4.9/6 (89 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Standard hotelu oceniam na 3/5, niestety lata świetności ma za sobą, nie mniej mam wrażenie, że starają się wrócić do nich. Personel bardzo uprzejmy, staraja się jak mogą. Uśmiech wynagradza niedogodności na które sami nie mają wpływu. Jedzenie, no nikt głodny nie chodził, czepilabym się tylko pewnych standardów jak np, brak saszetek z cukrem, zamiast tego cukierniczka z której wszyscy korzystali. Rewelacyjna długa plaża, palmy, drinki brak natłoku w hotelu i super ludzie których można poznać sprawiły, że oceniam pobyt w hotelu na 4/5 :D Polecam bardzo również wycieczki fakultatywne, ja wybrałam margaite w pigułce (super dużo fajnych informacji, świetnie zorganizowany czas), i konna przygode- jeśli ktoś lubi adrenalinę to emocje level hard!:) Gdybym miała wrócić na wyspę to koniecznie wykupuje tą wycieczkę!
4.0/6
Przelot -samolot zapchany w całości, dość ciasno przez całą trasę przelotu. Dwa posiłki bardzo smaczne obsługa samolotu bardzo miła, zawsze jest ktoś w samolocie kto zna język Polski. -Transfer z lotniska około pół godziny autokar czysty wszystko sprawne , trochę ostro klime podkręcają -Hotel -Podobno 12 lat był nieczynny i od kilku miesięcy dopiero odpalony, widać wciąż, że wiele brakuje jeszcze roboty. Otwarta połowa hotelu. Na miejscu głównie Rosjanie i Polacy. pokój ładny czysty codziennie sprzątane, no ale szafy i toalety trochę zaniedbane. W hotelu bywają problemy z brakiem wody i elektryczności , ale raczej są to krótkie przerwy godzina czy dwie. (taki kraj , taki folklor) Obsługa bardzo miła, ale mają braki w Angielskim i Polskim. Ratują się translatorami. bardzo się starają, na miejscu jeden taksowkarza zawsze który wozi do pobliskiej miejscowości gdzie można kupić leki inne suveniry. -Jedzenie bardzo smaczne, sporo dań do wyboru , codziennie coś nowego , więc to na duży plus -Alkohole serwowane przez barmanów, dużo rumu i dużo słodkiego na to trzeba sie nastawić. -opieka rezydanta na wysokim poziomie, codziennie ktoś z rainbow jest na miejscu, można na miejscu za dolarki kupić wycieczki -MArgharita w pigułce to takie minimum jakie trzeba wziąć i obowiązkowy program całość oceniam 4/6 Polecam
4.0/6
Hotel ok. jak na 3 gwiazdki , obsługa super. wyżywienie monotonne smaczne i świeże ,za mało owoców jak na taki kraj. Minus ,częsty brak wody i prądu
4.0/6
Hotel czasy świetności ma za sobą. Pokoje są ok, ale łazienki są w kiepskim stanie. Są problemy ze spłuczkami, drzwiami, klimatyzacją, na parterze są czasami mrówki więc polecam pokoje na piętrze. W naszej łazience był dramat i po 4 dniach negocjacji z recepcją udało się go zmienić na lepszy. 50 dolarów kaucji płaci się za pilota do klimatyzacji, TV i ręczniki plażowe przy zameldowaniu. Jedzenie jest dobre, ale bardzo monotonne, szczególnie śniadania. Kolację są tematyczne i były najlepszym posiłkiem w ciągu dnia. Od 16:00 są serwowane przekąski: popcorn, hot-dogi, hamburgery, pizza. Pyszne świeżo wyciskane soki podczas każdego posiłku, drinki w barach też pyszne, polecam Tropicanę :) Obsługa sympatyczna, bardzo się starają i uczą polskich słówek. Animacje średnie, ale widać, że im zależy. Basen ze słoną wodą fajny, ale woda jest średnio czysta. Plaża ładna, leżaki w słabym stanie, rano myte przez obslugę. Na plaży można kupić pamiątki, sprzedawcy nienachalni. Hotel położony na odludziu więc do sklepu czy restauracji można podjechać taksówką.