4.9/6 (89 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Plaza super, basen niestety słona woda więc kiepsko pokoje sprzątane co dzień obsługa bardzo miła . Jedzenie mały wybór ale idzie przeżyć 😉. Ogólnie jest dobrze Polecam bo warto zobaczyć i samemu ocenić
4.0/6
Hotel skromny, jedzenie świeże, wynagrodzeniem byli bardzo życzliwi pracownicy hotelu, jednak fatalne pilotowanie wycieczki pani chyba miała na imie Asia do Parku Canaima, która nie przekazała żadnej informacji na temat Wenezueli,Margarirty, i samego parku Canaima, a przy odrobinie dobrej woli wystarczyło przy jej niewiedzy zapytać i przetłumaczyc informację od drugiego regionalnego - pilota tamtejszego Indianina biegle mówiącego po angielsku-przecież wycieczka nie była tania i powinniśmy jakąs wiedzę otrzymać,oprócz pieknych wrazen samego Parku Narodowego. pozdrawiam lucyna F.
4.0/6
lokalizacja super,hotel dobry,sporadyczny brak pradu i wody,obsługa b.miła,jedzenie dobre,(zbyt czesto powtarza sie menu),drinki bez ograniczeń,troche głośna muzyka w nocy dla tych co nie imprezują, wycieczki fakultatywne super( nad wodospad cena nie adekwatna do programu).Ogólnie polecam
4.0/6
Wyjazd oceniam dobrze. Nie podobał mi się sposób potraktowana nas jako turystów w chwili opóźnienia lotu do Polski. Uważam że powinniśmy mieć zapewniony dłuższy pobyt w pokoju i posiłki. Opóźnienie lotu nie było z winy klientów. Powód opóźnienia też pozostaje nieznany. Nie zaproponowano żadnej formy rekompensaty za ponad 3 godziny spóźnienia. Uważam że powinno zostać wypłacone odszkodowanie za ponad 3 godziny spóźnienia. Samolotem nie leciało się komfortowo. Na tak długiej trasie należałoby zadbać o komfort lotu. Ilość posiłków na pokładzie samolotu była nieznsczna