5.3/6 (226 opinii)
4.0/6
Zadbany, rozległy teren hotelu, dużo barów i restauracji, w tym na plaży, gdzie w ładnym otoczeniu można jeść posiłki. Bardzo sympatyczny i pomocny personel w hotelu, który stara się spełnić życzenia klientów. Duży plus dla Pana Aleksandra za prowadzenie wycieczek. Niestety całkowita porażka biura Rainbow za zawieranie umów z klientami i sprzedaż za dodatkową opłatą usług, którymi hotel nie dysponuje - a konkretnie pokojów z widokiem na morze. Ponadto nie wszystkie pokoje mają balkon lub taras, co również nie jest zgodne z przedstawioną ofertą. Bałagan z terminami i godzinami wycieczek organizowanymi przez Rainbow - żadna nie odbyła się w pierwotnie ustalonych terminach i godzinach. Standard pokojów 2*, przede wszystkim za to, że poza łóżkami nie było gdzie usiąść ani a pokoju, ani na tarasie lub balkonie o ile pokój nimi dysponował. Wycieczki fakultatywne lepiej kupić na miejscu, ponieważ można przy kupnie kilku dostać jedną dodatkowo bezpłatnie. Nie polecam jeep safari - wycieczka nie odbywa się jeepami tylko odkrytymi półciężarówkami i poza rumem i wertepami nie oferuje nic ciekawego.
4.0/6
Rezydentka wycieczki katastrofa brak zainteresowania brak kamizelek ratunkowych na katamaranie pijane towarzystwo o mały włos od tragedii
4.0/6
Hotele na objazdówce miały być 2* a były ponad 3. Hotel SUNSOL Ecoland miał być 5* a jest może 3. Infrastruktura hotelowa na nawet na 6* i przepiękna lokalizacja na plaży z ruchomymi piaskami ale sam hotel kiepski. Dla 3 dorosłych osób dostaliśmy dwa łóżka 140. Pokój od strony recepcji co oznaczało pobudkę ok 4 nad ranem ponieważ wtedy przyjeżdżały nowe ultra stare i głośne autobusy z nowymi turystami. Z czystością pokoju też kiepsko. Dopiero jak zostawiliśmy 5 USD to trochę się polepszyło i wreszcie dostaliśmy 3 ręczniki dla 3 osób. Drinki bardzo dobre. Lokalne rumy pychotka. Jedzenie smaczne ale wszyscy, których poznaliśmy chorowali na biegunkę. Często wydawało się, że owoce morza nie były za świeże w potrawach mieszanych. Może kostki lodu ale kto wie... Na pewno to nie jest ogólny problem Wenezueli ponieważ nikt nie chorował podczas objazdówki w różnych hotelach w poprzednim tygodniu. Uwaga: tu nikt nie mówi po angielsku więc szybko trzeba uruchomić google translator. Najlepiej załadować słownik hiszpański przed wylotem aby nie był potrzebny internet.
4.0/6
Obiekt zadbany i czysty, obsługa pomocna, nawet jeśli często trwa to dłużej. Oferta bufetu jest do opanowania, ale każdy znajdzie coś do jedzenia i nikt nie wraca do domu głodny. Suma Sumarom 7 z 10. Polecam warto zobaczyć 👍