Opinie klientów o Costa Caribe Beach Hotel & Resort
4.8 /6
87
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Zbyszek 09.02.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Costa Caribe Beach Hotel & Resort, Wenezuela
Samolot:technicznie b. slabo. Brak monitorów, nie wszystkie oparcia da sie podnosić. Jak ktos ma brzucha, jak mój kuzyn, to nie można otworzyć stolika na jedzenie. Jest też za wąski. Samolot musi być b. stary. Jedzenie w samolocie FATALNE. KTO TO ZAMAWIA? Czy wy myślicie, że w PL jest pełno wegetarian? Jak ktoś siedzi za skrzydłami, to nie ma już żadnego mięsa (kura), tylko WEGI!!! FATALNIE!!! Pod koniec lotu dają bułki i albo ser albo rukola, KATASTROFA! Za skrzydłami, zostaje tylko rukola!!! Picie extra, miedzy 1 a 2 posiłkiem trzeba kupić. Tak nie ma nigdzie!!! Tak nie ma nigdzie na dalekich trasach. Latałem już różnymi liniami, z Włochami na Madagaskar, z Holendrami na Arubę i Curacao, z Frankfurtu na Kubę, z Londynu do Meksyku albo na Karaiby, z Zurychu do Meksyku, z ZRH do Emiratów czy Singapore Airlines do Azji. Ale takiego wstrętnego jedzenia w samolocie nie było nigdzie!!! I ceny za wycieczkę były mniejsze! Hotel 3*, więc lepiej pewnie nie będzie.
4.0/6
Tomasz Adam, Opole 02.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Hotel i okolica ok
Hotel ma dużo plusów ale też trudne do akceptacji minusy. Plusy: Super obsługa w tym barmani Dobra lokalizacja Ładna plaża Jedzenie ok Dobre drinki Minusy: Czystość - pokoje powinny być odświeżone i wymyte dokładnie. Sporo robaczków i brudu wewnątrz. Źle wyglądały odchody ptaków w restauracji na stołach i krzesłach. Nie są one myte. Tak samo z leżakami. Brak internetu na terenie ośrodka poza recepcją. Ocena ogólnie pozytywna ale trzeba było zaakceptować brak czystości . To był największy problem. Dla Europejczyków trudne do zaakceptowania. Pozdrawiam Whinstona. Świetny barman.
4.0/6
Janusz, Tarnowskie Góry 16.01.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Margarita wakacje
Plaza super, basen niestety słona woda więc kiepsko pokoje sprzątane co dzień obsługa bardzo miła . Jedzenie mały wybór ale idzie przeżyć 😉. Ogólnie jest dobrze Polecam bo warto zobaczyć i samemu ocenić
4.0/6
Lucyna Stanislawa, Kraków 11.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Margarita i Park Narodowy Canaima
Hotel skromny, jedzenie świeże, wynagrodzeniem byli bardzo życzliwi pracownicy hotelu, jednak fatalne pilotowanie wycieczki pani chyba miała na imie Asia do Parku Canaima, która nie przekazała żadnej informacji na temat Wenezueli,Margarirty, i samego parku Canaima, a przy odrobinie dobrej woli wystarczyło przy jej niewiedzy zapytać i przetłumaczyc informację od drugiego regionalnego - pilota tamtejszego Indianina biegle mówiącego po angielsku-przecież wycieczka nie była tania i powinniśmy jakąs wiedzę otrzymać,oprócz pieknych wrazen samego Parku Narodowego. pozdrawiam lucyna F.