałam specjalnych oczekiwań to i rozczarowania nie było. Oczywiście były pewne mankamenty ale nie stanowiło to dla mnie problemu. Wypoczęłam bardzo dobrze i będę wspominać ten wyjazd z wielką przyjemnością:)

4.5/6

Małgorzata, -- 29.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Costa Caribe Beach Hotel & Resort

hotel ma lata świetności za sobą, powoli właściciele próbują przywrócić mu dawny dobry poziom. Ładna plaża. Niska jakość przygotowania pokoi do wprowadzenia gości było wino a grubo kurzu za szewkami po łóżkiem zgrzybiałe kasetony na suficie w łazience i płytki pod prysznicem .

4.5/6

Ewa, --- 08.12.2023

trzymam kciuki za powrót turystów

Duży hotel, który lata świetności ma za sobą, ale jego położenie, plaża i obsługa zacierają niedoskonałości powstałe z braku turystów i niestety pieniędzy na gruntowny remont. Sezon dopiero się u nich zaczyna i widać było małe roboty budowlane i naprawy. Cały hotel to jednopiętrowe budynki z widokiem lepszym lub gorszym na morze karaibskie. Dojazd z lotniska zajmuje ok. 50 minut . W recepcji dostępny pilot do klimatyzacji i telewizora oraz ręczniki po uiszczeniu depozytu 50$ zwracanego w dniu wyjazdu. Ręczniki można wymieniać w recepcji dowolna ilość razy. Trzeba zachować pokwitowanie depozytu!! Wi-Fi dostępne w zasadzie tylko w okolicach recepcji. Bardzo miłym akcentem była ubrana choinka w recepcji i liczne dekoracje świąteczne na terenie całego hotelu. Co do wycieczek to jest wybór w zależności od zasobności portfela. Organizowane sprawnie i bezpiecznie. No i nie można nie wspomnieć o pogodzie. 30 stopni w cieniu. Stosowanie kremów z wysokim filtrem konieczne. Z hotelu można zamówić taksówkę / 40 euro w obie strony/ na zrobienie zakupów a kierowca pokaże też ciekawe miejsca do zwiedzenia. Będziemy miło wspominać zawsze uśmiechniętych i życzliwych pracowników i trzymać kciuki, żeby Margarita stała się znowu miejscem odwiedzanym przez licznych turystów.

4.5/6

leder paweł 29.11.2023

costa caribe

hotel położony tuż przy plaży na której niestety jest sporo kamieni wchodząc do pięknego karaibskiego morza, tak wiec by bezpiecznie korzystać z kąpieli trzeba udać się kawałek dalej. Dla lubiących spacery wzdłuż linii brzegowej wprost idealnie, ponieważ plaża rozciaga się całkiem daleko. hotel może się pochwalić najwiekszym na Margaricie basenem, który jest zasilany słoną wodą! sporty wodne typu siatkówka, koszykówka. Miły personel, muzyka puszczana przez animatorów w barze przy basenie od rana(nie tylko hiszpańska), co dodaje klimatu całemu otoczeniu. Posiłki w restauracji mogły być nieco bardziej uroizmaicone(choć zawsze miałem co wybrać), ale dla bardziej wymagających podniebień faktycznie może nie wystarczyć. Standard w pokojach mocno dyskusyjny. Wchodząc do środka przenosimy się do lat 90-tych i o tyle o ile meble i inne elementy wystroju pokoju mi nie przeszkadzały, to łazienka mogła być w nieco lepszej kondycji, choć hotel ma tylko 3 gwiazdki, więc nie można wymagać cudów...
112131422
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem