Opinie o Costa Caribe Beach Hotel & Resort

Kategoria lokalna 3

4.8/6
(136 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
1.0
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Transport
2.0
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    pozytywnie

    Wojciech Jerzy, 18.01.2025

    Hotel kameralny, na samej plazy , jedzenie bez zastrzeżeń (inna kuchnia niz Polska) obsługa super, ludzie sympatyczni . Z minusów : trochę za głośno lubią słuchać muzyki, pokoje wymagają remontu . Ośrodek 20 lat wstecz w czasie rozkwitu turystyki tutaj na pewno zasługiwał na 5 gwiazdek aktualnie połowa w ruinie a pozostałą część w miarę na bieżąco odnawiają . basen duży , plaża długa szeroka (uwaga na ukryte pojedyńcze skałki pod wodą można się skaleczyć w czasie fal) .Ogólnie kameralnie , bezpośrednio na plazy POLECAM

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Costa Caribe Beach Hotel & Resort

    Jacek Wiktor, Ciechocinek 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    hotel ma lata świetności za sobą, powoli właściciele próbują przywrócić mu dawny dobry poziom. Ładna plaża. Niska jakość przygotowania pokoi do wprowadzenia gości było wino a grubo kurzu za szewkami po łóżkiem zgrzybiałe kasetony na suficie w łazience i płytki pod prysznicem .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    trzymam kciuki za powrót turystów

    Ewa Małgorzata, Milanówek 08.12.2023

    Duży hotel, który lata świetności ma za sobą, ale jego położenie, plaża i obsługa zacierają niedoskonałości powstałe z braku turystów i niestety pieniędzy na gruntowny remont. Sezon dopiero się u nich zaczyna i widać było małe roboty budowlane i naprawy. Cały hotel to jednopiętrowe budynki z widokiem lepszym lub gorszym na morze karaibskie. Dojazd z lotniska zajmuje ok. 50 minut . W recepcji dostępny pilot do klimatyzacji i telewizora oraz ręczniki po uiszczeniu depozytu 50$ zwracanego w dniu wyjazdu. Ręczniki można wymieniać w recepcji dowolna ilość razy. Trzeba zachować pokwitowanie depozytu!! Wi-Fi dostępne w zasadzie tylko w okolicach recepcji. Bardzo miłym akcentem była ubrana choinka w recepcji i liczne dekoracje świąteczne na terenie całego hotelu. Co do wycieczek to jest wybór w zależności od zasobności portfela. Organizowane sprawnie i bezpiecznie. No i nie można nie wspomnieć o pogodzie. 30 stopni w cieniu. Stosowanie kremów z wysokim filtrem konieczne. Z hotelu można zamówić taksówkę / 40 euro w obie strony/ na zrobienie zakupów a kierowca pokaże też ciekawe miejsca do zwiedzenia. Będziemy miło wspominać zawsze uśmiechniętych i życzliwych pracowników i trzymać kciuki, żeby Margarita stała się znowu miejscem odwiedzanym przez licznych turystów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    56

    costa caribe

    leder paweł 29.11.2023

    hotel położony tuż przy plaży na której niestety jest sporo kamieni wchodząc do pięknego karaibskiego morza, tak wiec by bezpiecznie korzystać z kąpieli trzeba udać się kawałek dalej. Dla lubiących spacery wzdłuż linii brzegowej wprost idealnie, ponieważ plaża rozciaga się całkiem daleko. hotel może się pochwalić najwiekszym na Margaricie basenem, który jest zasilany słoną wodą! sporty wodne typu siatkówka, koszykówka. Miły personel, muzyka puszczana przez animatorów w barze przy basenie od rana(nie tylko hiszpańska), co dodaje klimatu całemu otoczeniu. Posiłki w restauracji mogły być nieco bardziej uroizmaicone(choć zawsze miałem co wybrać), ale dla bardziej wymagających podniebień faktycznie może nie wystarczyć. Standard w pokojach mocno dyskusyjny. Wchodząc do środka przenosimy się do lat 90-tych i o tyle o ile meble i inne elementy wystroju pokoju mi nie przeszkadzały, to łazienka mogła być w nieco lepszej kondycji, choć hotel ma tylko 3 gwiazdki, więc nie można wymagać cudów...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem